quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het interesseert je geen MOER! HOER!
quote:Ah, t huisnummer ontbreekt nog net.. die worden morgen zelf wakker met een spandoek boven hun schuttingOp donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor wie een passende reactie wil geven, die twee video's staan er nóg:
http://www.youtube.com/results?search_query=poldermolenweg&aq=f
quote:Of iedereen die langs de schutting van die klagers lopen, moeten even een mandje met dennennaalden in hun tuin kieperen. Buurvrouw fliptttttt dan echt.Op donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, t huisnummer ontbreekt nog net.. die worden morgen zelf wakker met een spandoek boven hun schutting
quote:Nee hoor, ik heb ook jarenlang in dat huis gewoond en heb ook jarenlang de buurman meegemaakt. Ik sta volledig achter mijn ouders, de teckels, de TokkiesOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Maanvis het volgende:
ik wil bijna schreeuwen SKAAI ZEG TEGEN JE OUDERS DAT ZE ZICH GRUUUWELIJK AANSTELLEN!!!!
Maarja het programma is al opgenomen. Dus we kunnen er nu niets meer tegen doen
.
quote:Ik dacht dat ie dat al had gedaan.Op donderdag 21 oktober 2010 21:50 schreef Maanvis het volgende:
Serieus Skaai, zeg tegen je pa dat ie deze filmpjes onmiddelijk verwijderd! Zo los je het probleem toch nooit op!
quote:WhateverrrrrrrOp donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Maanvis het volgende:
nouja, ik vind een spandoek ophangen ook tokkiegedrag eigenlijk
quote:Zij waren de eisende partij van deze aflevering.Op donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
@Skaai, hadden jouw ouders dan mee van doen met de bomen?!
quote:Wat ik bedoel is dat zo'n spandoek plaatsen natuurlijk nooit 'done' is. En die filmpjes van je vader daar was het nog best zonnig in je tuin, daar kon je nog lekker genieten van de zon die door de bomen heen kwam. het was helemaal niet zo dat de tuin in een donker bos veranderd was ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 22:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Whateverrrrrrr. Ik weet hoe de vork wel in de steel zit en dat er nog meer speelt dan wat er in dit programma naar voren is gekomen. Maar het moet sensatie zijn, spanning, slachtoffers en daders. Hysterische boemannen en onschuldige Mexicaantjes. Ik weet wel beter
. Toch sta ik vierkant achter mijn ouders, heb er middenin gezeten toen ik er nog woonde en heb ook wakker gelegen van de leidingen die om half 12 's nachts begonnen te loeien terwijl mijn wekker om half 4 zou gaan.
De leidingen loeien overigens niet meer, ik vermoed dat de loodgieter er een andere kraan op heeft gezet. De achtertuin is mooi opgeknapt, hij heeft 4 van die ehm..leilindes gekregen, mooie grasmatje, 2 kleine coniferen en wat andere mooie aanplant. Zijn zoontje zal lekker in de tuin kunnen spelen zonder naalden in zijn voetjes te krijgen
. Ik zal eens kijken of ik er morgen of overmorgen een mooie foto van kan maken
.
Totdat er weer iets gebeurd? Nou mijn ouders weten wel beter. Als ze hadden geweten dat dit programma zoveel stress (voor beide buren) en poeha met zich mee zou brengen, hadden ze het niet gedaan. Maar dan hadden de bomen er nog gestaan en keken de buren elkaar nog steeds niet aan. En hadden ze nog steeds wakker geworden zodra de buurman ging douchen.
quote:Met mij perfect, nog altijd niet onder de indruk van de opmerkingenOp donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef -moppie- het volgende:
Dus je oma zit in het gesticht, je moeder hoort er te zitten. Hoe gaat het met jou Skaai?
quote:Je laat je in ieder geval niet gek maken.Op donderdag 21 oktober 2010 22:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Met mij perfect, nog altijd niet onder de indruk van de opmerkingen. Alle opmerkingen die ik heb gezien had ik al voorspeld
.
Ik hoop dat de hysterie een generatie overslaat.
Gelukkig ken ik mijn moeder en weet ik dat de buurman niet zo lief en aardig en netjes is als ie op tv overkwam. Maar ach, mijn moeder is een psychopaat ben ik na 24 jaar en een televisie programma achter gekomen. Ze kunnen goed monteren en informatie achterwege laten.. Ik zal haar nooit afvallen
.
quote:Ik begrijp het nu..Naar wat ik gelezen hebt wat ik jou vroeg of het je ouders waren. Zonde van de bomen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef Skaai het volgende:
Zij waren de eisende partij van deze aflevering.
quote:Ik wil graag op alles ingaan, maar ik vind het goed zo. Iedereen heeft er zijn mening over, na vanavond helemaal. Er is vanavond een beknopte versie van de ruzie op televisie geweest en naar aanleiding daarvan reageert men, heel logisch omdat er niet meer informatie beschikbaar is voor jullie.Op donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat zo'n spandoek plaatsen natuurlijk nooit 'done' is. En die filmpjes van je vader daar was het nog best zonnig in je tuin, daar kon je nog lekker genieten van de zon die door de bomen heen kwam. Het was helemaal niet zo dat de tuin in een donker bos veranderd was ofzo.
Daarnaast; als er meer speelde, waarom is dat dan niet gezegd? Waarom moest het alleen maar over die verdomde bomen gaan? En waarom zei je vader niet gewoon okay toen alles behalve de conifeer weg ging? Conifeer heb je nooit last van naalden iig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat dit niet meer mogelijk was in dit geval.
quote:Is dit echt zo?Op donderdag 21 oktober 2010 17:54 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond de ouders van Skaai, las ik op hyves.
quote:het gaat over fucking bomen, hoe kan dat nou "heel diep en heel ver" gaanOp donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik ken het verhaal, het gaat inderdaad heel diep en heel ver,
quote:precies zulke bomen zijn te groot in zo'n buurtjeOp vrijdag 22 oktober 2010 00:25 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dit was duidelijk een gevalletje verkeerde type boom voor een stadstuin.
Die kantoorpik had daar wel een mooi importbruidje thuis zitten zag ik.
quote:De bomen waren al ouder dan 20 jaar. Dit wisten beide partijen.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
precies zulke bomen zijn te groot in zo'n buurtje
quote:Zo kwam het bij mij niet over en om eerlijk te zijn vond ik beide stelletjes nogal fout. Het oudere stel dat kinderachtige acties voert en het importstel dat geen rekening houdt met de rest van de bewoners.Op donderdag 21 oktober 2010 22:52 schreef Maanvis het volgende:
Daarnaast is het meestal zo dat bonje met de buren naar een 'we hebben allebei iets fout gedaan en we maken allebei concessies' wordt geluld, maar deze aflevering werd het importkoppeltje als heilig afgeschilderd en je ouders als zeuren. Dat moet toch een reden hebben, denk ik dan?
quote:Beetje vreemd om ze het importstel te noemen. Juridisch gezien hoefden zij helemaal niets te doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zo kwam het bij mij niet over en om eerlijk te zijn vond ik beide stelletjes nogal fout. Het oudere stel dat kinderachtige acties voert en het importstel dat geen rekening houdt met de rest van de bewoners.
Verder kwam mevrouw met pittig kort kapsel nogal hysterisch over, brillo als een schijnheilig ventje en die importbruid die er maar een beetje omheen probeert te lullen. De enige beetje normale was die HD-kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |