quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef Taiga het volgende:
http://www.zuka.nl/koopwo(...)-Sprengerweg-68.html
Die nummer 68 is het huis van de klagende buren. Die man woonde op nummer 70. Hij kreeg een nieuw naambordje van Johnquote:
die van vorige week waren echt erg!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:37 schreef roos85 het volgende:
Eigenlijk was niet echt bonje met de buren..
Zeker terugdekkend aan het "kattenvrouwtje" en die zogenaamde wetenschappers van vorige week
En dan zie je een foto van een rijtjeshuis. Oh nou ja, wellicht geen rijtjeshuis, maar zeker ook niet one of a kind als je het mij vraagt. Eerder dertien in een dozijnquote:"ONE OF A KIND" HERENHUIS
Dat is nog met de lelijke tuin van de buurman ernaast.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef Taiga het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef Taiga het volgende:
Hij was met drie jaar al volgevreten. Dat noem jij dan zeker ook eigen verantwoordelijkheid?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nu krijgt die vent alles gratis? Zwakkere inleven houden noemen ze dat. Die vent had gewoon vroeger al moeten sporten was hij nu niet ziek. Boontje komt om zijn loontje.
Het komt terug ..ze gaan van de zomer nieuwe afleveringen opnemen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:54 schreef Stali het volgende:
Tvp. Dit is de laatste geweest?
Moet de aflevering nog zien. Vond het een leuk programma en hoop dat het terugkomt
Ik heb er al bijna weer spijt vanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:49 schreef Stali het volgende:
Als het lukt kijk ik mee. Bedankt voor het waarschuwen.
Heej bedankt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:47 schreef Skaai het volgende:
Schop.. Donderdag de 21e beginnen ze weer.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zullen ze van de week bij rtl wel laten zien. Ik heb ook niet gezien !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:24 schreef roos85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]4 Hele hele grote bomen in een tuin, in een woonwijk. Voor meer details verwijs ik jullie naar mijn bankrekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
quote:Ik verzeker je dat dit niet meer mogelijk was in dit gevalOp donderdag 21 oktober 2010 13:06 schreef Stali het volgende:
Voor het leedvermaak vind ik die ruzies om bomen altijd wat minder. Is met snoeien meteen opgelost.
quote:ik neem BMDB op, lang leve de Hd recorderOp donderdag 21 oktober 2010 17:48 schreef roos85 het volgende:
oh help, moet ik gaan kiezen tussen ER of BMDB
quote:dat ga ik ook maar doen, wil ER eigenlijk niet missenOp donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik neem BMDB op, lang leve de Hd recorder
quote:Misschien "De bemiddelaar" ?Op donderdag 21 oktober 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Wat heeft zij er eigenlijk mee te maken? Het gaat om andere buren.
quote:Als ik die mensen niet had gezien, was ik voor de mensen die last van de boom hadden, lijkt me ook irritant als je hele tuin in de schaduw is door een boom, maar dat spandoek is wel erg kinderachtig, dus ben ik toch voor die vrouw met dat kindje
quote:Same. Ik kan me volledig voorstellen dat het heel irritant is om niet lekker in de zon te kunnen zitten, maar om zo te gaan pesten en treiteren. NoOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik die mensen niet had gezien, was ik voor de mensen die last van de boom hadden, lijkt me ook irritant als je hele tuin in de schaduw is door een boom, maar dat spandoek is wel erg kinderachtig, dus ben ik toch voor die vrouw met dat kindje
quote:Dit.Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef inZanity het volgende:
dat echtpaar had van mij de tyfus kunnen krijgen. Gaan een beetje bepalen wat je wel en niet in je tuin mag hebben..En dan dat spandoek dan moet je echt een steekje los hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |