SoL tochquote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef SeaOfLove het volgende:
gut, heel zijn huis opgeknapt en dan overleeft hij de operatie niet
lol dat zou op zeker mooi zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef Papabear het volgende:
Zou mooi zijn als die bolle straks z'n toko te koop zet en het eerder kwijt is (voor een hogere prijs) dan die arrogante buurvrouw van hem
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nu krijgt die vent alles gratis? Zwakkere inleven houden noemen ze dat. Die vent had gewoon vroeger al moeten sporten was hij nu niet ziek. Boontje komt om zijn loontje.
Dat.quote:
en woning van de buren is ook in goede staatquote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Huis te koop, heeft nog nooit iemand in gewoond!
Yep, kan je zo binnenlopen zonder dat de bewoner nog even de deur van de trapkast opendoet om daar de laatste rotzooi in weg te proppenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
en woning van de buren is ook in goede staat
Een dvd'tje van de afleveringquote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef Brachypelma het volgende:
Jaaa ze is jaloers!! weddenNu denkt ze: Wij zouden toch wat krijgen?
![]()
![]()
![]()
helemaal mee eens..quote:Op donderdag 22 april 2010 21:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nu krijgt die vent alles gratis? Zwakkere inleven houden noemen ze dat. Die vent had gewoon vroeger al moeten sporten was hij nu niet ziek. Boontje komt om zijn loontje.
We schakelen "kat in de zak" in!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef Brachypelma het volgende:
Jaaa ze is jaloers!! weddenNu denkt ze: Wij zouden toch wat krijgen?
![]()
![]()
![]()
Dat zeiden ze toch, omdat ie al van kleins af aan overgewicht had. En daardoor ook suiker ziekte e.d. kreeg. Daarna krijg je hart problemen ja. Met logisch nadenken kom je al een eindquote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij weet precies de oorzaak van de hartproblemen van deze man...knap hoor, diagnoses maken vanachter je beeldschermpje. Waarom al die cardiologen zolang leren is onbegrijpelijk voor me.
Maar er niet gezegd dat het daar door kwamquote:Op donderdag 22 april 2010 21:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toch, omdat ie al van kleins af aan overgewicht had. En daardoor ook suiker ziekte e.d. kreeg. Daarna krijg je hart problemen ja. Met logisch nadenken kom je al een eind
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Wat valt er nou nog schoon te maken trut. Kun je dat niet alleen, beetje stof weghalen en ramen lappen.
Geloof je dat nou zelf? Als er een andere reden was, had hij het wel gezegd. Des te zieliger kom je over hé. Daar draait heel dit programma op.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar er niet gezegd dat het daar door kwam....er kan meer aan de hand zijn wat die man gewoon niet wil laten weten aan de wereld
. Affijn dat is ook niet het onderwerp
Raken ze het nooit meer kwijtquote:Op donderdag 22 april 2010 21:29 schreef Papabear het volgende:
wheheheh... omgekeerde wereld. Het huis van de buren van die bolle is binnen een week opeens een stuk minder waard geworden
Van de vroegere Eigen Huis en Tuin programma's van RTL weet ik dat ze een beperkt budget beschikbaar stellen (500 gulden toen) voor het herstellen van een achtertuin. De rest moest de eigenaar zelf betalen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:27 schreef Brachypelma het volgende:
Hij krijgt dit dus... gratis allemaal? Misschien moet ik een dealtje sluiten met mijn buren....
is wel het meest voor de hand liggendquote:Op donderdag 22 april 2010 21:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar er niet gezegd dat het daar door kwam....er kan meer aan de hand zijn wat die man gewoon niet wil laten weten aan de wereld
. Affijn dat is ook niet het onderwerp
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Geloof je dat nou zelf? Als er een andere reden was, had hij het wel gezegd. Des te zieliger kom je over hé. Daar draait heel dit programma op.
waarom zou hij dan mee willen doen?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef kwib het volgende:
[..]
Van de vroegere Eigen Huis en Tuin programma's van RTL weet ik dat ze een beperkt budget beschikbaar stellen (500 gulden toen) voor het herstellen van een achtertuin. De rest moest de eigenaar zelf betalen.
Ik mag toch hopen dat dat hier ook is gebeurd?Hij heeft echt wel centen, hij heeft een baan en betaalt de hypotheek.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
En de buren lachen als een boer met kiespijn.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
En de buren lachen klappen als een boer met kiespijn.
Ja, kunnen we even kijken voor hoeveel die huizen weggaan nu.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:32 schreef Ole het volgende:
Iemand een adres? (ongeveer)
Kijken of het huis nog op Funda staat![]()
nah, de buurman met de complimenten voor zijn mooie tuinquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wil je de buren een bloemetje brengen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, de buurman met de complimenten voor zijn mooie tuin
Henk Sprengerweg 70 in Almerequote:Op donderdag 22 april 2010 21:32 schreef Ole het volgende:
Iemand een adres? (ongeveer)
Kijken of het huis nog op Funda staat![]()
Omdat ie lui is?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/almere/huis-4366215-henk-sprengerweg-32/
32
maar als hij er zelf voor moet betalen, had hij al eerder mensen kunnen inhuren. dus wat is zijn winst dan?quote:
Ik denk dat hij wel slim genoeg is om het vanaf nu periodiek te laten onderhouden door een tuinmanquote:Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef trovey het volgende:
Als hij weer hersteld is na maanden staat het onkruid weer tot boven de schutting.....komen ze terug in een deel 2 volgende seizoen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel slim genoeg is om het vanaf nu periodiek te laten onderhouden door een tuinman
Dat nu iemand anders de telefoon oppakt om mensen te bellenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als hij er zelf voor moet betalen, had hij al eerder mensen kunnen inhuren. dus wat is zijn winst dan?
ja, die andere reden is dat hij meer gratis krijgt dan voor 500 euroquote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef kwib het volgende:
[..]
Dat nu iemand anders de telefoon oppakt om mensen te bellen
Een andere reden kan er gewoon niet zijn
Dat is die van de buren waar meneer het over had? 318.000. Met extra verdieping. Hoekwoning.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef Renesite het volgende:
32
Volgens mij wel. "Aan het eind van de straat" zei hijquote:Op donderdag 22 april 2010 21:38 schreef Brachypelma het volgende:
[..]
Dat is die van de buren waar meneer het over had? 318.000. Met extra verdieping. Hoekwoning.
En zij vragen 325... zonder verdieping? Pfff.. vind je het gek.
Er zal vast wat meer dan 500 euro voor 'm inzitten jaquote:Op donderdag 22 april 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, die andere reden is dat hij meer gratis krijgt dan voor 500 euro
ah ms zal hij iets moeten bijdragen idd. maar denk niet al te veel.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:40 schreef kwib het volgende:
[..]
Er zal vast wat meer dan 500 euro voor 'm inzitten ja
Maar ik geloof niet dat hij ALLES krijgt. RTL is ook een commercieel bedrijf
Net zo commercieel als de bedrijven die hem zaken aanboden, zoals de keuken b.v. Die verkoper zei toch echt dat hij van de fabrikant een complete keuken krijgt aangeboden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:40 schreef kwib het volgende:
[..]
Er zal vast wat meer dan 500 euro voor 'm inzitten ja
Maar ik geloof niet dat hij ALLES krijgt. RTL is ook een commercieel bedrijf
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Net zo commercieel als de bedrijven die hem zaken aanboden, zoals de keuken b.v. Die verkoper zei toch echt dat hij van de fabrikant een complete keuken krijgt aangeboden.
20% korting op een gratis aanbod van een keukenleverancier?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef kwib het volgende:
[..]
"Als RTL dit uitzendt krijg je 20% korting"
Maar uiteindelijk zullen we het nooit zeker weten.
Is dat 'm nou wel of niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef Renesite het volgende:
32
Is gewoon simpele reclame. Een keuken weggeven op TV is goedkoper dan een reclameblok.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef kwib het volgende:
[..]
"Als RTL dit uitzendt krijg je 20% korting"
Maar uiteindelijk zullen we het nooit zeker weten.
inderdaad, je zag allerlei bedrijfsnamen in beeld o.à. op de werkkleding van de meeste werklui.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef Ole het volgende:
genoeg reclame voor die bedrijven, dus ik denk niet dat hij hoefde te betalen.
Bij Eigen Huis geef je jezelf op, hier niet.
Het is niet mijn smaak het huisquote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Ole het volgende:
Neuh joh, voor zo'n prachtig huis in Almere
Zij is een echte poetsvrouw.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar doet Mevrouw Froger niet aan...dat laat ze doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |