abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 21 oktober 2010 @ 21:34:29 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_87810795
En verder.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:35:06 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87810822
Ik heb het einde niet willen zien. M'n tenen krulden door m'n schoenen heen.

Hebben die malloten hun zin nog gekregen?
pi_87810829
Laten ze niet even horen hoe 't maanden later is? ;(
pi_87810849
Volgende week wordt ook weer mooi :D
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:36:01 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87810860
Idd ze hebben de zin gekregen ..jammer van de bomen.
pi_87810885
Machtige programma's..mogen ze van mij elke dag uitzenden... _O-
pi_87810892
Bah die pittigheid van dat hoofd ging echt veels te ver!
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_87810916
Ja leuk programma alleen jammer van die presentatoren.
pi_87811145
Allejezus, wat een idioten zijn dat toch. Die Anneke is compleet gestoord en die vent past precies bij haar. Jammer dat ze hun zin hebben gekregen en die bomen weg zijn. Het liefst had ik er nog een paar bijgeplant om ze helemaal gek te maken. En inderdaad, excuses waren heel ver te zoeken.
pi_87811192
Anneke is totaal gestoord. _O_
Volgende week vliegt ze de buurvrouw aan met een bezem omdat die kerel blijft douchen 's avonds.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:44:34 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87811238
Voor wie een passende reactie wil geven, die twee video's staan er nóg:

http://www.youtube.com/results?search_query=poldermolenweg&aq=f
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:44:51 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87811250
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het interesseert je geen MOER! HOER!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87811374
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor wie een passende reactie wil geven, die twee video's staan er nóg:

http://www.youtube.com/results?search_query=poldermolenweg&aq=f
Ah, t huisnummer ontbreekt nog net.. die worden morgen zelf wakker met een spandoek boven hun schutting :P
pi_87811388
Ze hebben dus hun zin gekregen?? :'(
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:49:10 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87811417
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ah, t huisnummer ontbreekt nog net.. die worden morgen zelf wakker met een spandoek boven hun schutting :P
Of iedereen die langs de schutting van die klagers lopen, moeten even een mandje met dennennaalden in hun tuin kieperen. Buurvrouw fliptttttt dan echt.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:50:03 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87811450
Serieus Skaai, zeg tegen je pa dat ie deze filmpjes onmiddelijk verwijderd! Zo los je het probleem toch nooit op!

Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87811574
Zeven jaar hier en nog altijd geen Nederlands spreken :N
Ze was wel mooi dus dat is dan wel weer +1 :')

En wat hadden de ouders van Anneke nou van doen met die boom? Niks :N hormonen he... vrouwen van die leeftijd :')
pi_87811680
Nouja daarmee gaf ze een verklaring voor haar gedrag, haar moeder zat ook al jaren in de psychiatrische zorg.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:57:23 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87811729
Die reacties op YouTube :D
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 22:07:07 #20
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87812141
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Maanvis het volgende:
ik wil bijna schreeuwen SKAAI ZEG TEGEN JE OUDERS DAT ZE ZICH GRUUUWELIJK AANSTELLEN!!!!
Maarja het programma is al opgenomen ;). Dus we kunnen er nu niets meer tegen doen ;(.
Nee hoor, ik heb ook jarenlang in dat huis gewoond en heb ook jarenlang de buurman meegemaakt. Ik sta volledig achter mijn ouders, de teckels, de Tokkies :P. Ik weet hoe de buurman is. Zo sympathiek en meegaand als hij nu in het programma is, zo ken ik hem niet. De opmerkingen over het vergiftigen van bomen is ook nooit gemaakt. En mijn ouders hebben jarenlang een normaal contact met ze gehad, totdat mijn vader (die bril met dat Harley shirt ja. Ik heb hem nog zo gezegd geen motorshirts aan te trekken :D) eens over het snoeien (daar begon het mee) van de bomen begon. De vader van de buurman had het ook al eens geopperd, om die bomen eruit te gooien. Samen met wat buren, collega's en meer was het idee om ze er samen uit te halen, afsluiten met een bbq enzo. Het is vredig begonnen :P.
Nouja, het is tv, we hebben hier vanavond met 14 andere buren om te televisie een leuke avond gehad. Ik heb mijn broek van mijn reet gelachen, ook om mijn hysterische moeder :P. Maar ik ken het verhaal, het gaat inderdaad heel diep en heel ver, de leugens die de buurman ophangt zijn niet niks. Maar mijn vader heeft al gezegd: Uiteindelijk zal het mooi worden gemonteerd en zal de helft ons misschien uitkotsen, maar ik heb mijn zonlicht terug en hij kan zijn huis verkopen (want de buurman wil zijn huis verkopen om terug te gaan naar Aruba). En volgende week is iedereen het weer vergeten 8-).

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:50 schreef Maanvis het volgende:
Serieus Skaai, zeg tegen je pa dat ie deze filmpjes onmiddelijk verwijderd! Zo los je het probleem toch nooit op!

Ik dacht dat ie dat al had gedaan. :'). Zal hem eens bellen :D

[ Bericht 20% gewijzigd door Skaai op 21-10-2010 22:16:19 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:21:33 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87812886
Was het de bedoeling Skaai, dat het duidelijk werd dat jouw ouders in deze aflevering voorkwamen?
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 22:25:36 #22
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87813106
Ach ik heb het op mijn Hyves gezet en er zitten veel Fokkers op Hyves dus het was niet te voorkomen ;).

Filmpjes heb ik net verwijderd ^O^.
Had pa aan de telefoon, dat het commentaar niet mals was en ik ze verder niet met de internet opmerkingen wil confronteren. Ze zijn dusdanig in beeld gebracht dat het de klootzakken lijken. Nouja, dat was te verwachten met televisie :D. Het uiteindelijke doel is behaald, het hele huizenblok is er ook blij mee want er is weer uitzicht, meer daglicht en zon in de straat. Dus niet alleen de Tokkies zijn geholpen, ook de buren eromheen :).
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:30:34 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87813330
nouja, ik vind een spandoek ophangen ook tokkiegedrag eigenlijk ;). maargoed, bomen zijn weg, probleem opgelost, iedereen blij.. totdat er weer een leiding piept of een deur kraakt, en het gezeik van voren af aan begint :).
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 22:35:04 #24
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87813537
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Maanvis het volgende:
nouja, ik vind een spandoek ophangen ook tokkiegedrag eigenlijk ;)
Whateverrrrrrr 8-). Ik weet hoe de vork wel in de steel zit en dat er nog meer speelt dan wat er in dit programma naar voren is gekomen. Maar het moet sensatie zijn, spanning, slachtoffers en daders. Hysterische boemannen en onschuldige Mexicaantjes. Ik weet wel beter B-). Toch sta ik vierkant achter mijn ouders, heb er middenin gezeten toen ik er nog woonde en heb ook wakker gelegen van de leidingen die om half 12 's nachts begonnen te loeien terwijl mijn wekker om half 4 zou gaan.

De leidingen loeien overigens niet meer, ik vermoed dat de loodgieter er een andere kraan op heeft gezet :). De achtertuin is mooi opgeknapt, hij heeft 4 van die ehm..leilindes gekregen, mooie grasmatje, 2 kleine coniferen en wat andere mooie aanplant. Zijn zoontje zal lekker in de tuin kunnen spelen zonder naalden in zijn voetjes te krijgen :P. Ik zal eens kijken of ik er morgen of overmorgen een mooie foto van kan maken :).

Totdat er weer iets gebeurd? Nou mijn ouders weten wel beter. Als ze hadden geweten dat dit programma zoveel stress (voor beide buren) en poeha met zich mee zou brengen, hadden ze het niet gedaan. Maar dan hadden de bomen er nog gestaan en keken de buren elkaar nog steeds niet aan. En hadden ze nog steeds wakker geworden zodra de buurman ging douchen.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:36:35 #25
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87813601
@Skaai, hadden jouw ouders dan mee van doen met de bomen?!
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 22:37:53 #26
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87813652
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
@Skaai, hadden jouw ouders dan mee van doen met de bomen?!
Zij waren de eisende partij van deze aflevering.
pi_87813742
Dus je oma zit in het gesticht, je moeder hoort er te zitten. Hoe gaat het met jou Skaai? :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:41:03 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87813806
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:35 schreef Skaai het volgende:

[..]

Whateverrrrrrr 8-). Ik weet hoe de vork wel in de steel zit en dat er nog meer speelt dan wat er in dit programma naar voren is gekomen. Maar het moet sensatie zijn, spanning, slachtoffers en daders. Hysterische boemannen en onschuldige Mexicaantjes. Ik weet wel beter B-). Toch sta ik vierkant achter mijn ouders, heb er middenin gezeten toen ik er nog woonde en heb ook wakker gelegen van de leidingen die om half 12 's nachts begonnen te loeien terwijl mijn wekker om half 4 zou gaan.

De leidingen loeien overigens niet meer, ik vermoed dat de loodgieter er een andere kraan op heeft gezet :). De achtertuin is mooi opgeknapt, hij heeft 4 van die ehm..leilindes gekregen, mooie grasmatje, 2 kleine coniferen en wat andere mooie aanplant. Zijn zoontje zal lekker in de tuin kunnen spelen zonder naalden in zijn voetjes te krijgen :P. Ik zal eens kijken of ik er morgen of overmorgen een mooie foto van kan maken :).

Totdat er weer iets gebeurd? Nou mijn ouders weten wel beter. Als ze hadden geweten dat dit programma zoveel stress (voor beide buren) en poeha met zich mee zou brengen, hadden ze het niet gedaan. Maar dan hadden de bomen er nog gestaan en keken de buren elkaar nog steeds niet aan. En hadden ze nog steeds wakker geworden zodra de buurman ging douchen.
Wat ik bedoel is dat zo'n spandoek plaatsen natuurlijk nooit 'done' is. En die filmpjes van je vader daar was het nog best zonnig in je tuin, daar kon je nog lekker genieten van de zon die door de bomen heen kwam. het was helemaal niet zo dat de tuin in een donker bos veranderd was ofzo :).
Daarnaast; als er meer speelde, waarom is dat dan niet gezegd? Waarom moest het alleen maar over die verdomde bomen gaan? En waarom zei je vader niet gewoon okay toen alles behalve de conifeer weg ging? Conifeer heb je nooit last van naalden iig.
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 22:42:36 #29
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87813869
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef -moppie- het volgende:
Dus je oma zit in het gesticht, je moeder hoort er te zitten. Hoe gaat het met jou Skaai? :')
Met mij perfect, nog altijd niet onder de indruk van de opmerkingen :P. Alle opmerkingen die ik heb gezien had ik al voorspeld 8-).

Ik hoop dat de hysterie een generatie overslaat 8-).

Gelukkig ken ik mijn moeder en weet ik dat de buurman niet zo lief en aardig en netjes is als ie op tv overkwam. Maar ach, mijn moeder is een psychopaat ben ik na 24 jaar en een televisie programma achter gekomen. Ze kunnen goed monteren en informatie achterwege laten. :P. Ik zal haar nooit afvallen 8-).
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:45:35 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87813980
Welke info is er dan weggelaten?
Een gedicht over Maanvis
pi_87814027
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:42 schreef Skaai het volgende:

[..]

Met mij perfect, nog altijd niet onder de indruk van de opmerkingen :P. Alle opmerkingen die ik heb gezien had ik al voorspeld 8-).

Ik hoop dat de hysterie een generatie overslaat 8-).

Gelukkig ken ik mijn moeder en weet ik dat de buurman niet zo lief en aardig en netjes is als ie op tv overkwam. Maar ach, mijn moeder is een psychopaat ben ik na 24 jaar en een televisie programma achter gekomen. Ze kunnen goed monteren en informatie achterwege laten. :P. Ik zal haar nooit afvallen 8-).
Je laat je in ieder geval niet gek maken. _O_ :*
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:48:21 #32
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87814087
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef Skaai het volgende:

Zij waren de eisende partij van deze aflevering.
Ik begrijp het nu..Naar wat ik gelezen hebt wat ik jou vroeg of het je ouders waren. Zonde van de bomen.
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 22:49:04 #33
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87814120
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat zo'n spandoek plaatsen natuurlijk nooit 'done' is. En die filmpjes van je vader daar was het nog best zonnig in je tuin, daar kon je nog lekker genieten van de zon die door de bomen heen kwam. Het was helemaal niet zo dat de tuin in een donker bos veranderd was ofzo :).
Daarnaast; als er meer speelde, waarom is dat dan niet gezegd? Waarom moest het alleen maar over die verdomde bomen gaan? En waarom zei je vader niet gewoon okay toen alles behalve de conifeer weg ging? Conifeer heb je nooit last van naalden iig.
Ik wil graag op alles ingaan, maar ik vind het goed zo. Iedereen heeft er zijn mening over, na vanavond helemaal. Er is vanavond een beknopte versie van de ruzie op televisie geweest en naar aanleiding daarvan reageert men, heel logisch omdat er niet meer informatie beschikbaar is voor jullie.
Er zijn 3 dagen lang opnames geweest, ontelbare interviews zijn afgenomen en er is zoveel meer gezegd dan dat er is uitgezonden, maar dat paste niet in een aflevering denk ik :'). Dit is eruit gekomen, de buren waar we vanavond tv mee hebben gekeken weten ook beter en staan ook achter mijn ouders. Maar die kennen het verhaal beter. Maar dat boeit verder niet meer, beide huishoudens zijn akkoord gegaan met dit programma en dit is de uitkomst voor de rest van Nederland.

En geloof me, die zon was er bijna niet meer. Ik ben niet voor niets zo'n bleekscheet, dat komt toch ergens vandaan 8-).
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:52:32 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87814269
Nouja, ik sta wel open voor een andere mening dan die ik had naar aanleiding van dit programma daarom stel ik deze vragen ook :). Dus ik hoopte dat je kon vertellen wat er echt gebeurd was zodat je ouders niet op ons overkomen als zeikerds :).

Daarnaast is het meestal zo dat bonje met de buren naar een 'we hebben allebei iets fout gedaan en we maken allebei concessies' wordt geluld, maar deze aflevering werd het importkoppeltje als heilig afgeschilderd en je ouders als zeuren. Dat moet toch een reden hebben, denk ik dan?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:54:08 #35
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87814339
Maar dat is met alle tv programma's die van te voren opgenomen worden ! knippen en plakken doen ze..Er wordt veel uitgeknipt.
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 22:54:40 #36
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87814361
Misschien kom ik er morgen op terug, nu ga ik naar bed want mijn wekker gaat weer af om 5 uur. :P.
pi_87814720
quote:
10s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 13:56 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik verzeker je dat dit niet meer mogelijk was in dit geval 8-).
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:54 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond de ouders van Skaai, las ik op hyves ;).
Is dit echt zo?
pi_87815006
Bijgelezen. Het is dus echt zo.

Ik durf niet meer te posten wat ik wilde posten omdat ik Skaai altijd zo'n lieverd vind.
Het is ook allemaal wel gezegd.

Petje af trouwens hoe ze het allemaal oppakt. De kritiek is niet mals en het gaat voornamelijk over haar ouders. Ik zou daar zoveel minder goed tegen kunnen.
pi_87815390
Wat een volk echt niet normaal, een boom die splinters achterlaat en daar panisch om worden like wtf :') en die buurman was ook een pussy van jewelste, hoe kun je je daar nou door geprovoceerd door voelen?

Edit: Lees nu net dat Skaai haar ouders dit schijnen te zijn? Mocht het echt zo zijn, Skaai met alle respect maar volgens mij heeft jouw moeder hulp nodig, want dit probleem gaat veel dieper dan een paar bomen imho...
pi_87816195
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef Skaai het volgende:

[..]

Maar ik ken het verhaal, het gaat inderdaad heel diep en heel ver,
het gaat over fucking bomen, hoe kan dat nou "heel diep en heel ver" gaan :') :') :')
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87816429
ik snap gewoon niet hoe mensen bij "De Rijdende Rechter" en "Bonje bij de Buren" zo erg ruzie kunnen maken om zoiets burgerlijks/sufs als coniferen, erfafscheidingen, etc. hoe kun je een ruzie over zoiets doms zo uit de hand laten lopen?
pi_87817292
Ze kunnen knippen wat ze willen maar de schaduw-fans zeiden echt de meeste 'aparte' dingen in ongeknipte stukjes.

De geluk dialoog jullie een kind wij een leven zonder bomen en de verantwoordelijkheid van bijkomende problemen. Dat was echt de meest bizarre logica die ik ooit heb gehoord. :')

Los van het spandoek natuurlijk.
pi_87817304
Dit was duidelijk een gevalletje verkeerde type boom voor een stadstuin.
Die kantoorpik had daar wel een mooi importbruidje thuis zitten zag ik.
pi_87817416
Ik snap best dat zulke enorme bomen voor ergernis zorgen, maar ik zou er niet zo hysterisch op reageren
٩๏̯͡๏)۶
pi_87817451
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:25 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dit was duidelijk een gevalletje verkeerde type boom voor een stadstuin.
Die kantoorpik had daar wel een mooi importbruidje thuis zitten zag ik.
precies zulke bomen zijn te groot in zo'n buurtje
٩๏̯͡๏)۶
pi_87818398
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 00:30 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

precies zulke bomen zijn te groot in zo'n buurtje
De bomen waren al ouder dan 20 jaar. Dit wisten beide partijen.
De gedaagde eigenaren woonden er niet zo lang. En je kunt lang en kort lullen, juridisch gezien had de eisende partij geen poot om op te staan. Dat spandoek en hysterisch gedoe, sorry hoor.

Niet om lullig te doen maar en de leidingen waar uiteindelijk niets mis mee bleek te zijn en de bomen.
Er was hier wel iets meer aan de hand. Als je lekker in je vel zit krijg natuurlijk geen zenuwinzinking om drie bomen. De ratio was een beetje zoek. Maar ja, goed, dat kan. Dingen kunnen zich opstapelen en zover komen. Het komt heel vaak voor.
pi_87818516
Die bomen waren er dus al voordat ze er gingen wonen? Waarom dan zo'n heisa opeens, of waren de vorige buren ook weggepest?

En wie heeft nu de herinrichting moeten betalen?
pi_87818647
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:52 schreef Maanvis het volgende:
Daarnaast is het meestal zo dat bonje met de buren naar een 'we hebben allebei iets fout gedaan en we maken allebei concessies' wordt geluld, maar deze aflevering werd het importkoppeltje als heilig afgeschilderd en je ouders als zeuren. Dat moet toch een reden hebben, denk ik dan?
Zo kwam het bij mij niet over en om eerlijk te zijn vond ik beide stelletjes nogal fout. Het oudere stel dat kinderachtige acties voert en het importstel dat geen rekening houdt met de rest van de bewoners.
Verder kwam mevrouw met pittig kort kapsel nogal hysterisch over, brillo als een schijnheilig ventje en die importbruid die er maar een beetje omheen probeert te lullen. De enige beetje normale was die HD-kerel.
signatuurloos
pi_87818749
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 01:19 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Zo kwam het bij mij niet over en om eerlijk te zijn vond ik beide stelletjes nogal fout. Het oudere stel dat kinderachtige acties voert en het importstel dat geen rekening houdt met de rest van de bewoners.
Verder kwam mevrouw met pittig kort kapsel nogal hysterisch over, brillo als een schijnheilig ventje en die importbruid die er maar een beetje omheen probeert te lullen. De enige beetje normale was die HD-kerel.
Beetje vreemd om ze het importstel te noemen. Juridisch gezien hoefden zij helemaal niets te doen.
Toch hebben zij meegewerkt aan dit programma. En niet uit eigen belang he?
pi_87818886
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:25 schreef Stali het volgende:

[..]

Beetje vreemd om ze het importstel te noemen. Juridisch gezien hoefden zij helemaal niets te doen.
Toch hebben zij meegewerkt aan dit programma. En niet uit eigen belang he?
Theoretisch gezien hadden ze helemaal niks hoeven doen, maar rekening houden met de rest van buurt kan geen kwaad. Als je privacy wilt, moet je gewoon niet in een rijtjeshuis wonen.
Ik ken het verhaal daarachter ook niet en ik kan best begrijpen dat je door kinderachtige reacties helemaal geen zin meer hebt om er nog wat aan te doen. Sowieso zou ik het niet tof vinden als andere mensen met mijn tuin zouden gaan bemoeien. Aan de andere kant moet je ook wel inzien dat zulke grote bomen gewoon niet geschikt zijn voor zo'n buurtje.
signatuurloos
pi_87818906
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:34 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Theoretisch gezien hadden ze helemaal niks hoeven doen, maar rekening houden met de rest van buurt kan geen kwaad. Als je privacy wilt, moet je gewoon niet in een rijtjeshuis wonen.
Ik ken het verhaal daarachter ook niet en ik kan best begrijpen dat je door kinderachtige reacties helemaal geen zin meer hebt om er nog wat aan te doen. Sowieso zou ik het niet tof vinden als andere mensen met mijn tuin zouden gaan bemoeien. Aan de andere kant moet je ook wel inzien dat zulke grote bomen gewoon niet geschikt zijn voor zo'n buurtje.
Volgens het filmpje hadden ze het huis gekocht toen de bomen er al waren, 7 jaar geleden.
pi_87818982
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 01:34 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Tuurlijk, ben het met je eens hoor. Je moet toch altijd een beetje rekening met je buren houden als je die hebt. Ik zou zelf allang hebben gesnoeid.

Maar het blijft een gekke situatie. Die bomen staan of stonden daar veel meer dan twintig jaar en de reacties hadden niets meer met de bomen te maken. Beetje te hysterisch in mijn ogen en er werden irrationeel ook allemaal familieomstandigheden bijgetrokken. Ik zou gewoon niet meegewerkt hebben aan dit programma. Tot hier en niet verder. En men hoeft hier ook niet zo laatdunkend over importbruidjes te gaan neuzelen.
pi_87819055
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze kunnen knippen wat ze willen maar de schaduw-fans zeiden echt de meeste 'aparte' dingen in ongeknipte stukjes.

De geluk dialoog jullie een kind wij een leven zonder bomen en de verantwoordelijkheid van bijkomende problemen. Dat was echt de meest bizarre logica die ik ooit heb gehoord. :')

Idd, ik dacht echt even "wat waren jullie rol, boomhaters, in het hele IVF-gebeuren?" alsof zij (de boomeigenaren) hun kind konden krijgen door hun... c_/
pi_87819070
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:36 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Volgens het filmpje hadden ze het huis gekocht toen de bomen er al waren, 7 jaar geleden.
Maar ze werden ieder jaar groter.
pi_87819111
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:53 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar ze werden ieder jaar groter.
Ik ben geen hovenier, dus ik weet niet zo wat de max lengte is, maar het lijkt mij dat het qua begroeiing altijd wel zo blijft? Tenminste, de bomen in mijn straat zijn niet gegroeid of zo.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 03:09:12 #57
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_87819532
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Anneke is totaal gestoord. _O_
Volgende week vliegt ze de buurvrouw aan met een bezem omdat die kerel blijft douchen 's avonds.
:') Verschrikkelijk overdreven gedrag! Ik heb gewoon keihard gelachen om dat mens XD
WTF bladeren in de brievenbus?? om maar niet te spreken over de spandoek :N
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 05:13:05 #58
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87819848
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:06 schreef Stali het volgende:

[..]

De bomen waren al ouder dan 20 jaar. Dit wisten beide partijen.
De gedaagde eigenaren woonden er niet zo lang. En je kunt lang en kort lullen, juridisch gezien had de eisende partij geen poot om op te staan. Dat spandoek en hysterisch gedoe, sorry hoor.

Niet om lullig te doen maar en de leidingen waar uiteindelijk niets mis mee bleek te zijn en de bomen.
Er was hier wel iets meer aan de hand. Als je lekker in je vel zit krijg natuurlijk geen zenuwinzinking om drie bomen. De ratio was een beetje zoek. Maar ja, goed, dat kan. Dingen kunnen zich opstapelen en zover komen. Het komt heel vaak voor.
Dat is niet waar. De loodgieter heeft overdag gecontroleerd of er geluid was, maar overdag is er zoveel geluid van buitenaf dat het niet te horen was. Mijn ouders stelden voor om eens om 11 uur 's avonds langs te komen, als de buurt rustig is en iedereen binnen zit. Daar werd geen gehoor aangegeven, waarschijnlijk omdat de loodgieter alles gratis zou uitvoeren en het voor de televisie mooi wilde verkopen :P. Net als de bomen, die zijn geheel op kosten van het hoveniersbedrijf verwijderd en de nieuwe aanplant is ook voor hun rekening.
Die kamer waar ze het geluid checkten, daar heb ik 5 maanden geslapen en daar heb ik geregeld wakker gelegen van de piepende leiding. Ook al lig je goed te slapen, dat geluid ging door merg en been.
Maar er is nu al een week geen geluidsoverlast meer van de leiding. Of de buurman heeft zijn douchetijden aangepast of er zit een nieuwe kraan op :P

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:57 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Ik ben geen hovenier, dus ik weet niet zo wat de max lengte is, maar het lijkt mij dat het qua begroeiing altijd wel zo blijft? Tenminste, de bomen in mijn straat zijn niet gegroeid of zo.
De vorige bewoners hebben ook niet hun best gedaan om de bomen te snoeien, maar ze zijn de laatste jaren letterlijk uit hun krachten gegroeid. Het zon probleem is echt de laatste jaren een issue, aangezien er nooit onderhoud aan de bomen is gepleegd en het gewoon woekerplanten zijn geworden. Ze zijn prachtig ja, vooral die coniferen waren heel mooi. Voor in het bos, niet in een woonwijk :P.

Ik zal vanmiddag eens kijken of ik wat meer kan intikken. Nu moet ik werken :P
pi_87820529
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 05:13 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dat is niet waar. De loodgieter heeft overdag gecontroleerd of er geluid was, maar overdag is er zoveel geluid van buitenaf dat het niet te horen was. Mijn ouders stelden voor om eens om 11 uur 's avonds langs te komen, als de buurt rustig is en iedereen binnen zit. Daar werd geen gehoor aangegeven, waarschijnlijk omdat de loodgieter alles gratis zou uitvoeren en het voor de televisie mooi wilde verkopen :P. Net als de bomen, die zijn geheel op kosten van het hoveniersbedrijf verwijderd en de nieuwe aanplant is ook voor hun rekening.
Die kamer waar ze het geluid checkten, daar heb ik 5 maanden geslapen en daar heb ik geregeld wakker gelegen van de piepende leiding. Ook al lig je goed te slapen, dat geluid ging door merg en been.
Maar er is nu al een week geen geluidsoverlast meer van de leiding. Of de buurman heeft zijn douchetijden aangepast of er zit een nieuwe kraan op :P
[..]

De vorige bewoners hebben ook niet hun best gedaan om de bomen te snoeien, maar ze zijn de laatste jaren letterlijk uit hun krachten gegroeid. Het zon probleem is echt de laatste jaren een issue, aangezien er nooit onderhoud aan de bomen is gepleegd en het gewoon woekerplanten zijn geworden. Ze zijn prachtig ja, vooral die coniferen waren heel mooi. Voor in het bos, niet in een woonwijk :P.

Beter opletten. De loodgieter heeft er een nieuwe thermostaat kraan opgezet.

Tuurlijk ben je bevooroordeeld, maar het was nou niet het meest ideale voorbeeld hoe je moet omgaan met je buren en hoe je stabiel moet overkomen op de tv. Succes verder met je leven.
pi_87821424
Aangezien ik schuin tegenover jullie woon en het verhaal en alle gedoe eromheen al jaren moet meemaken, vind ik wel dat je je verhaal helemaal moet doen. Dat je moeder mentaal niet in orde is, is overduidelijk. En de overlast komt zeker niet alleen van die bomen. Ik heb persoonlijk 2 keer de politie moeten bellen omdat ze als een dolle tekeer ging en met een stok tegen de muur stond te timmeren. Nog geen 3 maanden geleden stond ze met de bezemsteel naar die buurvrouw uit te halen en te bedreigen. Met andere woorden, je ouders zorgen hier voor meer overlast dan die bomen doen. En dat ze mee hebben gedaan aan dit programma was niet hun eigen keus, ze MOESTEN wel.
Er zijn diverse oplossingen voor dit probleem gezocht en gevonden, maar je ouders weigerden nog om enigszins mee te werken. Een andere buurvrouw heeft Bonje ingeschakeld om een oplossing te vinden en ook daar weigerden ze aan mee te werken. Toen werden ze voor het blok gezet: of je doet mee aan dat programma om een oplossing te vinden, of je hebt totaal geen recht van spreken meer en je stopt dat geouwehoer.
Toen pas (en onder druk van diverse buren) zijn ze gezwicht.

Wij als buurt zijn blij eindelijk van dat gezeur af te zijn. En natuurlijk kan je je ouders verdedigen, maar je moet ook een beetje realistisch zijn en inzien dat zij de veroorzakers van het probleem zijn en niet de buren.
pi_87821599
quote:

[..]

Dat is niet waar. De loodgieter heeft overdag gecontroleerd of er geluid was, maar overdag is er zoveel geluid van buitenaf dat het niet te horen was.
Dan valt het ook wel een beetje mee ... Kan me niet voorstellen dat er overdag zoveel lawaai is in die buurt dat je het vermeende lawaai van de leidingen niet kunt horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Klaudias op 22-10-2010 09:42:38 ]
pi_87822221
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef Mallejan het volgende:

Wij als buurt zijn blij eindelijk van dat gezeur af te zijn. En natuurlijk kan je je ouders verdedigen, maar je moet ook een beetje realistisch zijn en inzien dat zij de veroorzakers van het probleem zijn en niet de buren.
Kijk, dat klinkt inieder geval realistischer dan dat de buurt blij is dat er weer licht in de buurt is...

Hoe Lang geleden was de programma gemaakt? Hoe gaat het ondertussen daar? Wordt er niet met bezemstelen gegooid omdat de kleur van de muur hun niet aanstaat?
pi_87822452
Wat een rtl-programma :') Er staan nu ook echt 3 van die lullige boompjes, waar ze niks aan hebben qua privacy.
Volgens mij was het probleem dat die Mexicaan valse hoop gaf aan de zeikerds, zodat die hoop hadden en dachten dat de bomen weg zouden worden gehaald. Die bomen waren wel idioot hoog, maar die zeikerds sporen echt niet :N
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:07:04 #64
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_87824183
Wat een aflevering :) Wat een wijf :r
Denk dat die jankerd jaloers was op de baby, dat dat er achter zit. Maar ja, nu de bomen weg zijn gaat ze vast over iets anders janken.
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:12:59 #65
285610 Witteveldroos
roos in opleiding
pi_87824365
De dochter van de brildragende vrouw zit op een ander forum en heeft de uitzending nog niet gezien.
Ik ben benieuwd naar haar reactie.
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:25:56 #66
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87824797
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef Mallejan het volgende:
Aangezien ik schuin tegenover jullie woon en het verhaal en alle gedoe eromheen al jaren moet meemaken, vind ik wel dat je je verhaal helemaal moet doen. Dat je moeder mentaal niet in orde is, is overduidelijk. En de overlast komt zeker niet alleen van die bomen. Ik heb persoonlijk 2 keer de politie moeten bellen omdat ze als een dolle tekeer ging en met een stok tegen de muur stond te timmeren. Nog geen 3 maanden geleden stond ze met de bezemsteel naar die buurvrouw uit te halen en te bedreigen. Met andere woorden, je ouders zorgen hier voor meer overlast dan die bomen doen. En dat ze mee hebben gedaan aan dit programma was niet hun eigen keus, ze MOESTEN wel.
Er zijn diverse oplossingen voor dit probleem gezocht en gevonden, maar je ouders weigerden nog om enigszins mee te werken. Een andere buurvrouw heeft Bonje ingeschakeld om een oplossing te vinden en ook daar weigerden ze aan mee te werken. Toen werden ze voor het blok gezet: of je doet mee aan dat programma om een oplossing te vinden, of je hebt totaal geen recht van spreken meer en je stopt dat geouwehoer.
Toen pas (en onder druk van diverse buren) zijn ze gezwicht.

Wat een mooi verhaal buurman, het klopt alleen van geen kanten. Maar dat blijft altijd zo, ik zeg het een en jij probeert het te ontkrachten en zo blijven we doorgaan. Ik heb er gewoond en ken alle kanten van het verhaal en weet dat ze van beide kanten niet netjes zijn geweest. Maar ik zal altijd achter mijn ouders staan. Je hebt de correspondentie tussen beide buren nooit onder ogen gezien dus een deel van je verhaal slaat kant noch wal :). Maar je moet zelf weten wat je de buitenwereld in helpt. Dan doe ik dat ook 8-)
pi_87824940
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef Skaai het volgende:

[..]

Wat een mooi verhaal buurman, het klopt alleen van geen kanten. Maar dat blijft altijd zo, ik zeg het een en jij probeert het te ontkrachten en zo blijven we doorgaan. Ik heb er gewoond en ken alle kanten van het verhaal en weet dat ze van beide kanten niet netjes zijn geweest. Maar ik zal altijd achter mijn ouders staan. Je hebt de correspondentie tussen beide buren nooit onder ogen gezien dus een deel van je verhaal slaat kant noch wal :). Maar je moet zelf weten wat je de buitenwereld in helpt. Dan doe ik dat ook 8-)
Alleen ben je natuurlijk bevooroordeeld als dochter zijnde, en dus minder geloofwaardig dan een buitenstaande. Ik ben benieuwd naar het verhaal van die Jenny, die het programma had ingeschakeld
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:34:28 #68
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87825107
Kelly. :)
pi_87825407
Maar Skaai, waarom namen ze geen genoegen met het snoeien en inkorten van de bomen?
Ze moesten en zouden weg anders namen je ouders geen genoegen, ik snap dat niet.
Die bomen moeten er al jaren en jaren staan en nu ineens (of althans de laatste jaren) is het een probleem omdat ze uit de kluiten zijn gewassen, dat kan ik begrijpen maar dan neem je toch genoegen met het drastisch inkorten en snoeien?
pi_87825624
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef Skaai het volgende:

[..]
Maar ik zal altijd achter mijn ouders staan.
waarom eigenlijk? je hoeft het toch niet 100% eens te zijn met je ouders

[ Bericht 10% gewijzigd door Klaudias op 22-10-2010 12:08:13 ]
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:24:50 #71
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87826947
Zoals John Anneke afkapt.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:27:19 #72
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87827070
Alle bomen weg, dan pas het spandoek weghalen :N Mij leek het een mooi compromis.
pi_87827901
Oeeww, de burenruzie gaat op FOK! verder *O* :P Dacht ik net dat het was opgelost -O-

Maargoed, inmiddels is het allemaal weer koek en ei? Komen de buren weer bij elkaar op de koffie? Of is er alweer een nieuw spandoek in de maak :9
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_87828137
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:27 schreef hexje het volgende:
Alle bomen weg, dan pas het spandoek weghalen :N Mij leek het een mooi compromis.
Slechte ruil lijkt me. Extra bomen planten zodat je het spandoek niet meer ziet :Y
pi_87829184
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:43 schreef -moppie- het volgende:
Maar Skaai, waarom namen ze geen genoegen met het snoeien en inkorten van de bomen?
Ze moesten en zouden weg anders namen je ouders geen genoegen, ik snap dat niet.
Die bomen moeten er al jaren en jaren staan en nu ineens (of althans de laatste jaren) is het een probleem omdat ze uit de kluiten zijn gewassen, dat kan ik begrijpen maar dan neem je toch genoegen met het drastisch inkorten en snoeien?
Tuurlijk moesten al die bomen weg, ze ging er aan kapot en hun huwelijk ging erdoor naar de klote :P Haha is het onzin, of is het onzin mensen :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:44:48 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87829701
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef Skaai het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel, maar je ouders waren totaal onredelijk. En dat je niet in staat bent om kort uit te leggen waarom ze wel redelijk zouden zijn geeft m.i. aan dat je alleen maar achter je ouders staat omdat het je ouders zijn.

Noem eens één of twee gebeurtenissen die meer sympathie zouden moeten kweken voor het standpunt van jouw ouders? Als het echt aan de montage ligt zou het toch vrij simpel moeten zijn om jouw kant (of de kant van jouw ouders) van het verhaal toe te lichten.

Voorbeeld, de buurman gaf als oplossing dat er drastisch gesnoeid zou worden in de bomen (redelijke eis, dat zou de situatie terugbrengen naar de situatie zoals hij was toen jouw ouders er kwamen wonen), daar werd geen gehoor aangegeven. Toen werd aangeboden om twee bomen te verwijderen (zeer redelijk compromis), en daar werd ook geen gehoor aangegeven. De feiten zijn dat jouw ouders per se alle drie de bomen weg wilden hebben en dat er met minder geen genoegen werd genomen. Zo liggen de feiten toch?

[ Bericht 6% gewijzigd door Merkie op 22-10-2010 14:08:43 ]
2000 light years from home
pi_87829881
Die hele houding ook ... :') Gelijk gillen van "Nu de rest nog!!!" wanneer ze 1 boom voor hun buren weghalen. Wees blij dat er alvast 1 boom weg is.
pi_87830092
Ik heb dit gisteren gemist, maar oh oh oh, wat ga ik deze aflevering terugkijken! :D :')

pi_87830279
En dan die knuffel op het einde toen de buurman en Anneke elkaar in de achtertuin hadden gesproken en de buurman aangaf dat hij haar wilde helpen.
Echt zo van, nu heb ik lekker mijn zin.
pi_87831313

Dé tering zeg :D _O-.

Wat is dat voor nationaal park in de achtertuin van die mensen...
pi_87831518
Natasja die John "Sjakie" noemt :').

Lekker gespeeld overigens.

[ Bericht 0% gewijzigd door pberends op 22-10-2010 14:53:33 ]
pi_87831919
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef pberends het volgende:
Natasja die John "Sjakie" noemt :').

Lekker gespeeld overigens.
LOL, die gesprekjes tussen John en Natasja zijn zo extreem nep geacteerd :'). Dat slaat echt nergens op (ik kijk voor het eerst Bonje met de buren).
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:07:00 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87832355
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:56 schreef fratsman het volgende:
Ik heb dit gisteren gemist, maar oh oh oh, wat ga ik deze aflevering terugkijken! :D :')

[ afbeelding ]
Ik had maar een deel gezien, maar ik zit 'm nu ook terug te kijken. Te bizar voor woorden :o Niet die bomen, maar die buren met het spandoek. Jezes christes, hoe triest kun je zijn, vanuit wat voor overtuiging dan ook, om een fucking spandoek in je tuin op te hangen? :N Nee zeg, stel je voor dat je blijft praten met buren.. Pesten is de oplossing ^O^ Lord. Echt te ernstig.
Maargoed.. het is nu 'opgelost' zogezegd :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87832524
Doet me eraan herinneren dat ik ook nog een boom moet rooien voordat de zuidwester stormen inzetten dit najaar.
I´m back.
pi_87833895
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel, maar je ouders waren totaal onredelijk. En dat je niet in staat bent om kort uit te leggen waarom ze wel redelijk zouden zijn geeft m.i. aan dat je alleen maar achter je ouders staat omdat het je ouders zijn.

Noem eens één of twee gebeurtenissen die meer sympathie zouden moeten kweken voor het standpunt van jouw ouders? Als het echt aan de montage ligt zou het toch vrij simpel moeten zijn om jouw kant (of de kant van jouw ouders) van het verhaal toe te lichten.

Voorbeeld, de buurman gaf als oplossing dat er drastisch gesnoeid zou worden in de bomen (redelijke eis, dat zou de situatie terugbrengen naar de situatie zoals hij was toen jouw ouders er kwamen wonen), daar werd geen gehoor aangegeven. Toen werd aangeboden om twee bomen te verwijderen (zeer redelijk compromis), en daar werd ook geen gehoor aangegeven. De feiten zijn dat jouw ouders per se alle drie de bomen weg wilden hebben en dat er met minder geen genoegen werd genomen. Zo liggen de feiten toch?
Ik begrijp wel dat Skaai haar ouders verdedigd. In deze uit de hand gelopen situatie waren ze niet meer redelijk. Maar wij kennen die mensen niet, zij wel. Als je de reacties op internet leest, goeiedag. Zou dat ook niet graag over mijn ouders lezen omdat ze ergens onredelijk in zijn.

En ik moet ook wel zeggen dat ik het ook echt niet leuk zou vinden om zulke bomen naast me te hebben. Niemand hier denk ik. Je hebt een tuin om zo vaak en lang mogelijk buiten te zitten. Hier was alleen geen gezonde situatie meer en mannen laten zich ook dikwijls door hun vrouw opzwepen.

En nu ja, het is in ieder geval opgelost en de moeder gaat naar een psycholoog want die leek inderdaad wel wat hulp te kunnen gebruiken.
pi_87833902
Wat een geniaal programma is het ook! Die vrouw met dat rode haar, wat een gek mens is dat. Hoe kan je nou zo tekeer gaan. Zelfs al is het vervelend, zelfs al kom je er niet uit, je gilt en gooit en doet niet zo. Vreselijk ook dat de buren de bomen wilde weghalen maar een plant wilde laten staan en dat die buurman dan gelijk zegt dat ie dan het spandoek niet weghaalt. Ik sta iig helemaal achter de man van kantoor en de mooie dame uit Mexico. Ook die opmerking van de vrouw met rood haar over de zwangerschap van dat mexicaantje en dan zeggen dat zij geen oplossing hadden voor het bomen probleem. Alsof die rode vrouw de bevalling heeft gedaan ofzo, zo reageerde ze! Nou, mijn figuurlijke pet viel van mijn hoofd, dat iemand zo kan doorslaan. Dan kan er nog zooooooo veel uitgeknipt zijn en er zoooooo'n verhaal achterzitten. Ik begrijp niet dat je zulke opmerkingen en gedrag kan laten zien, nee.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_87833904
joh bij die vrouw is meer aan de hand en denk dat daar heus wel weer een ander iets is , wat straks weer op afgereageerd wordt.
Eerlijk gezegd vond ik het ook genant. Je maakt je druk om bomen ??????
Ik ken me ergere dingen voorstellen hoor. Als het nou buren waren die constant herrie veroorzaken, of overlast had van veel te veel dieren, dit vond ik gewoon klinkklaar kinderachtig en hele overtrokken reacties.
pi_87833969
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef formerjellybean het volgende:
joh bij die vrouw is meer aan de hand en denk dat daar heus wel weer een ander iets is , wat straks weer op afgereageerd wordt.
Eerlijk gezegd vond ik het ook genant. Je maakt je druk om bomen ??????
Ik ken me ergere dingen voorstellen hoor. Als het nou buren waren die constant herrie veroorzaken, of overlast had van veel te veel dieren, dit vond ik gewoon klinkklaar kinderachtig en hele overtrokken reacties.
Nou, kan me perfect voorstellen dat je die bomen vreselijk vind. Geen zon in de achtertuin is echt niet fijn en zulke bomen ook niet. Maar wat voor rare reacties er uit die vrouw kwamen.. Nee dat komt er bij mij niet in, had allang de politie gebeld en geen gehoor meer gegeven.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_87834073
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat Skaai haar ouders verdedigd. In deze uit de hand gelopen situatie waren ze niet meer redelijk. Maar wij kennen die mensen niet, zij wel. Als je de reacties op internet leest, goeiedag. Zou dat ook niet graag over mijn ouders lezen omdat ze ergens onredelijk in zijn.
Ik zou eigenlijk best kwaad worden op m'n ouders als ze hun buren lopen te treiteren.
pi_87834157
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:53 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk best kwaad worden op m'n ouders als ze hun buren lopen te treiteren.
Nooit eens iets weggezucht bij je ouders?
Ik heb overal mijn mond wel klaar maar heb bij mijn ouders meer dan eens gedacht van laat maar.
pi_87834253
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:53 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Juist, dat lijkt mij ook logisch. Wat er naar voren komt in de uitzending, zulke dingen doet een normaal mens niet.

Overigens vind ik het ook erg triest dat de partij die het meest asociaal is en het hardst schreeuwt aan het langste eind heeft getrokken. De gebrilde man met zijn Mexicaanse vrouw hebben totaal geen voordeel bij deze oplossing, behalve dan dat ze hopelijk van al het getreiter, gezeik en gezeur af zij.

Ik betwijfel of het hiermee opgelost is. Je zal maar zulke buren hebben zeg. :{
pi_87834273
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:25 schreef Skaai het volgende:
Ach ik heb het op mijn Hyves gezet en er zitten veel Fokkers op Hyves dus het was niet te voorkomen ;).

Filmpjes heb ik net verwijderd ^O^.
Had pa aan de telefoon, dat het commentaar niet mals was en ik ze verder niet met de internet opmerkingen wil confronteren. Ze zijn dusdanig in beeld gebracht dat het de klootzakken lijken. Nouja, dat was te verwachten met televisie :D. Het uiteindelijke doel is behaald, het hele huizenblok is er ook blij mee want er is weer uitzicht, meer daglicht en zon in de straat. Dus niet alleen de Tokkies zijn geholpen, ook de buren eromheen :).
Bij de tv kunnen ze er niets aan doen dat er een spandoek staat, filmpjes op internet, pesterijen dus dat ze als klootzakken zijn afgebeeld ligt enkel en alleen aan zichzelf. Als al die dingen er niet waren geweest had het niet zo geleken. En waarom een zonnescherm als je zo van de zon houd. Ik heb echt nog nooit zo iets gezien!! Echt waar ik zou met die buren echt niet meer willen praten en die excuses wilden ze niet maken :S Hoezo ik ik ik. :S
pi_87834280
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Taiga het volgende:
Machtige programma's..mogen ze van mij elke dag uitzenden... _O-
:P Helemaal 10000% eens!
You smell like rainbow
pi_87834292
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik heb overal mijn mond wel klaar maar heb bij mijn ouders meer dan eens gedacht van laat maar.
Ik eerder omgekeerd :')

Tegen mijn ouders (en andere familieleden/vrienden) durf ik wat eerlijker te zijn dan tegen collega's/kennissen
pi_87834418
Ik hoor mijn buren ook douchen midden in de nacht, ik hoor de trap etc. Ik wordt dr ook wakker van maar goed weet je wat t is. Het is nu eenmaal een rijtjes huis. Dan hoor je elkaar nu eenmaal. Ze moeten in ee hutje op de hei gaan wonen.

Oh neej daar heb je ook hoge bomen met naalden en niemand om daar de schuld van te geven. Niemand die spandoeken kan lezen :S

quote:

[..]

[..]

pi_87834423
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit probleem is veel te diepgeworteld om zomaar weg te zuchten. Het beheerst hun hele leven. :')
pi_87834569
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:01 schreef Johnny.D het volgende:

[..]

Dit probleem is veel te diepgeworteld om zomaar weg te zuchten. Het beheerst hun hele leven. :')
vraag me ook af wat ze nu dan de hele dag moeten doen :')
pi_87834682
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:05 schreef Klaudias het volgende:

[..]

vraag me ook af wat ze nu dan de hele dag moeten doen :')
oh nu vind ze wel weer iets anders om helemaal panisch over te worden.
pi_87834734
zoals de buurman al zei, dan gaat ze zich irriteren aan de kleur van de tuinstoelen/kussens.
pi_87834920
Dat Mexicaanse vrouwtje was overigens best neukbaar :9.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')