quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het interesseert je geen MOER! HOER!
quote:Ah, t huisnummer ontbreekt nog net.. die worden morgen zelf wakker met een spandoek boven hun schuttingOp donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor wie een passende reactie wil geven, die twee video's staan er nóg:
http://www.youtube.com/results?search_query=poldermolenweg&aq=f
quote:Of iedereen die langs de schutting van die klagers lopen, moeten even een mandje met dennennaalden in hun tuin kieperen. Buurvrouw fliptttttt dan echt.Op donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, t huisnummer ontbreekt nog net.. die worden morgen zelf wakker met een spandoek boven hun schutting
quote:Nee hoor, ik heb ook jarenlang in dat huis gewoond en heb ook jarenlang de buurman meegemaakt. Ik sta volledig achter mijn ouders, de teckels, de TokkiesOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Maanvis het volgende:
ik wil bijna schreeuwen SKAAI ZEG TEGEN JE OUDERS DAT ZE ZICH GRUUUWELIJK AANSTELLEN!!!!
Maarja het programma is al opgenomen. Dus we kunnen er nu niets meer tegen doen
.
quote:Ik dacht dat ie dat al had gedaan.Op donderdag 21 oktober 2010 21:50 schreef Maanvis het volgende:
Serieus Skaai, zeg tegen je pa dat ie deze filmpjes onmiddelijk verwijderd! Zo los je het probleem toch nooit op!
quote:WhateverrrrrrrOp donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Maanvis het volgende:
nouja, ik vind een spandoek ophangen ook tokkiegedrag eigenlijk
quote:Zij waren de eisende partij van deze aflevering.Op donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
@Skaai, hadden jouw ouders dan mee van doen met de bomen?!
quote:Wat ik bedoel is dat zo'n spandoek plaatsen natuurlijk nooit 'done' is. En die filmpjes van je vader daar was het nog best zonnig in je tuin, daar kon je nog lekker genieten van de zon die door de bomen heen kwam. het was helemaal niet zo dat de tuin in een donker bos veranderd was ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 22:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Whateverrrrrrr. Ik weet hoe de vork wel in de steel zit en dat er nog meer speelt dan wat er in dit programma naar voren is gekomen. Maar het moet sensatie zijn, spanning, slachtoffers en daders. Hysterische boemannen en onschuldige Mexicaantjes. Ik weet wel beter
. Toch sta ik vierkant achter mijn ouders, heb er middenin gezeten toen ik er nog woonde en heb ook wakker gelegen van de leidingen die om half 12 's nachts begonnen te loeien terwijl mijn wekker om half 4 zou gaan.
De leidingen loeien overigens niet meer, ik vermoed dat de loodgieter er een andere kraan op heeft gezet. De achtertuin is mooi opgeknapt, hij heeft 4 van die ehm..leilindes gekregen, mooie grasmatje, 2 kleine coniferen en wat andere mooie aanplant. Zijn zoontje zal lekker in de tuin kunnen spelen zonder naalden in zijn voetjes te krijgen
. Ik zal eens kijken of ik er morgen of overmorgen een mooie foto van kan maken
.
Totdat er weer iets gebeurd? Nou mijn ouders weten wel beter. Als ze hadden geweten dat dit programma zoveel stress (voor beide buren) en poeha met zich mee zou brengen, hadden ze het niet gedaan. Maar dan hadden de bomen er nog gestaan en keken de buren elkaar nog steeds niet aan. En hadden ze nog steeds wakker geworden zodra de buurman ging douchen.
quote:Met mij perfect, nog altijd niet onder de indruk van de opmerkingenOp donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef -moppie- het volgende:
Dus je oma zit in het gesticht, je moeder hoort er te zitten. Hoe gaat het met jou Skaai?
quote:Je laat je in ieder geval niet gek maken.Op donderdag 21 oktober 2010 22:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Met mij perfect, nog altijd niet onder de indruk van de opmerkingen. Alle opmerkingen die ik heb gezien had ik al voorspeld
.
Ik hoop dat de hysterie een generatie overslaat.
Gelukkig ken ik mijn moeder en weet ik dat de buurman niet zo lief en aardig en netjes is als ie op tv overkwam. Maar ach, mijn moeder is een psychopaat ben ik na 24 jaar en een televisie programma achter gekomen. Ze kunnen goed monteren en informatie achterwege laten.. Ik zal haar nooit afvallen
.
quote:Ik begrijp het nu..Naar wat ik gelezen hebt wat ik jou vroeg of het je ouders waren. Zonde van de bomen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef Skaai het volgende:
Zij waren de eisende partij van deze aflevering.
quote:Ik wil graag op alles ingaan, maar ik vind het goed zo. Iedereen heeft er zijn mening over, na vanavond helemaal. Er is vanavond een beknopte versie van de ruzie op televisie geweest en naar aanleiding daarvan reageert men, heel logisch omdat er niet meer informatie beschikbaar is voor jullie.Op donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat zo'n spandoek plaatsen natuurlijk nooit 'done' is. En die filmpjes van je vader daar was het nog best zonnig in je tuin, daar kon je nog lekker genieten van de zon die door de bomen heen kwam. Het was helemaal niet zo dat de tuin in een donker bos veranderd was ofzo.
Daarnaast; als er meer speelde, waarom is dat dan niet gezegd? Waarom moest het alleen maar over die verdomde bomen gaan? En waarom zei je vader niet gewoon okay toen alles behalve de conifeer weg ging? Conifeer heb je nooit last van naalden iig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat dit niet meer mogelijk was in dit geval.
quote:Is dit echt zo?Op donderdag 21 oktober 2010 17:54 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond de ouders van Skaai, las ik op hyves.
quote:het gaat over fucking bomen, hoe kan dat nou "heel diep en heel ver" gaanOp donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik ken het verhaal, het gaat inderdaad heel diep en heel ver,
quote:precies zulke bomen zijn te groot in zo'n buurtjeOp vrijdag 22 oktober 2010 00:25 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dit was duidelijk een gevalletje verkeerde type boom voor een stadstuin.
Die kantoorpik had daar wel een mooi importbruidje thuis zitten zag ik.
quote:De bomen waren al ouder dan 20 jaar. Dit wisten beide partijen.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
precies zulke bomen zijn te groot in zo'n buurtje
quote:Zo kwam het bij mij niet over en om eerlijk te zijn vond ik beide stelletjes nogal fout. Het oudere stel dat kinderachtige acties voert en het importstel dat geen rekening houdt met de rest van de bewoners.Op donderdag 21 oktober 2010 22:52 schreef Maanvis het volgende:
Daarnaast is het meestal zo dat bonje met de buren naar een 'we hebben allebei iets fout gedaan en we maken allebei concessies' wordt geluld, maar deze aflevering werd het importkoppeltje als heilig afgeschilderd en je ouders als zeuren. Dat moet toch een reden hebben, denk ik dan?
quote:Beetje vreemd om ze het importstel te noemen. Juridisch gezien hoefden zij helemaal niets te doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zo kwam het bij mij niet over en om eerlijk te zijn vond ik beide stelletjes nogal fout. Het oudere stel dat kinderachtige acties voert en het importstel dat geen rekening houdt met de rest van de bewoners.
Verder kwam mevrouw met pittig kort kapsel nogal hysterisch over, brillo als een schijnheilig ventje en die importbruid die er maar een beetje omheen probeert te lullen. De enige beetje normale was die HD-kerel.
quote:Theoretisch gezien hadden ze helemaal niks hoeven doen, maar rekening houden met de rest van buurt kan geen kwaad. Als je privacy wilt, moet je gewoon niet in een rijtjeshuis wonen.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Beetje vreemd om ze het importstel te noemen. Juridisch gezien hoefden zij helemaal niets te doen.
Toch hebben zij meegewerkt aan dit programma. En niet uit eigen belang he?
quote:Volgens het filmpje hadden ze het huis gekocht toen de bomen er al waren, 7 jaar geleden.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Theoretisch gezien hadden ze helemaal niks hoeven doen, maar rekening houden met de rest van buurt kan geen kwaad. Als je privacy wilt, moet je gewoon niet in een rijtjeshuis wonen.
Ik ken het verhaal daarachter ook niet en ik kan best begrijpen dat je door kinderachtige reacties helemaal geen zin meer hebt om er nog wat aan te doen. Sowieso zou ik het niet tof vinden als andere mensen met mijn tuin zouden gaan bemoeien. Aan de andere kant moet je ook wel inzien dat zulke grote bomen gewoon niet geschikt zijn voor zo'n buurtje.
quote:Tuurlijk, ben het met je eens hoor. Je moet toch altijd een beetje rekening met je buren houden als je die hebt. Ik zou zelf allang hebben gesnoeid.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Theoretisch gezien hadden ze helemaal niks hoeven doen, maar rekening houden met de rest van buurt kan geen kwaad. Als je privacy wilt, moet je gewoon niet in een rijtjeshuis wonen.
Ik ken het verhaal daarachter ook niet en ik kan best begrijpen dat je door kinderachtige reacties helemaal geen zin meer hebt om er nog wat aan te doen. Sowieso zou ik het niet tof vinden als andere mensen met mijn tuin zouden gaan bemoeien. Aan de andere kant moet je ook wel inzien dat zulke grote bomen gewoon niet geschikt zijn voor zo'n buurtje.
quote:Idd, ik dacht echt even "wat waren jullie rol, boomhaters, in het hele IVF-gebeuren?" alsof zij (de boomeigenaren) hun kind konden krijgen door hun...Op vrijdag 22 oktober 2010 00:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze kunnen knippen wat ze willen maar de schaduw-fans zeiden echt de meeste 'aparte' dingen in ongeknipte stukjes.
De geluk dialoog jullie een kind wij een leven zonder bomen en de verantwoordelijkheid van bijkomende problemen. Dat was echt de meest bizarre logica die ik ooit heb gehoord.![]()
quote:Maar ze werden ieder jaar groter.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Volgens het filmpje hadden ze het huis gekocht toen de bomen er al waren, 7 jaar geleden.
quote:Ik ben geen hovenier, dus ik weet niet zo wat de max lengte is, maar het lijkt mij dat het qua begroeiing altijd wel zo blijft? Tenminste, de bomen in mijn straat zijn niet gegroeid of zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar ze werden ieder jaar groter.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Anneke is totaal gestoord.![]()
Volgende week vliegt ze de buurvrouw aan met een bezem omdat die kerel blijft douchen 's avonds.
quote:Dat is niet waar. De loodgieter heeft overdag gecontroleerd of er geluid was, maar overdag is er zoveel geluid van buitenaf dat het niet te horen was. Mijn ouders stelden voor om eens om 11 uur 's avonds langs te komen, als de buurt rustig is en iedereen binnen zit. Daar werd geen gehoor aangegeven, waarschijnlijk omdat de loodgieter alles gratis zou uitvoeren en het voor de televisie mooi wilde verkopenOp vrijdag 22 oktober 2010 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
De bomen waren al ouder dan 20 jaar. Dit wisten beide partijen.
De gedaagde eigenaren woonden er niet zo lang. En je kunt lang en kort lullen, juridisch gezien had de eisende partij geen poot om op te staan. Dat spandoek en hysterisch gedoe, sorry hoor.
Niet om lullig te doen maar en de leidingen waar uiteindelijk niets mis mee bleek te zijn en de bomen.
Er was hier wel iets meer aan de hand. Als je lekker in je vel zit krijg natuurlijk geen zenuwinzinking om drie bomen. De ratio was een beetje zoek. Maar ja, goed, dat kan. Dingen kunnen zich opstapelen en zover komen. Het komt heel vaak voor.
quote:De vorige bewoners hebben ook niet hun best gedaan om de bomen te snoeien, maar ze zijn de laatste jaren letterlijk uit hun krachten gegroeid. Het zon probleem is echt de laatste jaren een issue, aangezien er nooit onderhoud aan de bomen is gepleegd en het gewoon woekerplanten zijn geworden. Ze zijn prachtig ja, vooral die coniferen waren heel mooi. Voor in het bos, niet in een woonwijkOp vrijdag 22 oktober 2010 01:57 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik ben geen hovenier, dus ik weet niet zo wat de max lengte is, maar het lijkt mij dat het qua begroeiing altijd wel zo blijft? Tenminste, de bomen in mijn straat zijn niet gegroeid of zo.
quote:Beter opletten. De loodgieter heeft er een nieuwe thermostaat kraan opgezet.Op vrijdag 22 oktober 2010 05:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De loodgieter heeft overdag gecontroleerd of er geluid was, maar overdag is er zoveel geluid van buitenaf dat het niet te horen was. Mijn ouders stelden voor om eens om 11 uur 's avonds langs te komen, als de buurt rustig is en iedereen binnen zit. Daar werd geen gehoor aangegeven, waarschijnlijk omdat de loodgieter alles gratis zou uitvoeren en het voor de televisie mooi wilde verkopen. Net als de bomen, die zijn geheel op kosten van het hoveniersbedrijf verwijderd en de nieuwe aanplant is ook voor hun rekening.
Die kamer waar ze het geluid checkten, daar heb ik 5 maanden geslapen en daar heb ik geregeld wakker gelegen van de piepende leiding. Ook al lig je goed te slapen, dat geluid ging door merg en been.
Maar er is nu al een week geen geluidsoverlast meer van de leiding. Of de buurman heeft zijn douchetijden aangepast of er zit een nieuwe kraan op![]()
[..]
De vorige bewoners hebben ook niet hun best gedaan om de bomen te snoeien, maar ze zijn de laatste jaren letterlijk uit hun krachten gegroeid. Het zon probleem is echt de laatste jaren een issue, aangezien er nooit onderhoud aan de bomen is gepleegd en het gewoon woekerplanten zijn geworden. Ze zijn prachtig ja, vooral die coniferen waren heel mooi. Voor in het bos, niet in een woonwijk.
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik wat meer kan intikken. Nu moet ik werken
quote:Dan valt het ook wel een beetje mee ... Kan me niet voorstellen dat er overdag zoveel lawaai is in die buurt dat je het vermeende lawaai van de leidingen niet kunt horen.Op vrijdag 22 oktober 2010 05:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De loodgieter heeft overdag gecontroleerd of er geluid was, maar overdag is er zoveel geluid van buitenaf dat het niet te horen was.
quote:Kijk, dat klinkt inieder geval realistischer dan dat de buurt blij is dat er weer licht in de buurt is...Op vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef Mallejan het volgende:
Wij als buurt zijn blij eindelijk van dat gezeur af te zijn. En natuurlijk kan je je ouders verdedigen, maar je moet ook een beetje realistisch zijn en inzien dat zij de veroorzakers van het probleem zijn en niet de buren.
quote:Wat een mooi verhaal buurman, het klopt alleen van geen kanten. Maar dat blijft altijd zo, ik zeg het een en jij probeert het te ontkrachten en zo blijven we doorgaan. Ik heb er gewoond en ken alle kanten van het verhaal en weet dat ze van beide kanten niet netjes zijn geweest. Maar ik zal altijd achter mijn ouders staan. Je hebt de correspondentie tussen beide buren nooit onder ogen gezien dus een deel van je verhaal slaat kant noch walOp vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef Mallejan het volgende:
Aangezien ik schuin tegenover jullie woon en het verhaal en alle gedoe eromheen al jaren moet meemaken, vind ik wel dat je je verhaal helemaal moet doen. Dat je moeder mentaal niet in orde is, is overduidelijk. En de overlast komt zeker niet alleen van die bomen. Ik heb persoonlijk 2 keer de politie moeten bellen omdat ze als een dolle tekeer ging en met een stok tegen de muur stond te timmeren. Nog geen 3 maanden geleden stond ze met de bezemsteel naar die buurvrouw uit te halen en te bedreigen. Met andere woorden, je ouders zorgen hier voor meer overlast dan die bomen doen. En dat ze mee hebben gedaan aan dit programma was niet hun eigen keus, ze MOESTEN wel.
Er zijn diverse oplossingen voor dit probleem gezocht en gevonden, maar je ouders weigerden nog om enigszins mee te werken. Een andere buurvrouw heeft Bonje ingeschakeld om een oplossing te vinden en ook daar weigerden ze aan mee te werken. Toen werden ze voor het blok gezet: of je doet mee aan dat programma om een oplossing te vinden, of je hebt totaal geen recht van spreken meer en je stopt dat geouwehoer.
Toen pas (en onder druk van diverse buren) zijn ze gezwicht.
Wij als buurt zijn blij eindelijk van dat gezeur af te zijn. En natuurlijk kan je je ouders verdedigen, maar je moet ook een beetje realistisch zijn en inzien dat zij de veroorzakers van het probleem zijn en niet de buren.
quote:Alleen ben je natuurlijk bevooroordeeld als dochter zijnde, en dus minder geloofwaardig dan een buitenstaande. Ik ben benieuwd naar het verhaal van die Jenny, die het programma had ingeschakeldOp vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal buurman, het klopt alleen van geen kanten. Maar dat blijft altijd zo, ik zeg het een en jij probeert het te ontkrachten en zo blijven we doorgaan. Ik heb er gewoond en ken alle kanten van het verhaal en weet dat ze van beide kanten niet netjes zijn geweest. Maar ik zal altijd achter mijn ouders staan. Je hebt de correspondentie tussen beide buren nooit onder ogen gezien dus een deel van je verhaal slaat kant noch wal. Maar je moet zelf weten wat je de buitenwereld in helpt. Dan doe ik dat ook
quote:waarom eigenlijk? je hoeft het toch niet 100% eens te zijn met je oudersOp vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik zal altijd achter mijn ouders staan.
quote:Slechte ruil lijkt me. Extra bomen planten zodat je het spandoek niet meer zietOp vrijdag 22 oktober 2010 12:27 schreef hexje het volgende:
Alle bomen weg, dan pas het spandoek weghalenMij leek het een mooi compromis.
quote:Tuurlijk moesten al die bomen weg, ze ging er aan kapot en hun huwelijk ging erdoor naar de kloteOp vrijdag 22 oktober 2010 11:43 schreef -moppie- het volgende:
Maar Skaai, waarom namen ze geen genoegen met het snoeien en inkorten van de bomen?
Ze moesten en zouden weg anders namen je ouders geen genoegen, ik snap dat niet.
Die bomen moeten er al jaren en jaren staan en nu ineens (of althans de laatste jaren) is het een probleem omdat ze uit de kluiten zijn gewassen, dat kan ik begrijpen maar dan neem je toch genoegen met het drastisch inkorten en snoeien?
quote:Het zal allemaal wel, maar je ouders waren totaal onredelijk. En dat je niet in staat bent om kort uit te leggen waarom ze wel redelijk zouden zijn geeft m.i. aan dat je alleen maar achter je ouders staat omdat het je ouders zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal buurman, het klopt alleen van geen kanten. Maar dat blijft altijd zo, ik zeg het een en jij probeert het te ontkrachten en zo blijven we doorgaan. Ik heb er gewoond en ken alle kanten van het verhaal en weet dat ze van beide kanten niet netjes zijn geweest. Maar ik zal altijd achter mijn ouders staan. Je hebt de correspondentie tussen beide buren nooit onder ogen gezien dus een deel van je verhaal slaat kant noch wal. Maar je moet zelf weten wat je de buitenwereld in helpt. Dan doe ik dat ook
quote:LOL, die gesprekjes tussen John en Natasja zijn zo extreem nep geacteerdOp vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef pberends het volgende:
Natasja die John "Sjakie" noemt.
Lekker gespeeld overigens.
quote:Ik had maar een deel gezien, maar ik zit 'm nu ook terug te kijken. Te bizar voor woordenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:56 schreef fratsman het volgende:
Ik heb dit gisteren gemist, maar oh oh oh, wat ga ik deze aflevering terugkijken!![]()
[ afbeelding ]
quote:Ik begrijp wel dat Skaai haar ouders verdedigd. In deze uit de hand gelopen situatie waren ze niet meer redelijk. Maar wij kennen die mensen niet, zij wel. Als je de reacties op internet leest, goeiedag. Zou dat ook niet graag over mijn ouders lezen omdat ze ergens onredelijk in zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel, maar je ouders waren totaal onredelijk. En dat je niet in staat bent om kort uit te leggen waarom ze wel redelijk zouden zijn geeft m.i. aan dat je alleen maar achter je ouders staat omdat het je ouders zijn.
Noem eens één of twee gebeurtenissen die meer sympathie zouden moeten kweken voor het standpunt van jouw ouders? Als het echt aan de montage ligt zou het toch vrij simpel moeten zijn om jouw kant (of de kant van jouw ouders) van het verhaal toe te lichten.
Voorbeeld, de buurman gaf als oplossing dat er drastisch gesnoeid zou worden in de bomen (redelijke eis, dat zou de situatie terugbrengen naar de situatie zoals hij was toen jouw ouders er kwamen wonen), daar werd geen gehoor aangegeven. Toen werd aangeboden om twee bomen te verwijderen (zeer redelijk compromis), en daar werd ook geen gehoor aangegeven. De feiten zijn dat jouw ouders per se alle drie de bomen weg wilden hebben en dat er met minder geen genoegen werd genomen. Zo liggen de feiten toch?
quote:Nou, kan me perfect voorstellen dat je die bomen vreselijk vind. Geen zon in de achtertuin is echt niet fijn en zulke bomen ook niet. Maar wat voor rare reacties er uit die vrouw kwamen.. Nee dat komt er bij mij niet in, had allang de politie gebeld en geen gehoor meer gegeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef formerjellybean het volgende:
joh bij die vrouw is meer aan de hand en denk dat daar heus wel weer een ander iets is , wat straks weer op afgereageerd wordt.
Eerlijk gezegd vond ik het ook genant. Je maakt je druk om bomen ??????
Ik ken me ergere dingen voorstellen hoor. Als het nou buren waren die constant herrie veroorzaken, of overlast had van veel te veel dieren, dit vond ik gewoon klinkklaar kinderachtig en hele overtrokken reacties.
quote:Ik zou eigenlijk best kwaad worden op m'n ouders als ze hun buren lopen te treiteren.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat Skaai haar ouders verdedigd. In deze uit de hand gelopen situatie waren ze niet meer redelijk. Maar wij kennen die mensen niet, zij wel. Als je de reacties op internet leest, goeiedag. Zou dat ook niet graag over mijn ouders lezen omdat ze ergens onredelijk in zijn.
quote:Nooit eens iets weggezucht bij je ouders?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:53 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk best kwaad worden op m'n ouders als ze hun buren lopen te treiteren.
quote:Juist, dat lijkt mij ook logisch. Wat er naar voren komt in de uitzending, zulke dingen doet een normaal mens niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:53 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk best kwaad worden op m'n ouders als ze hun buren lopen te treiteren.
quote:Bij de tv kunnen ze er niets aan doen dat er een spandoek staat, filmpjes op internet, pesterijen dus dat ze als klootzakken zijn afgebeeld ligt enkel en alleen aan zichzelf. Als al die dingen er niet waren geweest had het niet zo geleken. En waarom een zonnescherm als je zo van de zon houd. Ik heb echt nog nooit zo iets gezien!! Echt waar ik zou met die buren echt niet meer willen praten en die excuses wilden ze niet maken :S Hoezo ik ik ik. :SOp donderdag 21 oktober 2010 22:25 schreef Skaai het volgende:
Ach ik heb het op mijn Hyves gezet en er zitten veel Fokkers op Hyves dus het was niet te voorkomen.
Filmpjes heb ik net verwijderd.
Had pa aan de telefoon, dat het commentaar niet mals was en ik ze verder niet met de internet opmerkingen wil confronteren. Ze zijn dusdanig in beeld gebracht dat het de klootzakken lijken. Nouja, dat was te verwachten met televisie. Het uiteindelijke doel is behaald, het hele huizenblok is er ook blij mee want er is weer uitzicht, meer daglicht en zon in de straat. Dus niet alleen de Tokkies zijn geholpen, ook de buren eromheen
.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Taiga het volgende:
Machtige programma's..mogen ze van mij elke dag uitzenden...
quote:Ik eerder omgekeerdOp vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Nooit eens iets weggezucht bij je ouders?
Ik heb overal mijn mond wel klaar maar heb bij mijn ouders meer dan eens gedacht van laat maar.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 05:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De loodgieter heeft overdag gecontroleerd of er geluid was, maar overdag is er zoveel geluid van buitenaf dat het niet te horen was. Mijn ouders stelden voor om eens om 11 uur 's avonds langs te komen, als de buurt rustig is en iedereen binnen zit. Daar werd geen gehoor aangegeven, waarschijnlijk omdat de loodgieter alles gratis zou uitvoeren en het voor de televisie mooi wilde verkopen. Net als de bomen, die zijn geheel op kosten van het hoveniersbedrijf verwijderd en de nieuwe aanplant is ook voor hun rekening.
Die kamer waar ze het geluid checkten, daar heb ik 5 maanden geslapen en daar heb ik geregeld wakker gelegen van de piepende leiding. Ook al lig je goed te slapen, dat geluid ging door merg en been.
Maar er is nu al een week geen geluidsoverlast meer van de leiding. Of de buurman heeft zijn douchetijden aangepast of er zit een nieuwe kraan op![]()
[..]
De vorige bewoners hebben ook niet hun best gedaan om de bomen te snoeien, maar ze zijn de laatste jaren letterlijk uit hun krachten gegroeid. Het zon probleem is echt de laatste jaren een issue, aangezien er nooit onderhoud aan de bomen is gepleegd en het gewoon woekerplanten zijn geworden. Ze zijn prachtig ja, vooral die coniferen waren heel mooi. Voor in het bos, niet in een woonwijk.
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik wat meer kan intikken. Nu moet ik werken
quote:Dit probleem is veel te diepgeworteld om zomaar weg te zuchten. Het beheerst hun hele leven.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Nooit eens iets weggezucht bij je ouders?
Ik heb overal mijn mond wel klaar maar heb bij mijn ouders meer dan eens gedacht van laat maar.
quote:vraag me ook af wat ze nu dan de hele dag moeten doenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:01 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Dit probleem is veel te diepgeworteld om zomaar weg te zuchten. Het beheerst hun hele leven.
quote:oh nu vind ze wel weer iets anders om helemaal panisch over te worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:05 schreef Klaudias het volgende:
[..]
vraag me ook af wat ze nu dan de hele dag moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |