quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Maanvis het volgende:ik wil bijna schreeuwen SKAAI ZEG TEGEN JE OUDERS DAT ZE ZICH GRUUUWELIJK AANSTELLEN!!!!
Maarja het programma is al opgenomen

. Dus we kunnen er nu niets meer tegen doen

.
Nee hoor, ik heb ook jarenlang in dat huis gewoond en heb ook jarenlang de buurman meegemaakt. Ik sta volledig achter mijn ouders, de teckels, de Tokkies

. Ik weet hoe de buurman is. Zo sympathiek en meegaand als hij nu in het programma is, zo ken ik hem niet. De opmerkingen over het vergiftigen van bomen is ook nooit gemaakt. En mijn ouders hebben jarenlang een normaal contact met ze gehad, totdat mijn vader (die bril met dat Harley shirt ja. Ik heb hem nog zo gezegd geen motorshirts aan te trekken

) eens over het snoeien (daar begon het mee) van de bomen begon. De vader van de buurman had het ook al eens geopperd, om die bomen eruit te gooien. Samen met wat buren, collega's en meer was het idee om ze er samen uit te halen, afsluiten met een bbq enzo. Het is vredig begonnen

.
Nouja, het is tv, we hebben hier vanavond met 14 andere buren om te televisie een leuke avond gehad. Ik heb mijn broek van mijn reet gelachen, ook om mijn hysterische moeder

. Maar ik ken het verhaal, het gaat inderdaad heel diep en heel ver, de leugens die de buurman ophangt zijn niet niks. Maar mijn vader heeft al gezegd: Uiteindelijk zal het mooi worden gemonteerd en zal de helft ons misschien uitkotsen, maar ik heb mijn zonlicht terug en hij kan zijn huis verkopen (want de buurman wil zijn huis verkopen om terug te gaan naar Aruba). En volgende week is iedereen het weer vergeten

.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:50 schreef Maanvis het volgende:Serieus Skaai, zeg tegen je pa dat ie deze filmpjes onmiddelijk verwijderd! Zo los je het probleem toch nooit op!
Ik dacht dat ie dat al had gedaan.

. Zal hem eens bellen
[ Bericht 20% gewijzigd door Skaai op 21-10-2010 22:16:19 ]