quote:LEKKEROp donderdag 21 oktober 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Lasagna en stokbrood hiero. Gewoon omdat het kan.
quote:Ja echt!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga de bus zo missen. Tot hoe laat is MetMichiel?
quote:Vrolijk gekleed !Op donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitpic.com/2zjoih
Veensma in actie.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Veenstra Veenstra EINDHOVUH DE GEKSTUHHH
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Corton is toch in die kleur gebodypaint?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:wheheOp donderdag 21 oktober 2010 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Dit is toch ook gewoon vreselijk ! Dra-ma-tisch.Op donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij zijn het niet vaak niet eens met elkaar!
quote:Cee in het huisOp donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Cee het volgende:
Oh btw ik eis een mini-3fm-topic meet tijdens SR in Eindhovuhhh.
quote:I'll be there!Op donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Cee het volgende:
Oh btw ik eis een mini-3fm-topic meet tijdens SR in Eindhovuhhh.
quote:Amen!Op donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt,. die kut van een Duffy moet echt stoppen met het produceren van geluid als een microfoon openstaat. Godsamme, wat een KUTstem![]()
![]()
. En wat ik nog veeeeel treuriger vindt: er zijn dus mensen die deze SHIT downloaden.
quote:NOU IK VIND HET LIEJDE WEL LEUKOp donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt,. die kut van een Duffy moet echt stoppen met het produceren van geluid als een microfoon openstaat. Godsamme, wat een KUTstem![]()
![]()
. En wat ik nog veeeeel treuriger vindt: er zijn dus mensen die deze SHIT downloaden.
quote:En vijf euro voor iedereen die wil blivjen slapen naar SR!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
quote:Dat gaat voor die tijd wel op, lijkt me. Tenzij je op moleculair niveau eet.Op donderdag 21 oktober 2010 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Wat een feest ! Een vol pak Campina Boeren Land Vanilla Vla in de koelkast. Ding is alleen houdbaar tot 23 - 10. Lijkt mij geen probleem. Heerlijke vla
quote:Robbie Williams. Alsin heuj komt goed uit dat liedje, heb de hele dag al Robbie geluisterd.Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Robbie Wiliams, Rock Werchter, Ron Wrandsteder?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gaat voor die tijd wel op, lijkt me. Tenzij je op moleculair niveau eet.
quote:Duffy is ermee begonnen en nooit meer uit dat dal gekropen. Ze moet echt een singleopneemverbod krijgen. Da's beter voor iedereen. En aan eenieder die niet hoort dat dat een geforceerd K-nummer is, gaat Schoonenberg Hoorcomfort nog veel geld verdienen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind haar eerste paar singles echt super. Maar ze is dingen gaan doen met haar stem die m'n gehoorgangen niet kunnen verdragen. Dat had Ilse de Lange ook een tijdje terug. Net een mekkerende geit. Maar ze heeft het afgeleerd en nu kan ik het weer tolereren.
quote:Wilde net zeggen, maar wat een crap is dit toch eigenlijk ookOp donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje duurt eigenlijk 10 seconden maar wordt 4 minuten lang in een loop gegooid.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Robbie Wiliams, Rock Werchter, Ron Wrandsteder?
quote:Ik vind haar klank wel mooi maar ze is nu qua stem een karikatuur van zichzelf geworden. Ze klinkt zoals een slechte soundmixshow-kandidaat zou klinken als ze Duffy probeert na te doen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Duffy is ermee begonnen en nooit meer uit dat dal gekropen. Ze moet echt een singleopneemverbod krijgen. Da's beter voor iedereen. En aan eenieder die niet hoort dat dat een geforceerd K-nummer is, gaat Schoonenberg Hoorcomfort nog veel geld verdienen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje duurt eigenlijk 10 seconden maar wordt 4 minuten lang in een loop gegooid.
quote:Zet 'm op, Hans!Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Die vla... Somebody stop me, please. Te lekker!
quote:Ik zit inmiddels halverwege een bak Häagen Dazs-ijs. Ook niet verkeerdOp donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Die vla... Somebody stop me, please. Te lekker!
quote:Richie is een held.Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]idd. En toch vind ik hem wel aanstekelijk.
YEAH ADE WOOP WOOP
Gaan ze uitzenden bij Richie Hawtin?![]()
![]()
quote:Dat ook ja!Op donderdag 21 oktober 2010 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk Ctrl-C / Ctrl-V muziek.
quote:Je moet me stoppen. NIet aanmoedigen!Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zet 'm op, Hans!
Vlaaaaaalalalalalalalalaaaaaaaaaalalalalalalaaaaa
quote:Ijs?! Lijkt mij vrij koud. Maar das logischOp donderdag 21 oktober 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels halverwege een bak Häagen Dazs-ijs. Ook niet verkeerd.
quote:STOP RIGHT NOW THANK YOU VERY MUCH I NEED SOMEBODY WITH A HUMAN TOUUCHCHHHH HEY YOU ALWAYS ON THE RUN GOTTA SLOW IT DOWN BABY GOTTA HAVE SOME FUUUNOp donderdag 21 oktober 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je moet me stoppen. NIet aanmoedigen!
quote:Verwarming aan en isj kan altijd.Op donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ijs?! Lijkt mij vrij koud. Maar das logisch.
Cee, idd
quote:*proest * daar ging de vlaOp donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
STOP RIGHT NOW THANK YOU VERY MUCH I NEED SOMEBODY WITH A HUMAN TOUUCHCHHHH HEY YOU ALWAYS ON THE RUN GOTTA SLOW IT DOWN BABY GOTTA HAVE SOME FUUUN
quote:Rail runner kaartje zijn niet zo duur.Op donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie betaalt dat treinkaartje van Veensma eigenlijk?? DAT DAT KAN VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!!!!!
[/intikkertje]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verwarming aan en isj kan altijd.
quote:Woehoeheooe "Noortje Weenink".Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit op de ROELJEWEL-versie van dit chanson te wachten.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rail runner kaartje zijn niet zo duur.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Woehoeheooe "Noortje Weenink".
quote:Hoeft niet hoor. M'n huidige versie werkt nog prima.Op donderdag 21 oktober 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jammer dat ik geen internet op mijn mobiel heb atm, dan had ik jullie kunnen updaten.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. M'n huidige versie werkt nog prima.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG twitter rondspammenkuttwitter
quote:Damn, nu je het zegt... Inderdaad !Op donderdag 21 oktober 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die past ook wel in dat liedje
Woeoehoeoeheoheoeheoheo Veenstra Veenstra
quote:...En een nieuwe jingle is geboren.Op donderdag 21 oktober 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die past ook wel in dat liedje
Woeoehoeoeheoheoeheoheo Veenstra Veenstra
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga zo het gemiddelde wel even omhoog krikken.
quote:LOLOp donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]danku danku *buiging maakt*
quote:Ja, ik berg m'n vlaggetje vast op.Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Beetje jammer dat 3voor12 niet doorgaat.
quote:ehhhmmm nee.Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
quote:Me 2 ! Geen Rudy en dus ook niet de nieuwe van KrauseOp donderdag 21 oktober 2010 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, ik berg m'n vlaggetje vast op.
quote:IddOp donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
quote:Oh ik houd zo van dat nummerOp donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt Eleanor Rigby van The Beatles zo ook nog? Of staat die niet in de dag top-5?
quote:Eén van m'n alltime favorites! Ontzettend gaaf nummer blijft dat. Zelfs na dik 40 jaar.Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ik houd zo van dat nummer
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe ik lijk kaal maar dat ben ik niet
quote:Weet nog dat die plaat uitkwam. Wist niet wat me overkwam !Op donderdag 21 oktober 2010 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eén van m'n alltime favorites! Ontzettend gaaf nummer blijft dat. Zelfs na dik 40 jaar.
quote:*proest*Op donderdag 21 oktober 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet nog dat die plaat uitkwam. Wist niet wat me overkwam !
quote:IDIOOT!!
quote:Wie is ze?
quote:Ja ik ook. Goeie ouwe tijd.Op donderdag 21 oktober 2010 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eén van m'n alltime favorites! Ontzettend gaaf nummer blijft dat. Zelfs na dik 40 jaar.
quote:Ikke in mijn stereo! Een dubbele zelfsOp donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dit valt weer in de categorie "heb jij thuis een cassetterecorder?"
quote:WheheheOp donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest*![]()
![]()
. Toen zat je nog niet eens in de eileider, gek!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ikke in mijn stereo! Een dubbele zelfs![]()
![]()
quote:De dame die je nu hoort zingenOp donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IDIOOT!!
[..]
Wie is ze?
[..]
Ja ik ook. Goeie ouwe tijd.
quote:Sorry, met ze bedoel ik jou !Op donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IDIOOT!!
[..]
Wie is ze?
[..]
Ja ik ook. Goeie ouwe tijd.
quote:GaafOp donderdag 21 oktober 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er zitten zelfs cassettes in met HELE oude 3fm opnamen![]()
![]()
quote:LOLOp donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom schreeuwt ze zo? Zit ze klem?
quote:Bohboh. En dankje.
quote:
quote:Ja
quote:
quote:Zeheeft d'r baard in d'r keel, dat doet zeer hoor!Op donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom schreeuwt ze zo? Zit ze klem?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeheeft d'r baard in d'r keel, dat doet zeer hoor!
quote:Zou je eigenlijk even online moeten zetten. Vette shit joh! JeugdsentimentOp donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bohboh. En dankje.
[..]
[..]
JaFucking vet. Inclusief reclame enzo. Alleen jammer van de kwaliteit.
quote:Crap inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje Anouk-achtig. En da's geen compliment.
quote:Hoe doe ik dat? Ik heb geen cassettespeler in mijn laptop.Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk even online moeten zetten. Vette shit joh! Jeugdsentiment.
quote:Even een microfoon voor dat ding zetten en opnemen, ofzo iets. Sirolf weet het wel.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Ik heb geen cassettespeler in mijn laptop.
quote:Whehe ik moest ineens denken aan dat ik voor SR in dat callcenter zat en er was een Floris die heel veel van 3FM afwist dus ik vroeg hem oftie Sirolf heette op FOK! en toen snapte hij er niets van.Op donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even een microfoon voor dat ding zetten en opnemen, ofzo iets. Sirolf weet het wel.
quote:WhahahaOp donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe ik moest ineens denken aan dat ik voor SR in dat callcenter zat en er was een Floris die heel veel van 3FM afwist dus ik vroeg hem oftie Sirolf heette op FOK! en toen snapte hij er niets van.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe ik moest ineens denken aan dat ik voor SR in dat callcenter zat en er was een Floris die heel veel van 3FM afwist dus ik vroeg hem oftie Sirolf heette op FOK! en toen snapte hij er niets van.![]()
![]()
quote:"Ehhh ja.. laat maar."Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahaha![]()
. Hilarisch
. Tsja, hoe leg je dat dan uit
.
quote:Klopt! of was het Yasmin? Naja, soort van Anouk maar dan net iets anders.Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef alors het volgende:
The Script![]()
![]()
Was dat die Yesmin net? Ik heb het niet gehoord verder...
quote:Even correctietje.Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! of was het Yasmin? Naja, soort van Anouk maar dannet iets andersheel veel slechter
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
quote:Gewoon blijven johOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heuj ik heb helemaal geen zin om naar het station te gaan watn ik vind het hier wel leuk egienlijk.
quote:Als je nou internet op je mobiel had gehad, had je beiden kunnen doenOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heuj ik heb helemaal geen zin om naar het station te gaan watn ik vind het hier wel leuk egienlijk.
quote:Bol_wanOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
kom net van station eindhoven, helemaal vergeten even bij Michiel te kijken
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
quote:Ja hij keek me ook echt aan van waaaaar de fuuuuuck heb jij het overOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op dat moment natuurlijk iets minder. Whaha.
quote:We hebben de vaart erin!Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef themauster het volgende:
Wow 4 paginas in een uurtje dat is sinds SR niet meer gebeurt geloof ik
quote:Gaat best wel hard inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef themauster het volgende:
Wow 4 paginas in een uurtje dat is sinds SR niet meer gebeurt geloof ik
quote:Ja maar heb geen geld om het erop te zetten. Dus tenzij ik 10 euro mag lenen van iemandOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je nou internet op je mobiel had gehad, had je beiden kunnen doen>
quote:3fmfan = Sirolf ! wtf dat hij niet wist waar het over gingOp donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hij keek me ook echt aan van waaaaar de fuuuuuck heb jij het overMaar ik was er best wel zeker van want hij had het ook over 3fmfan.nl enzo.
quote:Vraag Veenstra ffOp donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar heb geen geld om het erop te zetten. Dus tenzij ik 10 euro mag lenen van iemand
quote:kewl
quote:Ga met mij mee dan!Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
quote:Om mezelf te verdedigen, had dan ook behoorlijk honger, dus zelfs al had ik het me herinnerd, was ik wss niet gaan kijken
quote:Hij staat in de broodjeszaak..........Op donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Om mezelf te verdedigen, had dan ook behoorlijk honger, dus zelfs al had ik het me herinnerd, was ik wss niet gaan kijken
quote:Neuh, veel te koud man. Bovendien zit ik net buiten eindhoven dus kan ik weer helemaal de trein dernaartoe nemen, te veel werkOp donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
kewl
G
[..]
Ga met mij mee dan!
quote:Zie in klaagbak wel eens van die leuke plaatjes worden gepost. Zo'n kat met een leuke test eronder. Lachen is datOp donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
kewl
G
[..]
Ga met mij mee dan!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Station Eindhoven? Is Venema weg bij 3FM?
Ha. Ha. Ha.
quote:Meestal gebeurt het juist andersom, dat men niet doorheen dat mijn nick eigenlijk achterstevoren gelezen dient te worden.Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
quote:lolOp donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Om mezelf te verdedigen, had dan ook behoorlijk honger, dus zelfs al had ik het me herinnerd, was ik wss niet gaan kijken
quote:Noh, twee vliegen in één klap misgelopenOp donderdag 21 oktober 2010 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij staat in de broodjeszaak..........
quote:Slechte zaakOp donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Noh, twee vliegen in één klap misgelopen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet zo maar even mijn bril opzetten want mijn ogen worden moe.. 't gaat zo hard~!
quote:Nee hoor. Best lekkere broodjes
quote:Line-in kabeltje tussen cassettespeler en computer... maar dat moet je dan wel net hebben, en da's waarschijnlijk niet het geval. Je beste keus is dan om simpelweg een microfoon bij de cassettespeler te houden.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Ik heb geen cassettespeler in mijn laptop.
quote:Ik hda het ook nooit door hoorOp donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meestal gebeurt het juist andersom, dat men niet doorheen dat mijn nick eigenlijk achterstevoren gelezen dient te worden.
En nee, ik was het inderdaad niet. Met dat ijskoude glibberweer was het niet echt verantwoord om meer dan 1 gemeente verderop te gaan.
quote:net gezien....mwoah....Op donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Oja, weekend. Dit weekend maar ff PA2 in de bios checken
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Line-in kabeltje tussen cassettespeler en computer... maar dat moet je dan wel net hebben, en da's waarschijnlijk niet het geval. Je beste keus is dan om simpelweg een microfoon bij de cassettespeler te houden.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
heb ik nu ALWEER een topic gemist????
[..]
net gezien....mwoah....
en ik lusiter ff micheil tot exp robinson en 3voor12 skip ivm geen Roedie
quote:Bij mij hetzelfde, 20.30u Expeditie Robinson.Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
heb ik nu ALWEER een topic gemist????
[..]
net gezien....mwoah....
en ik lusiter ff micheil tot exp robinson en 3voor12 skip ivm geen Roedie
quote:Ja, dus? Dat had makkelijk gekund!Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Word ik ineens gebeld door de Rabobank dat ik het opzegformulier nog op moet sturen. Ja yo ik heb dat ding drie dagen geleden ontvangen en mijn ouders moeten tekenen.
quote:Precies. Beetje doorwerken.Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat had makkelijk gekund!
quote:Dus! Ze hadden één keer gebeld en toen had ik het gemist, kreeg ik een brief dat ze me niet konden bereiken en dat ik maar moest bellen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat had makkelijk gekund!
quote:Mwah best wel hoor.Niet mega maar wel genoeg om het snel uit te verkopen (en zo blijkt ookOp donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef alors het volgende:
Ik zat even te kijken, maar The Script is toch niet zoo groot of bekend??Hun concert in Paradiso (grote zaal) was namelijk binnen een paar dagen al uitverkocht
![]()
vaagheid...
quote:Iets met dancemuziekOp donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef themauster het volgende:
Wat/Wie komt er na 22.00 eigenlijk?
quote:Een hoorspel.Op donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef themauster het volgende:
quote:Nu bestellen, kan je altijd nog verkopen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Zit te twijfelen of ik kaartjes voor Danko Jones bestel zodra ik mijn Stufi heb of wachten tot op de dag zelf en dan kijken of ik geld heb. Keuzes
quote:Gewoon kopenOp donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Zit te twijfelen of ik kaartjes voor Danko Jones bestel zodra ik mijn Stufi heb of wachten tot op de dag zelf en dan kijken of ik geld heb. Keuzes
quote:White Noise live vanaf ADE.Op donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef themauster het volgende:
quote:Nouja dan weet ik dat ook voor de volgende keer:') als ze langskomen in de Oosterpoort wil ik wel even komen kijken.Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mwah best wel hoor.Niet mega maar wel genoeg om het snel uit te verkopen (en zo blijkt ook)
quote:Annemieke en Dave Clarke venuit het White Noise muziekfeest op het pleinOp donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef themauster het volgende:
quote:Ow ga ik weer eens luisteren
quote:Weet waar je aan begint
quote:Gaat je niet lukken!Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODVER bus weer gemist.Ik wilde nog even gaan kijken. Volgende dan maar.
quote:Busje komt zo.Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODVER bus weer gemist.Ik wilde nog even gaan kijken. Volgende dan maar.
quote:Dat heb ik soms het gevoel bij Het Oog op Radio 1 als Mieke Verweij er zit
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Annemieke en Dave Clarke venuit het White Noise muziekfeest op het plein
quote:Het is house/techno/electro/minimal met name denk ik. Hoop ik haha.Op donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. Vrees dat dit geen leuke dancemuziek is. Maar goed, misschien valt het wel mee
.
quote:Ik ben op Sensation Black geweest 2x ik ben wel wat gewendOp donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. Vrees dat dit geen leuke dancemuziek is. Maar goed, misschien valt het wel mee
.
quote:Held.Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben op Sensation Black geweest 2x ik ben wel wat gewend
quote:Denk veel AnnemiekeOp donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is house/techno/electro/minimal met name denk ik. Hoop ik haha.
quote:Owja.Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://amsterdamdanceevent.nl/
quote:Black? dat is wel goede shitOp donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben op Sensation Black geweest 2x ik ben wel wat gewend
quote:Hahaha dat is zo slecht.Op donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk veel Annemieke. Hoop zelf op hardstyle
.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen maar Cortons in de zaal.
quote:18 alweer? Manman, dat gaat snel.Op donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het leukste is dat ik 18 ben tegenwoordig dus ik mag er legaal heen.![]()
![]()
ik hoop dat ze om mijn ID vragen.
quote:pathe groningenOp donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Net al gezien!?! welke bios????
Na veenstra komt er helaas weinig boeiends meer
quote:Meh dat is kut jaOp donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nu bestellen, kan je altijd nog verkopen.
Ik wtijfel of ik een kaartje voor STRP ga kopen omdat ik misschien een gratis kaartej voor Fabulous krijg. En da's op dezelfde dag (althans, da's op de dag dat ik naar STRP wil). En straks krijg ik dat ticket niet en is het uitverkocht. Of straks krijg ik dat ticket wel en dan raakt het niet uietverkocht en zit ik met een kaartje.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon kopen. Anders geld lenen bij DSB
.
quote:Het heeft toch 18 jaar geduurd.Op donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
18 alweer? Manman, dat gaat snel.
quote:Vandaag draait 'ie voor het eerstOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pathe groningenzaal 5. ik zat er om 17.20u, maar volgens mij draait ie nog wel een tijdje....
mporgen: Paranormal Activity 2 12:50
15:00
17:20
19:30
21:40
quote:MiekeOp donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb ik soms het gevoel bij Het Oog op Radio 1 als Mieke Verweij er zit
quote:Gewoon alleen gaan.Op donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Meh dat is kut jaIk wil naar Sade, maarja ik krijg niemand zo gek om mee te gaan.. misschien heb ik tegen die tijd mijn rijbewijs, maarja misschien ook niet...
quote:LOLOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het heeft toch 18 jaar geduurd.
quote:Ja ik had de bus net gemist omdat ik nog 6 minuten had maar moest nog jas enzo aan doen.
quote:Zeer zeker en ik was waarschijnlijk 2 van de weinigen die het zonder drugs tot 6 uur heeft volgehouden
quote:alleen gaan is kut!, dat zou ik afraden
quote:Ja dan moet ik wel een rijbewijs hebben dus
quote:
quote:ROFLOp donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik had de bus net gemist omdat ik nog 6 minuten had maar moest nog jas enzo aan doen.Dat was deze bus zegmaar.
quote:Ligt eraan hoe fan je bent denk ik. En sowieso kom je daar toch wel leuke mensen tegen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
alleen gaan is kut!, dat zou ik afraden
quote:Oeh, dat is wel prima danOp donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeer zeker en ik was waarschijnlijk 2 van de weinigen die het zonder drugs tot 6 uur heeft volgehouden
quote:Geef mij maar Clairy Polak dan slaap ik beter want Mieke praat soms alsof ze tegen een kleuter praat dan liever een rustige oude vrouwenstem
quote:Clairy Polak? Daar krijg ik nachtmerries vanOp donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Geef mij maar Clairy Polak dan slaap ik beter want Mieke praat soms alsof ze tegen een kleuter praat dan liever een rustige oude vrouwenstem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |