quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeheeft d'r baard in d'r keel, dat doet zeer hoor!
quote:Zou je eigenlijk even online moeten zetten. Vette shit joh! JeugdsentimentOp donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bohboh. En dankje.
[..]
[..]
JaFucking vet. Inclusief reclame enzo. Alleen jammer van de kwaliteit.
quote:Crap inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje Anouk-achtig. En da's geen compliment.
quote:Hoe doe ik dat? Ik heb geen cassettespeler in mijn laptop.Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk even online moeten zetten. Vette shit joh! Jeugdsentiment.
quote:Even een microfoon voor dat ding zetten en opnemen, ofzo iets. Sirolf weet het wel.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Ik heb geen cassettespeler in mijn laptop.
quote:Whehe ik moest ineens denken aan dat ik voor SR in dat callcenter zat en er was een Floris die heel veel van 3FM afwist dus ik vroeg hem oftie Sirolf heette op FOK! en toen snapte hij er niets van.Op donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even een microfoon voor dat ding zetten en opnemen, ofzo iets. Sirolf weet het wel.
quote:WhahahaOp donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe ik moest ineens denken aan dat ik voor SR in dat callcenter zat en er was een Floris die heel veel van 3FM afwist dus ik vroeg hem oftie Sirolf heette op FOK! en toen snapte hij er niets van.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe ik moest ineens denken aan dat ik voor SR in dat callcenter zat en er was een Floris die heel veel van 3FM afwist dus ik vroeg hem oftie Sirolf heette op FOK! en toen snapte hij er niets van.![]()
![]()
quote:"Ehhh ja.. laat maar."Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahaha![]()
. Hilarisch
. Tsja, hoe leg je dat dan uit
.
quote:Klopt! of was het Yasmin? Naja, soort van Anouk maar dan net iets anders.Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef alors het volgende:
The Script![]()
![]()
Was dat die Yesmin net? Ik heb het niet gehoord verder...
quote:Even correctietje.Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! of was het Yasmin? Naja, soort van Anouk maar dannet iets andersheel veel slechter
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
quote:Gewoon blijven johOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heuj ik heb helemaal geen zin om naar het station te gaan watn ik vind het hier wel leuk egienlijk.
quote:Als je nou internet op je mobiel had gehad, had je beiden kunnen doenOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heuj ik heb helemaal geen zin om naar het station te gaan watn ik vind het hier wel leuk egienlijk.
quote:Bol_wanOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
kom net van station eindhoven, helemaal vergeten even bij Michiel te kijken
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
quote:Ja hij keek me ook echt aan van waaaaar de fuuuuuck heb jij het overOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op dat moment natuurlijk iets minder. Whaha.
quote:We hebben de vaart erin!Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef themauster het volgende:
Wow 4 paginas in een uurtje dat is sinds SR niet meer gebeurt geloof ik
quote:Gaat best wel hard inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef themauster het volgende:
Wow 4 paginas in een uurtje dat is sinds SR niet meer gebeurt geloof ik
quote:Ja maar heb geen geld om het erop te zetten. Dus tenzij ik 10 euro mag lenen van iemandOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je nou internet op je mobiel had gehad, had je beiden kunnen doen>
quote:3fmfan = Sirolf ! wtf dat hij niet wist waar het over gingOp donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hij keek me ook echt aan van waaaaar de fuuuuuck heb jij het overMaar ik was er best wel zeker van want hij had het ook over 3fmfan.nl enzo.
quote:Vraag Veenstra ffOp donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar heb geen geld om het erop te zetten. Dus tenzij ik 10 euro mag lenen van iemand
quote:kewl
quote:Ga met mij mee dan!Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
quote:Om mezelf te verdedigen, had dan ook behoorlijk honger, dus zelfs al had ik het me herinnerd, was ik wss niet gaan kijken
quote:Hij staat in de broodjeszaak..........Op donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Om mezelf te verdedigen, had dan ook behoorlijk honger, dus zelfs al had ik het me herinnerd, was ik wss niet gaan kijken
quote:Neuh, veel te koud man. Bovendien zit ik net buiten eindhoven dus kan ik weer helemaal de trein dernaartoe nemen, te veel werkOp donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
kewl
G
[..]
Ga met mij mee dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |