quote:Gewoon blijven johOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heuj ik heb helemaal geen zin om naar het station te gaan watn ik vind het hier wel leuk egienlijk.
quote:Als je nou internet op je mobiel had gehad, had je beiden kunnen doenOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heuj ik heb helemaal geen zin om naar het station te gaan watn ik vind het hier wel leuk egienlijk.
quote:Bol_wanOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
kom net van station eindhoven, helemaal vergeten even bij Michiel te kijken
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
quote:Ja hij keek me ook echt aan van waaaaar de fuuuuuck heb jij het overOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op dat moment natuurlijk iets minder. Whaha.
quote:We hebben de vaart erin!Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef themauster het volgende:
Wow 4 paginas in een uurtje dat is sinds SR niet meer gebeurt geloof ik
quote:Gaat best wel hard inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef themauster het volgende:
Wow 4 paginas in een uurtje dat is sinds SR niet meer gebeurt geloof ik
quote:Ja maar heb geen geld om het erop te zetten. Dus tenzij ik 10 euro mag lenen van iemandOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je nou internet op je mobiel had gehad, had je beiden kunnen doen>
quote:3fmfan = Sirolf ! wtf dat hij niet wist waar het over gingOp donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hij keek me ook echt aan van waaaaar de fuuuuuck heb jij het overMaar ik was er best wel zeker van want hij had het ook over 3fmfan.nl enzo.
quote:Vraag Veenstra ffOp donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar heb geen geld om het erop te zetten. Dus tenzij ik 10 euro mag lenen van iemand
quote:kewl
quote:Ga met mij mee dan!Op donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
quote:Om mezelf te verdedigen, had dan ook behoorlijk honger, dus zelfs al had ik het me herinnerd, was ik wss niet gaan kijken
quote:Hij staat in de broodjeszaak..........Op donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Om mezelf te verdedigen, had dan ook behoorlijk honger, dus zelfs al had ik het me herinnerd, was ik wss niet gaan kijken
quote:Neuh, veel te koud man. Bovendien zit ik net buiten eindhoven dus kan ik weer helemaal de trein dernaartoe nemen, te veel werkOp donderdag 21 oktober 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
kewl
G
[..]
Ga met mij mee dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |