quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeheeft d'r baard in d'r keel, dat doet zeer hoor!
quote:Zou je eigenlijk even online moeten zetten. Vette shit joh! JeugdsentimentOp donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bohboh. En dankje.
[..]
[..]
JaFucking vet. Inclusief reclame enzo. Alleen jammer van de kwaliteit.
quote:Crap inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje Anouk-achtig. En da's geen compliment.
quote:Hoe doe ik dat? Ik heb geen cassettespeler in mijn laptop.Op donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk even online moeten zetten. Vette shit joh! Jeugdsentiment.
quote:Even een microfoon voor dat ding zetten en opnemen, ofzo iets. Sirolf weet het wel.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Ik heb geen cassettespeler in mijn laptop.
quote:Whehe ik moest ineens denken aan dat ik voor SR in dat callcenter zat en er was een Floris die heel veel van 3FM afwist dus ik vroeg hem oftie Sirolf heette op FOK! en toen snapte hij er niets van.Op donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even een microfoon voor dat ding zetten en opnemen, ofzo iets. Sirolf weet het wel.
quote:WhahahaOp donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe ik moest ineens denken aan dat ik voor SR in dat callcenter zat en er was een Floris die heel veel van 3FM afwist dus ik vroeg hem oftie Sirolf heette op FOK! en toen snapte hij er niets van.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe ik moest ineens denken aan dat ik voor SR in dat callcenter zat en er was een Floris die heel veel van 3FM afwist dus ik vroeg hem oftie Sirolf heette op FOK! en toen snapte hij er niets van.![]()
![]()
quote:"Ehhh ja.. laat maar."Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahaha![]()
. Hilarisch
. Tsja, hoe leg je dat dan uit
.
quote:Klopt! of was het Yasmin? Naja, soort van Anouk maar dan net iets anders.Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef alors het volgende:
The Script![]()
![]()
Was dat die Yesmin net? Ik heb het niet gehoord verder...
quote:Even correctietje.Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! of was het Yasmin? Naja, soort van Anouk maar dannet iets andersheel veel slechter
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |