quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gaat voor die tijd wel op, lijkt me. Tenzij je op moleculair niveau eet.
quote:Duffy is ermee begonnen en nooit meer uit dat dal gekropen. Ze moet echt een singleopneemverbod krijgen. Da's beter voor iedereen. En aan eenieder die niet hoort dat dat een geforceerd K-nummer is, gaat Schoonenberg Hoorcomfort nog veel geld verdienen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind haar eerste paar singles echt super. Maar ze is dingen gaan doen met haar stem die m'n gehoorgangen niet kunnen verdragen. Dat had Ilse de Lange ook een tijdje terug. Net een mekkerende geit. Maar ze heeft het afgeleerd en nu kan ik het weer tolereren.
quote:Wilde net zeggen, maar wat een crap is dit toch eigenlijk ookOp donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje duurt eigenlijk 10 seconden maar wordt 4 minuten lang in een loop gegooid.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Robbie Wiliams, Rock Werchter, Ron Wrandsteder?
quote:Ik vind haar klank wel mooi maar ze is nu qua stem een karikatuur van zichzelf geworden. Ze klinkt zoals een slechte soundmixshow-kandidaat zou klinken als ze Duffy probeert na te doen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Duffy is ermee begonnen en nooit meer uit dat dal gekropen. Ze moet echt een singleopneemverbod krijgen. Da's beter voor iedereen. En aan eenieder die niet hoort dat dat een geforceerd K-nummer is, gaat Schoonenberg Hoorcomfort nog veel geld verdienen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje duurt eigenlijk 10 seconden maar wordt 4 minuten lang in een loop gegooid.
quote:Zet 'm op, Hans!Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Die vla... Somebody stop me, please. Te lekker!
quote:Ik zit inmiddels halverwege een bak Häagen Dazs-ijs. Ook niet verkeerdOp donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Die vla... Somebody stop me, please. Te lekker!
quote:Richie is een held.Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]idd. En toch vind ik hem wel aanstekelijk.
YEAH ADE WOOP WOOP
Gaan ze uitzenden bij Richie Hawtin?![]()
![]()
quote:Dat ook ja!Op donderdag 21 oktober 2010 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk Ctrl-C / Ctrl-V muziek.
quote:Je moet me stoppen. NIet aanmoedigen!Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zet 'm op, Hans!
Vlaaaaaalalalalalalalalaaaaaaaaaalalalalalalaaaaa
quote:Ijs?! Lijkt mij vrij koud. Maar das logischOp donderdag 21 oktober 2010 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels halverwege een bak Häagen Dazs-ijs. Ook niet verkeerd.
quote:STOP RIGHT NOW THANK YOU VERY MUCH I NEED SOMEBODY WITH A HUMAN TOUUCHCHHHH HEY YOU ALWAYS ON THE RUN GOTTA SLOW IT DOWN BABY GOTTA HAVE SOME FUUUNOp donderdag 21 oktober 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je moet me stoppen. NIet aanmoedigen!
quote:Verwarming aan en isj kan altijd.Op donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ijs?! Lijkt mij vrij koud. Maar das logisch.
Cee, idd
quote:*proest * daar ging de vlaOp donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
STOP RIGHT NOW THANK YOU VERY MUCH I NEED SOMEBODY WITH A HUMAN TOUUCHCHHHH HEY YOU ALWAYS ON THE RUN GOTTA SLOW IT DOWN BABY GOTTA HAVE SOME FUUUN
quote:Rail runner kaartje zijn niet zo duur.Op donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie betaalt dat treinkaartje van Veensma eigenlijk?? DAT DAT KAN VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!!!!!
[/intikkertje]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verwarming aan en isj kan altijd.
quote:Woehoeheooe "Noortje Weenink".Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit op de ROELJEWEL-versie van dit chanson te wachten.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rail runner kaartje zijn niet zo duur.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Woehoeheooe "Noortje Weenink".
quote:Hoeft niet hoor. M'n huidige versie werkt nog prima.Op donderdag 21 oktober 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jammer dat ik geen internet op mijn mobiel heb atm, dan had ik jullie kunnen updaten.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. M'n huidige versie werkt nog prima.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG twitter rondspammenkuttwitter
quote:Damn, nu je het zegt... Inderdaad !Op donderdag 21 oktober 2010 19:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die past ook wel in dat liedje
Woeoehoeoeheoheoeheoheo Veenstra Veenstra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |