quote:LEKKEROp donderdag 21 oktober 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Lasagna en stokbrood hiero. Gewoon omdat het kan.
quote:Ja echt!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga de bus zo missen. Tot hoe laat is MetMichiel?
quote:Vrolijk gekleed !Op donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitpic.com/2zjoih
Veensma in actie.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Veenstra Veenstra EINDHOVUH DE GEKSTUHHH
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Corton is toch in die kleur gebodypaint?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:wheheOp donderdag 21 oktober 2010 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Dit is toch ook gewoon vreselijk ! Dra-ma-tisch.Op donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij zijn het niet vaak niet eens met elkaar!
quote:Cee in het huisOp donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Cee het volgende:
Oh btw ik eis een mini-3fm-topic meet tijdens SR in Eindhovuhhh.
quote:I'll be there!Op donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Cee het volgende:
Oh btw ik eis een mini-3fm-topic meet tijdens SR in Eindhovuhhh.
quote:Amen!Op donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt,. die kut van een Duffy moet echt stoppen met het produceren van geluid als een microfoon openstaat. Godsamme, wat een KUTstem![]()
![]()
. En wat ik nog veeeeel treuriger vindt: er zijn dus mensen die deze SHIT downloaden.
quote:NOU IK VIND HET LIEJDE WEL LEUKOp donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt,. die kut van een Duffy moet echt stoppen met het produceren van geluid als een microfoon openstaat. Godsamme, wat een KUTstem![]()
![]()
. En wat ik nog veeeeel treuriger vindt: er zijn dus mensen die deze SHIT downloaden.
quote:En vijf euro voor iedereen die wil blivjen slapen naar SR!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
quote:Dat gaat voor die tijd wel op, lijkt me. Tenzij je op moleculair niveau eet.Op donderdag 21 oktober 2010 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Wat een feest ! Een vol pak Campina Boeren Land Vanilla Vla in de koelkast. Ding is alleen houdbaar tot 23 - 10. Lijkt mij geen probleem. Heerlijke vla
quote:Robbie Williams. Alsin heuj komt goed uit dat liedje, heb de hele dag al Robbie geluisterd.Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Robbie Wiliams, Rock Werchter, Ron Wrandsteder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |