quote:LOLOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het heeft toch 18 jaar geduurd.
quote:Ja ik had de bus net gemist omdat ik nog 6 minuten had maar moest nog jas enzo aan doen.
quote:Zeer zeker en ik was waarschijnlijk 2 van de weinigen die het zonder drugs tot 6 uur heeft volgehouden
quote:alleen gaan is kut!, dat zou ik afraden
quote:Ja dan moet ik wel een rijbewijs hebben dus
quote:
quote:ROFLOp donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik had de bus net gemist omdat ik nog 6 minuten had maar moest nog jas enzo aan doen.Dat was deze bus zegmaar.
quote:Ligt eraan hoe fan je bent denk ik. En sowieso kom je daar toch wel leuke mensen tegen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
alleen gaan is kut!, dat zou ik afraden
quote:Oeh, dat is wel prima danOp donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeer zeker en ik was waarschijnlijk 2 van de weinigen die het zonder drugs tot 6 uur heeft volgehouden
quote:Geef mij maar Clairy Polak dan slaap ik beter want Mieke praat soms alsof ze tegen een kleuter praat dan liever een rustige oude vrouwenstem
quote:Clairy Polak? Daar krijg ik nachtmerries vanOp donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Geef mij maar Clairy Polak dan slaap ik beter want Mieke praat soms alsof ze tegen een kleuter praat dan liever een rustige oude vrouwenstem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |