quote:Dus! Ze hadden één keer gebeld en toen had ik het gemist, kreeg ik een brief dat ze me niet konden bereiken en dat ik maar moest bellen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat had makkelijk gekund!
quote:Mwah best wel hoor.Niet mega maar wel genoeg om het snel uit te verkopen (en zo blijkt ookOp donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef alors het volgende:
Ik zat even te kijken, maar The Script is toch niet zoo groot of bekend??Hun concert in Paradiso (grote zaal) was namelijk binnen een paar dagen al uitverkocht
![]()
vaagheid...
quote:Iets met dancemuziekOp donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef themauster het volgende:
Wat/Wie komt er na 22.00 eigenlijk?
quote:Een hoorspel.Op donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef themauster het volgende:
quote:Nu bestellen, kan je altijd nog verkopen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Zit te twijfelen of ik kaartjes voor Danko Jones bestel zodra ik mijn Stufi heb of wachten tot op de dag zelf en dan kijken of ik geld heb. Keuzes
quote:Gewoon kopenOp donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Zit te twijfelen of ik kaartjes voor Danko Jones bestel zodra ik mijn Stufi heb of wachten tot op de dag zelf en dan kijken of ik geld heb. Keuzes
quote:White Noise live vanaf ADE.Op donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef themauster het volgende:
quote:Nouja dan weet ik dat ook voor de volgende keer:') als ze langskomen in de Oosterpoort wil ik wel even komen kijken.Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mwah best wel hoor.Niet mega maar wel genoeg om het snel uit te verkopen (en zo blijkt ook)
quote:Annemieke en Dave Clarke venuit het White Noise muziekfeest op het pleinOp donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef themauster het volgende:
quote:Ow ga ik weer eens luisteren
quote:Weet waar je aan begint
quote:Gaat je niet lukken!Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODVER bus weer gemist.Ik wilde nog even gaan kijken. Volgende dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |