quote:Een McDrive idee voor sex?
quote:nu zie ik dat wietzakje misbruikt wordenOp donderdag 21 oktober 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Seks voor de Buch denken.
En nu zie ik die aubergine ook weer voor me
quote:McDrive is er toch nog steeds?
quote:Ja en als die trage bouwvakkers eens hun best gaan doen hebben we er straks een KFC bij ookOp donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
McDrive is er toch nog steeds?
/blondt
quote:Zie editOp donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en als die trage bouwvakkers eens hun best gaan doen hebben we er straks een KFC bij ook
quote:Met of zonder mayo
quote:Het is misschien voor je tijd, maar ik heb hier VEEL ranzigere dingen neer gezet, en die waren net dat weekend ervoor echt gebeurt
quote:Ja er werd zondag al iemand helemaal blij naast me in de auto want de KFC is bijna klaarOp donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en als die trage bouwvakkers eens hun best gaan doen hebben we er straks een KFC bij ook
quote:Hebben ze in amsterdam al jarenOp donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
McDrive is er toch nog steeds?
/blondt
Oh, en heb je gezien? De KFC krijgt ook een drive-in
quote:betaal me scheel aan benzinekostenOp donderdag 21 oktober 2010 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hebben ze in amsterdam al jaren
quote:Ja maar PurmerendOp donderdag 21 oktober 2010 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hebben ze in amsterdam al jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Laat ik aan de baas over.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja maar PurmerendKFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat het zo godsverschrikkelijk duur is.....
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef rival het volgende:
NATUURLIJK HEB IK DAT GEZIEN!
dit is voor mij zegmaar zoiets als datze bij jou in de straat ineens een bibliotheek of koffiehuis gaan bouwen...
quote:Scheelt niet veel met McDo en ik vind het stukken beter te etenOp donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
KFC
jammer dat het zo godsverschrikkelijk duur is.....
quote:dat dus
quote:KFC is echt beter dan McD vind ik hoor, alleen moet je bij de KFC echt alleen de kip nemen, alle andere meuk (patat, salades, weet ik het) is er niet te eten...Op donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Negers eten KFC-meuk en meloenen, dat weet toch iedereen.
quote:Dat is in Eindhoven idd wel 90% van het personeel, maar ook 90% van de klandizie, en 100% van de mensen die er buiten rondhangt ja.
quote:Duur? Een hele emmer met 18 kipstukken voor minder dan 10 euro vind ik niet duur iig..Op donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met McDo en ik vind het stukken beter te eten
quote:zown gladjakker als Mata of een geharste als Ang3l?Op donderdag 21 oktober 2010 11:39 schreef Tally het volgende:
IK KRIJG EEN NIEUWE COLLEGA!!! Zo'n gladde
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:39 schreef Tally het volgende:
IK KRIJG EEN NIEUWE COLLEGA!!! Zo'n gladde
quote:Bij de lucht van KFC alleen al draai ik om.Op donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met McDo en ik vind het stukken beter te eten
quote:Mwah, ben niet zo'n buiten de deur kip eter. En rundvlees is baas (zelfs van MickyD)Op donderdag 21 oktober 2010 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
KFC is echt beter dan McD vind ik hoor, alleen moet je bij de KFC echt alleen de kip nemen, alle andere meuk (patat, salades, weet ik het) is er niet te eten...
quote:IK HEB BORSTHAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
zown gladjakker als Mata of een geharste als Ang3l?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb 1x Veet for Men gebruikt... en toen had ik brandwonden
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik hier ook even Purmerend de hemel inprijzen?
Voor de lurkers onder ons is dat wel leuk
quote:Deal
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK HEB BORSTHAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hars niet
VeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb 1x Veet for Men gebruikt... en toen had ik brandwonden
Ik heb mijn oksels eens gebrand
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
quote:Daar is geen vraag voor nodig hoor
quote:Blijft Purmerend...Op donderdag 21 oktober 2010 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch niet evil. Purmerend is best leuk, wonen gezellige mensen ook
quote:Unable to confirm that.Op donderdag 21 oktober 2010 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK HEB BORSTHAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hars niet
Hij is zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb 1x Veet for Men gebruikt... en toen had ik brandwonden
![]()
quote:Ik moet me echt beheersen hoor, ik kom er elke dag langs.
quote:Telt parttime wonen ook mee?Op donderdag 21 oktober 2010 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
die vraag hoef ik niet eens te beantwoorden
quote:Oh jaOp donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar is geen vraag voor nodig hoor
quote:Jazeker!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Telt parttime wonen ook mee?
[..]
[..]
Oh ja![]()
Deal
quote:NegersOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten, zou niet eens weten waar ik hier in de buurt een KFC kan vinden en heb er geen behoefte aan om bij een KFC te eten.
Mis ik nou iets?
quote:Ik heb het afgebouwd naar ongeveer 2x per weekOp donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet me echt beheersen hoor, ik kom er elke dag langs.
quote:Ja. Kip. Ik heb er in China heel veel gegeten, daar zitten die dingen op elke straathoek. Best lekker eigenlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten, zou niet eens weten waar ik hier in de buurt een KFC kan vinden en heb er geen behoefte aan om bij een KFC te eten.
Mis ik nou iets?
quote:
quote:dat zei iemand bij mij in de auto ook. maar hij ging wel altijd naar Micky D en bestelde daar altijd kipOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mis ik nou iets?
quote:Die mis ik niet.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mis ik niet.
Mijn zoon. We reden in Sliedrecht rond, kind kijkt naar buiten en zegt opeens: Mama hier krijg je bonuspunten als je een Nederlander aanrijdt, in Emmen is dat omgekeerd. Daar zijn echt weinig buitenlanders he. Raar hoor.
quote:Aha. Maar geen idee waar ik een KFC kan vinden.Op donderdag 21 oktober 2010 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat zei iemand bij mij in de auto ook. maar hij ging wel altijd naar Micky D en bestelde daar altijd kip
hij eet nu ook KFC
quote:Ik eet het denk ik 1 keer per 2 weken. Is eigenlijk al te vaak want het is dan idd vaak ook wel meteen een hele bucket hotwingsOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het afgebouwd naar ongeveer 2x per week
quote:http://www.kfc.nl/restaurantsOp donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha. Maar geen idee waar ik een KFC kan vinden.
quote:een hele bucket, die kom je de volgende morgen nog een keertje tegenOp donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik eet het denk ik 1 keer per 2 weken. Is eigenlijk al te vaak want het is dan idd vaak ook wel meteen een hele bucket hotwings.
quote:Tilburg. Breda. Utrecht.Op donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha. Maar geen idee waar ik een KFC kan vinden.
quote:Naar groningen voor een KFC.
quote:Nooit last vanOp donderdag 21 oktober 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
een hele bucket, die kom je de volgende morgen nog een keertje tegen
quote:Die in Purm is nog niet klaarOp donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rotterdam, Amsterdam, Purmerend blijkbaar......
quote:In afrika ook maar weinig KFC. DAT HOORT NIET!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet PC opmerking:
Daar hebben ze ook veel negers....
quote:laat die dan ook niet open staan.Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef Kluts het volgende:
Damn, ik stootte me toch net hard met mijn knie tegen mijn ladeblok.
quote:Rotterdam?Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb twee kfc's op loopafstandmja ik woon dan ook in negercapital
quote:heb je iets tegen negers ?Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb twee kfc's op loopafstandmja ik woon dan ook in negercapital
quote:Hij was dicht.
quote:Het enige toffe aan R'dam is Feyenoord.
quote:helemaal niet , ik kom hier binnen en blijkt dat het meteen gaat over negercapital omdat er blijkbaar een kipzaak zit.Op donderdag 21 oktober 2010 11:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zit je nou hier de sc weer te verneuken?
quote:
quote:Zo'n Italiaan (zo te horen aan zijn naam) en met achterover gekamt vol gevet haarOp donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
zown gladjakker als Mata of een geharste als Ang3l?
quote:Pas maar op met dat soort opmerkingen, voor je het weet heb je een paardekop in je bed!Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n Italiaan (zo te horen aan zijn naam) en met achterover gekamt vol gevet haar
quote:Foutje?Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Kokend heet water over je hand doet gewoon pijn. Dat weet ik al jaren, vraag me dan ook af waarom het over mn hand goot net
quote:Ok dan is het goed.Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef kitao het volgende:
[..]
helemaal niet , ik kom hier binnen en blijkt dat het meteen gaat over negercapital omdat er blijkbaar een kipzaak zit.
dus vandaar mijn vraag.
quote:het tegendeel druipt er gewoon vanaf als mayo van een frikandel.Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
en nee hoor, niks tegen negersanders zou ik er niet tussenin gaan wonen toch
quote:Agossie, er zegt iemand neger, dat mag natuurlijk nietOp donderdag 21 oktober 2010 12:04 schreef kitao het volgende:
[..]
het tegendeel druipt er gewoon vanaf als mayo van een frikandel.
quote:Ja thee inschenken en hond liep langs en toen ging het over mn hand
quote:Ik heb tegenwoordig ook een nieuw geheugen nodig. Vergeet echt de meest belangrijke dingen als ik ze niet meteen in mijn telefoon-agenda zet...Op donderdag 21 oktober 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Morgen komt mijn geheugen binnen bij Salland. Hopelijk versturen ze het dan ook nog, dan kan ik het zaterdag ophalen op het postagentschap
quote:wat is een negercapital dan ?Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie, er zegt iemand neger, dat mag natuurlijk niet.
quote:De stad in Nederland waar de meeste negers wonen, lijkt me duidelijk.
quote:Iedereen weet toch dat Rotterdam negercapital van NL is
quote:Reepjes computergeheugen, voor bij de rest van mijn bestelling, om mijn pc te upgraden naar een echte bazenbakOp donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook een nieuw geheugen nodig. Vergeet echt de meest belangrijke dingen als ik ze niet meteen in mijn telefoon-agenda zet...
quote:Midden in negercounty, oftewel Holland.Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Rotterdam negercapital van NL is
quote:Dat snapte ik nog net welOp donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Reepjes computergeheugen, voor bij de rest van mijn bestelling, om mijn pc te upgraden naar een echte bazenbak
quote:al goed, ik vond het geen leuke grap, beetje onsmakelijk eigenlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Rotterdam negercapital van NL is
quote:Mijn computer heeft 6 reepjes.Op donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Reepjes computergeheugen, voor bij de rest van mijn bestelling, om mijn pc te upgraden naar een echte bazenbak
quote:Negers zijn ook onsmakelijkOp donderdag 21 oktober 2010 12:10 schreef kitao het volgende:
[..]
al goed, ik vond het geen leuke grap, beetje onsmakelijk eigenlijk.
en dat was niet de reden dat ik hier binnenwipte, ik zag het pas bij binnenkomst.
maar laat maar gaan.
quote:Gelukkig ben jij het toppunt van smakelijkheidOp donderdag 21 oktober 2010 12:10 schreef kitao het volgende:
[..]
al goed, ik vond het geen leuke grap, beetje onsmakelijk eigenlijk.
en dat was niet de reden dat ik hier binnenwipte, ik zag het pas bij binnenkomst.
maar laat maar gaan.
quote:6x2GB OCZ 2000mhzOp donderdag 21 oktober 2010 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn nieuwe setup komt 4x2GB GeIL 1333
quote:Die wordt overal weggepest.Op donderdag 21 oktober 2010 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ogod, moesten ze je in TAL SC weer wegjagen kitao? Of ben je hier vrijwillig heengekomen?
quote:En toch wint Babsje. Want hij heeft een leven. En seks.
quote:Heul veul seksOp donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En toch wint Babsje. Want hij heeft een leven. En seks.
quote:wil je me proeven ?Op donderdag 21 oktober 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig ben jij het toppunt van smakelijkheid
quote:Ik heb tegenwoordig ook seksOp donderdag 21 oktober 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul veul seks
Zo'n zin in de 30ste he
quote:Mensen met een leven.Op donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En toch wint Babsje. Want hij heeft een leven. En seks.
quote:*knuf*Op donderdag 21 oktober 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Make me but jealous!
Mag hier niet streaming luisteren
quote:Mijn ouders hebben 100 euro betaald.Op donderdag 21 oktober 2010 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook zelf voor je hele systeem betaald?
quote:Netjes, netjesOp donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 100 euro betaald.
2000 euro zelf betalen.
quote:Wel alleen met vriendje, maar "ouderwets" zou ik de seks niet noemenOp donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I knows
Maar alleen zeer ouderwets met je vriendje
quote:Nee, als je nooit met andere sekst, of swingt, of trio/quartetjes doet, dan ben je hoogst ouderwetsOp donderdag 21 oktober 2010 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel alleen met vriendje, maar "ouderwets" zou ik de seks niet noemen
quote:ik vertrek soms 'vrijwillig' om een ban te voorkomen.
quote:innovatief bezig op het gebied van seks? Hoe doe je datOp donderdag 21 oktober 2010 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel alleen met vriendje, maar "ouderwets" zou ik de seks niet noemen
quote:GRASJEOp donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 100 euro betaald.
2000 euro zelf betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |