quote:Ik moet me echt beheersen hoor, ik kom er elke dag langs.
quote:Telt parttime wonen ook mee?Op donderdag 21 oktober 2010 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch niet evil. Purmerend is best leuk, wonen gezellige mensen ook
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
die vraag hoef ik niet eens te beantwoorden
quote:Oh jaOp donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar is geen vraag voor nodig hoor
quote:Jazeker!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Telt parttime wonen ook mee?
[..]
[..]
Oh ja![]()
Deal
quote:NegersOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten, zou niet eens weten waar ik hier in de buurt een KFC kan vinden en heb er geen behoefte aan om bij een KFC te eten.
Mis ik nou iets?
quote:Ik heb het afgebouwd naar ongeveer 2x per weekOp donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet me echt beheersen hoor, ik kom er elke dag langs.
quote:Ja. Kip. Ik heb er in China heel veel gegeten, daar zitten die dingen op elke straathoek. Best lekker eigenlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten, zou niet eens weten waar ik hier in de buurt een KFC kan vinden en heb er geen behoefte aan om bij een KFC te eten.
Mis ik nou iets?
quote:
quote:dat zei iemand bij mij in de auto ook. maar hij ging wel altijd naar Micky D en bestelde daar altijd kipOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mis ik nou iets?
quote:Die mis ik niet.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mis ik niet.
Mijn zoon. We reden in Sliedrecht rond, kind kijkt naar buiten en zegt opeens: Mama hier krijg je bonuspunten als je een Nederlander aanrijdt, in Emmen is dat omgekeerd. Daar zijn echt weinig buitenlanders he. Raar hoor.
quote:Aha. Maar geen idee waar ik een KFC kan vinden.Op donderdag 21 oktober 2010 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat zei iemand bij mij in de auto ook. maar hij ging wel altijd naar Micky D en bestelde daar altijd kip
hij eet nu ook KFC
quote:Ik eet het denk ik 1 keer per 2 weken. Is eigenlijk al te vaak want het is dan idd vaak ook wel meteen een hele bucket hotwingsOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het afgebouwd naar ongeveer 2x per week
quote:http://www.kfc.nl/restaurantsOp donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha. Maar geen idee waar ik een KFC kan vinden.
quote:een hele bucket, die kom je de volgende morgen nog een keertje tegenOp donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik eet het denk ik 1 keer per 2 weken. Is eigenlijk al te vaak want het is dan idd vaak ook wel meteen een hele bucket hotwings.
quote:Tilburg. Breda. Utrecht.Op donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha. Maar geen idee waar ik een KFC kan vinden.
quote:Naar groningen voor een KFC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |