quote:Ik moet me echt beheersen hoor, ik kom er elke dag langs.
quote:Telt parttime wonen ook mee?Op donderdag 21 oktober 2010 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch niet evil. Purmerend is best leuk, wonen gezellige mensen ook
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
die vraag hoef ik niet eens te beantwoorden
quote:Oh jaOp donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar is geen vraag voor nodig hoor
quote:Jazeker!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Telt parttime wonen ook mee?
[..]
[..]
Oh ja![]()
Deal
quote:NegersOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten, zou niet eens weten waar ik hier in de buurt een KFC kan vinden en heb er geen behoefte aan om bij een KFC te eten.
Mis ik nou iets?
quote:Ik heb het afgebouwd naar ongeveer 2x per weekOp donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet me echt beheersen hoor, ik kom er elke dag langs.
quote:Ja. Kip. Ik heb er in China heel veel gegeten, daar zitten die dingen op elke straathoek. Best lekker eigenlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten, zou niet eens weten waar ik hier in de buurt een KFC kan vinden en heb er geen behoefte aan om bij een KFC te eten.
Mis ik nou iets?
quote:
quote:dat zei iemand bij mij in de auto ook. maar hij ging wel altijd naar Micky D en bestelde daar altijd kipOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mis ik nou iets?
quote:Die mis ik niet.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mis ik niet.
Mijn zoon. We reden in Sliedrecht rond, kind kijkt naar buiten en zegt opeens: Mama hier krijg je bonuspunten als je een Nederlander aanrijdt, in Emmen is dat omgekeerd. Daar zijn echt weinig buitenlanders he. Raar hoor.
quote:Aha. Maar geen idee waar ik een KFC kan vinden.Op donderdag 21 oktober 2010 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat zei iemand bij mij in de auto ook. maar hij ging wel altijd naar Micky D en bestelde daar altijd kip
hij eet nu ook KFC
quote:Ik eet het denk ik 1 keer per 2 weken. Is eigenlijk al te vaak want het is dan idd vaak ook wel meteen een hele bucket hotwingsOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het afgebouwd naar ongeveer 2x per week
quote:http://www.kfc.nl/restaurantsOp donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha. Maar geen idee waar ik een KFC kan vinden.
quote:een hele bucket, die kom je de volgende morgen nog een keertje tegenOp donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik eet het denk ik 1 keer per 2 weken. Is eigenlijk al te vaak want het is dan idd vaak ook wel meteen een hele bucket hotwings.
quote:Tilburg. Breda. Utrecht.Op donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha. Maar geen idee waar ik een KFC kan vinden.
quote:Naar groningen voor een KFC.
quote:Nooit last vanOp donderdag 21 oktober 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
een hele bucket, die kom je de volgende morgen nog een keertje tegen
quote:Die in Purm is nog niet klaarOp donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rotterdam, Amsterdam, Purmerend blijkbaar......
quote:In afrika ook maar weinig KFC. DAT HOORT NIET!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet PC opmerking:
Daar hebben ze ook veel negers....
quote:laat die dan ook niet open staan.Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef Kluts het volgende:
Damn, ik stootte me toch net hard met mijn knie tegen mijn ladeblok.
quote:Rotterdam?Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb twee kfc's op loopafstandmja ik woon dan ook in negercapital
quote:heb je iets tegen negers ?Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb twee kfc's op loopafstandmja ik woon dan ook in negercapital
quote:Hij was dicht.
quote:Het enige toffe aan R'dam is Feyenoord.
quote:helemaal niet , ik kom hier binnen en blijkt dat het meteen gaat over negercapital omdat er blijkbaar een kipzaak zit.Op donderdag 21 oktober 2010 11:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zit je nou hier de sc weer te verneuken?
quote:
quote:Zo'n Italiaan (zo te horen aan zijn naam) en met achterover gekamt vol gevet haarOp donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
zown gladjakker als Mata of een geharste als Ang3l?
quote:Pas maar op met dat soort opmerkingen, voor je het weet heb je een paardekop in je bed!Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n Italiaan (zo te horen aan zijn naam) en met achterover gekamt vol gevet haar
quote:Foutje?Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Kokend heet water over je hand doet gewoon pijn. Dat weet ik al jaren, vraag me dan ook af waarom het over mn hand goot net
quote:Ok dan is het goed.Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef kitao het volgende:
[..]
helemaal niet , ik kom hier binnen en blijkt dat het meteen gaat over negercapital omdat er blijkbaar een kipzaak zit.
dus vandaar mijn vraag.
quote:het tegendeel druipt er gewoon vanaf als mayo van een frikandel.Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
en nee hoor, niks tegen negersanders zou ik er niet tussenin gaan wonen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |