quote:Nooit last vanOp donderdag 21 oktober 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
een hele bucket, die kom je de volgende morgen nog een keertje tegen
quote:Die in Purm is nog niet klaarOp donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rotterdam, Amsterdam, Purmerend blijkbaar......
quote:In afrika ook maar weinig KFC. DAT HOORT NIET!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet PC opmerking:
Daar hebben ze ook veel negers....
quote:laat die dan ook niet open staan.Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef Kluts het volgende:
Damn, ik stootte me toch net hard met mijn knie tegen mijn ladeblok.
quote:Rotterdam?Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb twee kfc's op loopafstandmja ik woon dan ook in negercapital
quote:heb je iets tegen negers ?Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb twee kfc's op loopafstandmja ik woon dan ook in negercapital
quote:Hij was dicht.
quote:Het enige toffe aan R'dam is Feyenoord.
quote:helemaal niet , ik kom hier binnen en blijkt dat het meteen gaat over negercapital omdat er blijkbaar een kipzaak zit.Op donderdag 21 oktober 2010 11:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zit je nou hier de sc weer te verneuken?
quote:
quote:Zo'n Italiaan (zo te horen aan zijn naam) en met achterover gekamt vol gevet haarOp donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
zown gladjakker als Mata of een geharste als Ang3l?
quote:Pas maar op met dat soort opmerkingen, voor je het weet heb je een paardekop in je bed!Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n Italiaan (zo te horen aan zijn naam) en met achterover gekamt vol gevet haar
quote:Foutje?Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Kokend heet water over je hand doet gewoon pijn. Dat weet ik al jaren, vraag me dan ook af waarom het over mn hand goot net
quote:Ok dan is het goed.Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef kitao het volgende:
[..]
helemaal niet , ik kom hier binnen en blijkt dat het meteen gaat over negercapital omdat er blijkbaar een kipzaak zit.
dus vandaar mijn vraag.
quote:het tegendeel druipt er gewoon vanaf als mayo van een frikandel.Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
en nee hoor, niks tegen negersanders zou ik er niet tussenin gaan wonen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |