quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ze er in de praktijk een stuk minder moeilijk over doen als hier. Daar doe je het gewoon, en lul je er verder niet over. Hier heb je veel (lang niet allemaal) mensen die met hun homo- en/of heteroseksulateit koketerren.
quote:Mjah dan ga ik maar Xena kijken
quote:Doel je op de flessengooiers?Op donderdag 21 oktober 2010 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
in frankrijk slaan ze de demonstranten weg bij de oliemaatschappijen
quote:EN DEEL DE FOTO'S!Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]If you got it, flaunt it
Just like all the other sexualities!
Beetje een rare dat don't ask don;t tell goed te noemen. "Je hebt het e rgewoon niet over in die culturen". Nee. En da's stom. Er over hebben is niet gelijk aan koketteren. Maar je mag in die macho culturen wel je lekkere wijven besprekenMaar niet je leekkere mannen. Don;t ask don;t tell..... fuck it! ASK! TELL!
quote:Zij zien het niet als iets bijzonders. En dat is het ook niet, dat maken wij er hier van. Maar praktisch gezien komt seks overal voor, onder alle dieren, en ook homoseksualiteit. Wij maken er hier iets heul bijzonders van. Vind ik het daar beter. (op het koppensnellen na, als je er wel mee koketeertOp donderdag 21 oktober 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Je mag toch laten zien wie je bent? Mag dat niet, dan is er imo iets goed mis
quote:Da's toch het hele hippie eieren eten?Op donderdag 21 oktober 2010 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde vind ik inhoudsloos en makkelijk.
quote:Maar Spongebob is bezig!Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan ga ik maar Xena kijken
quote:als ik zo in je fobo kijk vind ik het nog wel meevallenOp donderdag 21 oktober 2010 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel blauwe ogen, maar ik krijg regelmatig vragen of ik uit het oostblok kom of turks ben.
quote:
quote:Door mensen als jij raakt het zuivere Arische ras vervuild.Op donderdag 21 oktober 2010 10:47 schreef Giertje het volgende:
als ik zo in je fobo kijk vind ik het nog wel meevallen
quote:Da's echt een bullshit interpretatie van Don;t ask, Don;t tellOp donderdag 21 oktober 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij zien het niet als iets bijzonders.
quote:Zwarte Piet?Op donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende zal zijn: Angel, naakt, een minty marocco drinkend met een geile Afrikaan!
quote:Gelukkig niet. Blond.Op donderdag 21 oktober 2010 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, ik heb je nog niet kunnen betrappen op naturel blond haar.
quote:paar jaar terug had ik je nog gelijk gegeven ook maar nu niet meerOp donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Door mensen als jij raakt het zuivere Arische ras vervuild.
quote:Die komt niet uit Afrika
quote:BlondOp donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Blond.
Voor mij dan.
quote:Hij mag heel de dag aan mijn borsten zitten, voor nu is dat voldoende.Op donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
issie niet al oud genoeg om Xena te willen zien?
quote:Ja, maaar jullie maken er zelf altijd grapjes over!Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]If you got it, flaunt it
Just like all the other sexualities!
Beetje een rare dat don't ask don;t tell goed te noemen. "Je hebt het e rgewoon niet over in die culturen". Nee. En da's stom. Er over hebben is niet gelijk aan koketteren. Maar je mag in die macho culturen wel je lekkere wijven besprekenMaar niet je leekkere mannen. Don;t ask don;t tell..... fuck it! ASK! TELL!
quote:daar issie geboren... hij komt al jaren uit spanjeOp donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komt niet uit Afrika
Die komt uit Turkije!
quote:Ik ben het er ook niet echt mee eensOp donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's echt een bullshit interpretatie van Don;t ask, Don;t tell
Dat betekent nl dat als je het er wel een keer over hebt, dat je wordt ontslagen.
quote:EEN BUITENLANDER IS EEN BUITENLANDER JA!Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komt niet uit Afrika
Die komt uit Turkije!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij mag heel de dag aan mijn borsten zitten, voor nu is dat voldoende.
quote:Hmmmmm boobiesOp donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geen wonder dat al die gastjes zo worden. Ze worden al van jongs af aan geindoctrineerd met boobies!
quote:Ik las gele afrikaan en dacht huh?Op donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende zal zijn: Angel, naakt, een minty marocco drinkend met een geile Afrikaan!
quote:Oh dear, hier komt het "gebrek aan moederliefde" verhaal weerOp donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geen wonder dat al die gastjes zo worden. Ze worden al van jongs af aan geindoctrineerd met boobies!
quote:Ik ga voor de optie: "Don't ask, don't care"Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don;t ask don;t tell..... fuck it! ASK! TELL!
quote:Wederom eens!
quote:de borsten van mammaOp donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij mag heel de dag aan mijn borsten zitten, voor nu is dat voldoende.
quote:Me three
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Die van mij kwam uit Nederland hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
daar issie geboren... hij komt al jaren uit spanje
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:54 schreef Yuki het volgende:
Me threeDat zeggen ze allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Me threeOh, ik zag je al helemaal zo voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Me threeme fourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Ik ben meer voor de: You may ask if you want to, but I don;t careOp donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ga voor de optie: "Don't ask, don't care"
Mag dat ook?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, ik zag je al helemaal zo voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Ook dat zeggen ze allemaal!
quote:Da's pas integratie!Op donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik las gele afrikaan en dacht huh?
quote:Nee! De trein stond al op het perron, dus kon kiezen om een kwartier later de trein te nemen of in Amsterdam Zuid halen. Nu heb ik koffie van De BroodzaakOp donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je gehaald al bij de StaBa?
quote:
quote:Vooral in het leger:Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maaar jullie maken er zelf altijd grapjes over!
quote:Jezus, wat doodeng.Op donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Bijna Halloween
Dit wordt de eerste keer dat ik het vier, en dan meteen goed, twee feesten, waarvan 1 een seksfeest
Maar ik heb wel een coole outfit:
[ afbeelding ]
quote:Net oziets als die gekleurde pieten. Maar dan echt gekleurd en niet alleen zwart,
quote:Jokertje!Op donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Bijna Halloween
Dit wordt de eerste keer dat ik het vier, en dan meteen goed, twee feesten, waarvan 1 een seksfeest
[ afbeelding ]
quote:Dat vind ik de lekkerste koffie van het station.Op donderdag 21 oktober 2010 10:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nee! De trein stond al op het perron, dus kon kiezen om een kwartier later de trein te nemen of in Amsterdam Zuid halen. Nu heb ik koffie van De Broodzaak.... is goed te doen hoor
quote:Zolang ie maar niet vanOp donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik de lekkerste koffie van het station.
quote:Ik denk dat ik dit jaar ook Halloween ga vieren, maar weet niet of ik verkleed gaOp donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Bijna Halloween
[ afbeelding ]
quote:Ja daar krijg ik een beetje jeuk vanOp donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net oziets als die gekleurde pieten. Maar dan echt gekleurd en niet alleen zwart,
quote:het is eens wat anders dan het masker van optimus primeOp donderdag 21 oktober 2010 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat dat nou net de bedoeling zijn
quote:ik vier het wel maar niet verkleedOp donderdag 21 oktober 2010 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar ook Halloween ga vieren, maar weet niet of ik verkleed ga
quote:Piet, zo zwart als roet. Zodra men mij een schoorsteen kan laten zien met rode of groene roet (en dan niet van een fabriek met chemicalien enzo), mogen Pieten een andere kleur dan zwart.Op donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net oziets als die gekleurde pieten. Maar dan echt gekleurd en niet alleen zwart,
quote:Laat MissB het maar niet horenOp donderdag 21 oktober 2010 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
het is eens wat anders dan het masker van optimus prime
quote:Precies, want die is niet lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet vande Kiosk
komt.
quote:Eerste feestje is ook alleen maar de eerste helft verkleedOp donderdag 21 oktober 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vier het wel maar niet verkleed
quote:Dat vind ik toch wel het stomste ding ooit.Op donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Ik ook. Zoals het hoort.Op donderdag 21 oktober 2010 11:01 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit een gekleurde Piet gezien, ik ken ze alleen maar zwart.
quote:En dan komt je huge tampeloerus verkleed als candy cane bij de 2e helft tevoorschijn?Op donderdag 21 oktober 2010 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerste feestje is ook alleen maar de eerste helft verkleed
quote:Je even samen terugtrekken in een berm is ook al geen aandrader.Op donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vooral in het leger:
Is dat je machinegeweer of ben je blij me te zien?
Oeh, flink stel handgranaten hangen daar!
SHOOT ME BABY, YEAAAHHHHH!!!!!
quote:Was een paar jaar terug, geloof dat de EO opeens een sinterklaasshow had met gekleurde pieten. Want de negroide medemens kon wel eens aanstoot nemen aan het zwart van de piet.Op donderdag 21 oktober 2010 11:01 schreef L-E het volgende:
quote:bij ons in de kroeg zullen de meeste wel verkleed zijnOp donderdag 21 oktober 2010 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerste feestje is ook alleen maar de eerste helft verkleed
quote:Ik ook. Maar daar is wel weer eens sprake van geweest.Op donderdag 21 oktober 2010 11:01 schreef L-E het volgende:
quote:Candy canes zijn toch met kerst?Op donderdag 21 oktober 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan komt je huge tampeloerus verkleed als candy cane bij de 2e helft tevoorschijn?
quote:Dat dusOp donderdag 21 oktober 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was een paar jaar terug, geloof dat de EO opeens een sinterklaasshow had met gekleurde pieten. Want de negroide medemens kon wel eens aanstoot nemen aan het zwart van de piet.
quote:Moet je een naar Nickelodeon kijken. Met sinterklaas. Echt erg is dat .Op donderdag 21 oktober 2010 11:01 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:04 schreef Giertje het volgende:
die discussie over negers enzo doet me aan dit liedje denken
quote:Als wij ooit daten gaan we samen koffie drinkenOp donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik de lekkerste koffie van het station.
quote:Als wij dat ooit zouden doen, vind ik dat een heel strak planOp donderdag 21 oktober 2010 11:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Als wij ooit daten gaan we samen koffie drinken![]()
[ afbeelding ]
quote:terwijl die het juist niet als een probleem zien vaak.Op donderdag 21 oktober 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was een paar jaar terug, geloof dat de EO opeens een sinterklaasshow had met gekleurde pieten. Want de negroide medemens kon wel eens aanstoot nemen aan het zwart van de piet.
quote:
quote:"Zeg soldaat 401, zullen we ff samen je loopgraaf ingaan?"Op donderdag 21 oktober 2010 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je even samen terugtrekken in een berm is ook al geen aandrader.
quote:Wild hoorOp donderdag 21 oktober 2010 11:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als wij dat ooit zouden doen, vind ik dat een heel strak plan
quote:Niet ook met Halloween?
quote:Om een uur of elf mag je alleen nog maar in lingerie/ondergoed rondsjouwen. Misschien dat ik daar nog iets mee doe, maar betwijfel hetOp donderdag 21 oktober 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan komt je huge tampeloerus verkleed als candy cane bij de 2e helft tevoorschijn?
quote:Misschien ziet mijn eikel er wel altijd zo uitOp donderdag 21 oktober 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet ook met Halloween?
Ow. Nou dan douw er maar een pompoenkop op!
quote:En chocoladetaart!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga toch een stuk geruster het weekend in nu ik weer 2 sollicitaties heb uitstaan
quote:Ooo tof! GefeliciteerdOp donderdag 21 oktober 2010 11:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga toch een stuk geruster het weekend in nu ik weer 2 sollicitaties heb uitstaan
quote:oowwwww crap, neeeeeeeeee!!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien ziet mijn eikel er wel altijd zo uit
quote:Daar waren we al een tijdje achter
quote:die maakt het echt helemaal af
quote:Jajajajajaja doe maar weer zo.Op donderdag 21 oktober 2010 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar waren we al een tijdje achter.
quote:ook goedOp donderdag 21 oktober 2010 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, die maakt je behoorlijk misselijk
quote:Dan moet je delen!Op donderdag 21 oktober 2010 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, die maakt je behoorlijk misselijk
quote:Goed te zien via een forum.
quote:Ja, gaat prima met meOp donderdag 21 oktober 2010 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jajajajajaja doe maar weer zo.
Tis goed met je
quote:Wat was ie leuk hè
quote:Ja, hij was super leuk! Dat is er ook wel één die ik op dvd wil
quote:Ik nam ze niet mee naar huis!Op donderdag 21 oktober 2010 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen jij laatst twee jongens mee naar huis nam was het ook niet eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoelde je barman 1 en barman 2?
Die nam ik wel mee naar huis ja
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:dat is de kers op de slagroom!
quote:Kom je ook gezelligOp donderdag 21 oktober 2010 11:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker manKrijg er bijna trek in.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nam ze niet mee naar huis!
Goed zo. Het moet allemaal niet teveel moeite kosten natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nam ze niet mee naar huis!
nee, die trio bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoelde je barman 1 en barman 2?
Die nam ik wel mee naar huis ja
Maar goed, dat was delen, en niet eng![]()
quote:dat doe je helemaal zelf
quote:Ja dat was meer zo op MSN van:Op donderdag 21 oktober 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo. Het moet allemaal niet teveel moeite kosten natuurlijk
quote:Dat was reuze eng!Op donderdag 21 oktober 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, die trio bedoelde ik
Maar goed, dat was delen, en niet eng
quote:MI
quote:Lucky Bastard
quote:Dat zeg ik. Lekker makkelijk, moet allemaal niet teveel moeite kosten.Op donderdag 21 oktober 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was meer zo op MSN van:
"We zijn bij m'n ouders, komen zo langs Ehvn. Zullen we ff binnenwippen?"
Hiihihi, wippen
quote:En dat mag niet want ik moet je nog aan naar een familiefeestjeOp donderdag 21 oktober 2010 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jamaar dan komen er vlekken op haar nieuwe kleren
quote:Soort van fastfood sexOp donderdag 21 oktober 2010 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Lekker makkelijk, moet allemaal niet teveel moeite kosten.
quote:Moet je mij aan naar een familiefeestje? Das pas een enge MIOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat mag niet want ik moet je nog aan naar een familiefeestje
quote:Dan moet ze zich eerst uitkleden en met haar blote kont in de taart gaan zittenOp donderdag 21 oktober 2010 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jamaar dan komen er vlekken op haar nieuwe kleren
quote:Je gaat te ver, griezelOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet ze zich eerst uitkleden en met haar blote kont in de taart gaan zitten
quote:Neh, niet fastfood, ja het is er wel snel, maar het is wel uitgebreid en luxe en lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soort van fastfood sex
Dat je de chinees belt en die komt ff een rijsttafeltje brengen
quote:Tot straks!Op donderdag 21 oktober 2010 11:30 schreef JoeBravo het volgende:
ah, droog hier. dan ga ik m'n zooi in de auto gooien en op pad
quote:Lijkt me een goed plan.Op donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soort van fastfood sex
Dat je de chinees belt en die komt ff een rijsttafeltje brengen
quote:Doe je er anderhalf uur over dan?Op donderdag 21 oktober 2010 11:30 schreef JoeBravo het volgende:
ah, droog hier. dan ga ik m'n zooi in de auto gooien en op pad
quote:Ik krijg nu een hele rare MIOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Moet je mij aan naar een familiefeestje? Das pas een enge MI
quote:Perv!Op donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet ze zich eerst uitkleden en met haar blote kont in de taart gaan zitten
quote:Ik weet niet waarom maar ik moet opeens aan Seks voor de Buch denken.
quote:HUPPEL!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet opeens aan Seks voor de Buch denken.
Aan mensen die naakt in een zwembadje met vla of witte bonen in tomatensaus spelen![]()
En nu zie ik die aubergine ook weer voor me
quote:Ik ga nooit te vur!
quote:Sorry
quote:Bah vieslelOp donderdag 21 oktober 2010 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga nooit te vur!
Ik ben ik, en ik ben nou eenmaal een goorlap! Deal with it! (you ain't seen nothing yet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |