quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ze er in de praktijk een stuk minder moeilijk over doen als hier. Daar doe je het gewoon, en lul je er verder niet over. Hier heb je veel (lang niet allemaal) mensen die met hun homo- en/of heteroseksulateit koketerren.
quote:Mjah dan ga ik maar Xena kijken
quote:Doel je op de flessengooiers?Op donderdag 21 oktober 2010 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
in frankrijk slaan ze de demonstranten weg bij de oliemaatschappijen
quote:EN DEEL DE FOTO'S!Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]If you got it, flaunt it
Just like all the other sexualities!
Beetje een rare dat don't ask don;t tell goed te noemen. "Je hebt het e rgewoon niet over in die culturen". Nee. En da's stom. Er over hebben is niet gelijk aan koketteren. Maar je mag in die macho culturen wel je lekkere wijven besprekenMaar niet je leekkere mannen. Don;t ask don;t tell..... fuck it! ASK! TELL!
quote:Zij zien het niet als iets bijzonders. En dat is het ook niet, dat maken wij er hier van. Maar praktisch gezien komt seks overal voor, onder alle dieren, en ook homoseksualiteit. Wij maken er hier iets heul bijzonders van. Vind ik het daar beter. (op het koppensnellen na, als je er wel mee koketeertOp donderdag 21 oktober 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Je mag toch laten zien wie je bent? Mag dat niet, dan is er imo iets goed mis
quote:Da's toch het hele hippie eieren eten?Op donderdag 21 oktober 2010 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde vind ik inhoudsloos en makkelijk.
quote:Maar Spongebob is bezig!Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan ga ik maar Xena kijken
quote:als ik zo in je fobo kijk vind ik het nog wel meevallenOp donderdag 21 oktober 2010 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel blauwe ogen, maar ik krijg regelmatig vragen of ik uit het oostblok kom of turks ben.
quote:
quote:Door mensen als jij raakt het zuivere Arische ras vervuild.Op donderdag 21 oktober 2010 10:47 schreef Giertje het volgende:
als ik zo in je fobo kijk vind ik het nog wel meevallen
quote:Da's echt een bullshit interpretatie van Don;t ask, Don;t tellOp donderdag 21 oktober 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij zien het niet als iets bijzonders.
quote:Zwarte Piet?Op donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende zal zijn: Angel, naakt, een minty marocco drinkend met een geile Afrikaan!
quote:Gelukkig niet. Blond.Op donderdag 21 oktober 2010 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, ik heb je nog niet kunnen betrappen op naturel blond haar.
quote:paar jaar terug had ik je nog gelijk gegeven ook maar nu niet meerOp donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Door mensen als jij raakt het zuivere Arische ras vervuild.
quote:Die komt niet uit Afrika
quote:BlondOp donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Blond.
Voor mij dan.
quote:Hij mag heel de dag aan mijn borsten zitten, voor nu is dat voldoende.Op donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
issie niet al oud genoeg om Xena te willen zien?
quote:Ja, maaar jullie maken er zelf altijd grapjes over!Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]If you got it, flaunt it
Just like all the other sexualities!
Beetje een rare dat don't ask don;t tell goed te noemen. "Je hebt het e rgewoon niet over in die culturen". Nee. En da's stom. Er over hebben is niet gelijk aan koketteren. Maar je mag in die macho culturen wel je lekkere wijven besprekenMaar niet je leekkere mannen. Don;t ask don;t tell..... fuck it! ASK! TELL!
quote:daar issie geboren... hij komt al jaren uit spanjeOp donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komt niet uit Afrika
Die komt uit Turkije!
quote:Ik ben het er ook niet echt mee eensOp donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's echt een bullshit interpretatie van Don;t ask, Don;t tell
Dat betekent nl dat als je het er wel een keer over hebt, dat je wordt ontslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |