abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:40:03 #126
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87785136
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben half arisch :') Geen blauwe ogen.
Dan zijn we samen wel Arisch!

Ik heb geen blond haar.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 10:40:32 #127
187254 Giertje
lets all make believe
pi_87785146
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:37 schreef Flippiee het volgende:
Door al dat gepraat over thee, ga ik voor mezelf ook even een koppie inschenken.
koffie !
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_87785148
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik ook niet. ;(

Maar ik lig er sowieso uit als we mensen op die manier gaan indelen, met mijn exotisch uitziende kind. :')
Uiterlijk is volledig irrelevant. Barack Obama is een perfect voorbeeld van een succesvolle Westerling door zijn overtuigingen, inzet en karakter. Niet door zijn kleurtje, dat doet er helemaal niet toe. En gelukkig maar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_87785152
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

En wat zegt dat over dat soort landen? :)
Dat ze er in de praktijk een stuk minder moeilijk over doen als hier. Daar doe je het gewoon, en lul je er verder niet over. Hier heb je veel (lang niet allemaal) mensen die met hun homo- en/of heteroseksulateit koketerren.
pi_87785156
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou "superieur westers" klonk een beetje ald die ene met die snor, en die had het ook niet zo op mijn volk hoor ;) En de christenen in 't westen net zo min :D

Eigenlijk word ik overal uitgespuugs. Maar in NL nog wel het minste gelukkig! Die illusie heb ik dan weer wel :P

Enne, die sushislurpers zijn juist heeeel erg van de vrouwelijke mannen hoor ;)
Amerikanen hebben ook niks met jouw volk :X

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_87785167
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat mag je storend vinden.

Ik voel dat we in het Westen zoveel meer bereikt hebben, door onze beschaving. Ons geheel aan culturele, filosofische en maatschappelijke normen en waarden. Daarom zijn de andere beschavingen in de wereld ook zo jaloers.
Diezelfde westerse beschaving die niet wil investeren in malaria=medicatie omdat daar geen winst in te maken is omdat alleen armen het nodig hebben. Diezelfde beschaving die dacht dat Irak beter af was zonder Saddam, maar uiteindelijk zijn die mensen nog slechter af dan eerst, allemaal om olie. Diezelfde westerse beschaving die nog steeds vind dat homo's hun geaardheid moeten verbergen als ze voor hun land in het leger zitten.

Ik vraag me af of andere beschavingen wel jaloers zijn op zoveel arrogantie.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_87785180
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

weet je waar we een groot deel van de beschaving van gejat hebben? :')
Dat hebben de anderen ook, dat is niet iets exclusief Westers. Wat wel exclusief Westers is, is onze schaamte ervoor. Wij realiseren ons onze fouten en hebben interne kritiek. Dat hebben de zandzuigers niet. Kritiek is een zonde daar.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_87785185
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uiterlijk is volledig irrelevant. Barack Obama is een perfect voorbeeld van een succesvolle Westerling door zijn overtuigingen, inzet en karakter. Niet door zijn kleurtje, dat doet er helemaal niet toe. En gelukkig maar.
Dude, ga er anders even serieus op in, mafcase. :*
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:42:29 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87785200
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat ze er in de praktijk een stuk minder moeilijk over doen als hier. Daar doe je het gewoon, en lul je er verder niet over. Hier heb je veel (lang niet allemaal) mensen die met hun homo- en/of heteroseksulateit koketerren.
En wat is daar mis mee? Je mag toch laten zien wie je bent? Mag dat niet, dan is er imo iets goed mis :)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_87785209
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat hebben de anderen ook, dat is niet iets exclusief Westers. Wat wel exclusief Westers is, is onze schaamte ervoor. Wij realiseren ons onze fouten en hebben interne kritiek. Dat hebben de zandzuigers niet. Kritiek is een zonde daar.
je bent wel generaliserend en bevooroordeeld bezig.. niet echt hippieachtig })
pi_87785214
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben half arisch :') Geen blauwe ogen.
Ik heb wel blauwe ogen, maar ik krijg regelmatig vragen of ik uit het oostblok kom of turks ben. :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:43:11 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_87785217
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee? Je mag toch laten zien wie je bent? Mag dat niet, dan is er imo iets goed mis :)
het mag hier ook al jaren, jammer genoeg zijn de bontkraagjes van plan om homo's weer allemaal de kast in te rammen hier :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_87785219
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Diezelfde westerse beschaving die niet wil investeren in malaria=medicatie omdat daar geen winst in te maken is omdat alleen armen het nodig hebben. Diezelfde beschaving die dacht dat Irak beter af was zonder Saddam, maar uiteindelijk zijn die mensen nog slechter af dan eerst, allemaal om olie. Diezelfde westerse beschaving die nog steeds vind dat homo's hun geaardheid moeten verbergen als ze voor hun land in het leger zitten.

Ik vraag me af of andere beschavingen wel jaloers zijn op zoveel arrogantie.
Dat zijn DELEN van die Westerse beschaving. Er is openlijk kritiek op (mogelijk). Protesteren tegen deelname aan de Irakoorlog. Hoeveel protesten worden vreedzaam toegestaan in andere beschavingen (inclusief de Russische) tegen in de ogen van het volk verkeerd beleid van hun regeringen? :o

donderdag 21 oktober 2010 @ 10:43:25 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87785220
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef El_Matador het volgende:

Overigens zou ik de Westerse beschaving willen reduceren tot de Europese en Australische tak ervan.
Ja da's een beetje makkelijk :D US wordt gezien als toppunt van Westerse beschaving. En daar is zoveel mee mis op gebied van vrijheid dat je die nu ff niet meerekent? ;)

:P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:44:02 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87785238
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:43 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb wel blauwe ogen, maar ik krijg regelmatig vragen of ik uit het oostblok kom of turks ben. :')
Heb je haar op jee bovenlip dan? :o

;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_87785241
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:42 schreef rival het volgende:

[..]

Onvoorwaardelijke liefde vind ik inhoudsloos en makkelijk.

Ik generaliseer over beschavingen, niet over individuen, remember? ;)

Maar goed punt. ^O^

pi_87785249
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:42 schreef rival het volgende:

[..]

Vaak hippie zeggen maakt je nog geen hippie. Alleen het kwartje doet er erg lang over bij hem.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:44:51 #143
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87785257
Wat zijn jullie allemaal serieus bezig -O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87785267
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zijn DELEN van die Westerse beschaving. Er is openlijk kritiek op (mogelijk). Protesteren tegen deelname aan de Irakoorlog. Hoeveel protesten worden vreedzaam toegestaan in andere beschavingen (inclusief de Russische) tegen in de ogen van het volk verkeerd beleid van hun regeringen? :o
in frankrijk slaan ze de demonstranten weg bij de oliemaatschappijen O-)
pi_87785273
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kunt je beter afvragen in hoeverre onze beschaving andere volkeren dom houdt.

maar ik ben klaar met deze discussie, op zo'n manier heb ik er geen zin in. :)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:45:20 #146
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_87785274
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
Mij is ooit verteld dat ik nou zelf ook niet echt bepaald een Arisch uiterlijk had. :')
Nope, ik heb je nog niet kunnen betrappen op naturel blond haar. :(
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_87785286
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja da's een beetje makkelijk :D US wordt gezien als toppunt van Westerse beschaving. En daar is zoveel mee mis op gebied van vrijheid dat je die nu ff niet meerekent? ;)

De VS is een heel ambivalent land. Met een historie op het gebied van wetenschap, kunst en cultuur. Maar ook met een agressie die dom en boemerang-onverstandig is. Het is iets wat we intern zullen moeten oplossen. Maar niet met geweld, met overtuigingskracht.

pi_87785289
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je kunt je beter afvragen in hoeverre onze beschaving andere volkeren dom houdt.

maar ik ben klaar met deze discussie, op zo'n manier heb ik er geen zin in. :)
Uhm, dat doen ze grotendeels zelf door niet open te staan voor Westerse invloeden....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_87785290
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn jullie allemaal serieus bezig -O-
Gisteren ook al.
pi_87785292
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:44 schreef El_Matador het volgende:

Maar goed punt. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo