quote:Mij is ooit verteld dat ik nou zelf ook niet echt bepaald een Arisch uiterlijk had.Op donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Ik vond je overigens wel iets Pools hebben nu ik erover nadenk. Heb jij Poolse voorouders?
quote:Wees blij. In het midden oosten zou je worden gestenigd of zo.
quote:Omdat hij de gedaagde is in een van de grootste zaken op dit vlak in Nederland.Op donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan de hele tijd over hem? Is er dan geen enkel ander argument wat krachtig genoeg voor je is om je punt mee te maken?
quote:Ik vind het heel storend dat je bevolkingsgroepen zo noemt. Waarom? Voel jij je verheven boven anderen als westerling?Op donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat uitkomen voor je geaardheid in beschavingen van knoflookknagers, bamboebijters, cocakauwers en sushislurpers nog veeeeeeel enger is.
QED.
quote:Bingo.Op donderdag 21 oktober 2010 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees blij. In het midden oosten zou je worden gestenigd of zo.
quote:Eerlijk, ja beetje welOp donderdag 21 oktober 2010 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het heel storend dat je bevolkingsgroepen zo noemt. Waarom? Voel jij je verheven boven anderen als westerling?
quote:In het midden oosten is er een don't ask, don't tell policy, al eeuwen. En ondertussen doet niemand moeilijk over homoseksualiteit (ja, tot je op een zeepdoos gaat staan en het van de daken schreeuwt).Op donderdag 21 oktober 2010 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees blij. In het midden oosten zou je worden gestenigd of zo.
quote:Klopt ook wel, Reserve-België.Op donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En volgens Trouw is dat het buitenland
quote:Doet echt alles om eerder naar huis te mogen he?Op donderdag 21 oktober 2010 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ank-aangestoken.html
Q! Wilde je weer eens niet werken?!
quote:Nou "superieur westers" klonk een beetje ald die ene met die snor, en die had het ook niet zo op mijn volk hoorOp donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat uitkomen voor je geaardheid in beschavingen van knoflookknagers, bamboebijters, cocakauwers en sushislurpers nog veeeeeeel enger is.
QED.
quote:Dat mag je storend vinden.Op donderdag 21 oktober 2010 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het heel storend dat je bevolkingsgroepen zo noemt. Waarom? Voel jij je verheven boven anderen als westerling?
quote:Ik ben half arischOp donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat ik nou zelf ook niet echt bepaald een Arisch uiterlijk had.
quote:Echt zo jammer dat er kolen in de grond zaten. Anders was het gewoon meegegaan met Belgie toen dat zich afscheidde
quote:Die is er in het Westen ook hoorOp donderdag 21 oktober 2010 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het midden oosten is er een don't ask, don't tell policy, al eeuwen.
quote:Bwahahahahaahaha!Op donderdag 21 oktober 2010 10:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mag je storend vinden.
Ik voel dat we in het Westen zoveel meer bereikt hebben, door onze beschaving. Ons geheel aan culturele, filosofische en maatschappelijke normen en waarden. Daarom zijn de andere beschavingen in de wereld ook zo jaloers.
quote:En wat zegt dat over dat soort landen?Op donderdag 21 oktober 2010 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het midden oosten is er een don't ask, don't tell policy, al eeuwen. En ondertussen doet niemand moeilijk over homoseksualiteit (ja, tot je op een zeepdoos gaat staan en het van de daken schreeuwt).
quote:Ik ook niet.Op donderdag 21 oktober 2010 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben half arischGeen blauwe ogen.
quote:Wat ik probeer te zeggen is dat jij die vrijheid hebt, DANKZIJ onze beschaving, niet ondanks. Je MAG je uiten, hoewel er altijd de nodige intolerantie tegen is. Ook door Westerlingen. Maar ook daar is kritiek op (mogelijk). Dat heb je niet elders.Op donderdag 21 oktober 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou "superieur westers" klonk een beetje ald die ene met die snor, en die had het ook niet zo op mijn volk hoorEn de christenen in 't westen net zo min
Eigenlijk word ik overal uitgespuugs. Maar in NL nog wel het minste gelukkig! Die illusie heb ik dan weer wel
Enne, die sushislurpers zijn juist heeeel erg van de vrouwelijke mannen hoor
quote:Ik ga zetten voor je
quote:weet je waar we een groot deel van de beschaving van gejat hebben?Op donderdag 21 oktober 2010 10:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mag je storend vinden.
Ik voel dat we in het Westen zoveel meer bereikt hebben, door onze beschaving. Ons geheel aan culturele, filosofische en maatschappelijke normen en waarden. Daarom zijn de andere beschavingen in de wereld ook zo jaloers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |