quote:*kuch* Ik ben er voor nu wel klaar mee. *kuch*Op donderdag 21 oktober 2010 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij brengt de fysieke overmacht van die dronken gast ter sprake. Uit angst voor hem (begrijpelijke angst, daar gaat het niet om) houd jij je bek. In die situatie logisch en verdedigbaar.
Maar dat geldt toch niet voor een parlement of krant waar uitspraken gedaan worden, hoop ik?
quote:Wat dan?Op donderdag 21 oktober 2010 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Je trots inslikken is een stuk moeilijker dan men denkt
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat Wilders het maar niet horen.... oh wacht, Limburg was toch al buitenland
quote:Hij komt zelf uit Limburg, snelleOp donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Het gaat niet over slim of dom. Ik "trap niet in Wilderspraat". Dat is het punt niet. Ik verdedig net zo hard de rechten van moslima's om zich in het openbaar te kleden zoals ze zelf willen, ook als anderen door die looks "gekwetst" worden.Op donderdag 21 oktober 2010 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel juist meer dat je slimmer bent dan dat.
quote:Zeg jij nou dat IK voordring in de rij bij de supermarkt?!Op donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring leert dat Polen daar niet exclusief in zijn anders.In dat opzicht zijn ze prima geïntegreerd.
quote:De allerbeste!
quote:Nee, maar blijkbaar voel jij je wel aangesproken. Waarom eigenlijk? Ben jij zo'n voordringer?Op donderdag 21 oktober 2010 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Zeg jij nou dat IK voordring in de rij bij de supermarkt?!
quote:Ze is een vrouw...Op donderdag 21 oktober 2010 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar voel jij je wel aangesproken. Waarom eigenlijk? Ben jij zo'n voordringer?
quote:Ja stiekem welOp donderdag 21 oktober 2010 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar voel jij je wel aangesproken. Waarom eigenlijk? Ben jij zo'n voordringer?
quote:ieeehhhh, dat vind ik eng klinkenOp donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef El_Matador het volgende:
als superieure Westerse beschaving
quote:Waarom heb je het dan de hele tijd over hem? Is er dan geen enkel ander argument wat krachtig genoeg voor je is om je punt mee te maken?Op donderdag 21 oktober 2010 10:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet over slim of dom. Ik "trap niet in Wilderspraat". Dat is het punt niet. Ik verdedig net zo hard de rechten van moslima's om zich in het openbaar te kleden zoals ze zelf willen, ook als anderen door die looks "gekwetst" worden.
Wilders is irrelevant en wordt groter gemaakt dan hij is. Het zit dieper en breder.
quote:Mmmm... Ik vond je overigens wel iets Pools hebben nu ik erover nadenk. Heb jij Poolse voorouders?
quote:Nee, Limburgse. Maar dat is praktisch Polen, geloof ikOp donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Ik vond je overigens wel iets Pools hebben nu ik erover nadenk. Heb jij Poolse voorouders?
quote:Wilders komt toch zelf uit Limburrg?Op donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Ik denk dat uitkomen voor je geaardheid in beschavingen van knoflookknagers, bamboebijters, cocakauwers en sushislurpers nog veeeeeeel enger is.
quote:Ja, wanneer zetten we zo'n leuk kamp op voor alleen blauw-ogigen en blondjes?
quote:Het dialect is net zo onverstaanbaar.Op donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, Limburgse. Maar dat is praktisch Polen, geloof ik
quote:En volgens Trouw is dat het buitenlandOp donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wilders komt toch zelf uit Limburrg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |