quote:Nee, dat heeft hij niet, net als iedereen dat niet heeft.Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wilders is geen beleidsmaker.
Ik zou het zelfs zeer zwak vinden als je ja en amen zou zeggen tegen die clown. Maar daar gaat het ook niet om. Heeft hij het RECHT om te zeggen wat hij wil, net als iedereen?
quote:En jij denkt dat Nederland opeens arm wordt als islamitische landen ons gaan boycotten?Op donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh absoluut dat punt C (punt A is mierenneukerij en punt B neem jij niet serieus, dus waarom zou ik), ik vind dan dat mij onrecht wordt aangedaan. Maar dan kijk ik naar mijn bankrekening, besef me dat die niet leeg mag raken, en slik ik gewoon wat me wordt aangedaan. Ik kan wel overal tegen aan gaan schoppen, maar op het eind van de maand moeten wel de rekeningen betaald worden. Dat geldt ook voor Nederland.
quote:naïef of niet, maar dat weiger ik te geloven.Op donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat van belang? Nee, ik vind het vaak erg destructief. Maar dat vind ik van vrijwel alle politici. Is mijn mening over zijn constructiviteit dan wel destructiviteit bepalend voor het feit dat hij mag zeggen wat hij wil?
Geen enkele politicus denkt aan wat goed is voor Nederland, maar aan de eigen politieke carriere. Het is allemaal tuig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik, en hij als persoon boeit me niet. Ben het in 50% van de gevallen met hem eens en 50% oneens denk ik.
Waar het mij om gaat is het algemene recht op vrije meningsuiting. Ja, ook van mongolide baardapen die homo's van torens willen flikkeren.Het gaat helemaal niet om recht op vrije meningsuiting, leuk stokpaardje van Wilders, maar complete kul. Hij probeert op zeer trieste wijze die grens op te zoeken. Ik vind dat je mensen niet tegen elkaar op moet zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat vind ik misschien dan nog wel belangrijker dan recht op vrije meningsuiting.quote:Dat is zeker van belang. Als het een hoger doel dient waardoor het doel de middelen heiligt, oke. Maar er is tot nu toe in mijn ogen niets goeds gekomen van de dingen die hij de samenleving in durft te slingeren. Hoe denk je bijvoorbeeld dat het voor de gemiddelde, aangepaste moslim is die hier woont? Die ziet de tolerantie hier in NL door zo’n figuur terug bij af zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat van belang? Nee, ik vind het vaak erg destructief. Maar dat vind ik van vrijwel alle politici. Is mijn mening over zijn constructiviteit dan wel destructiviteit bepalend voor het feit dat hij mag zeggen wat hij wil?
Geen enkele politicus denkt aan wat goed is voor Nederland, maar aan de eigen politieke carriere. Het is allemaal tuig.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Niet arm, wel armer. En het zijn niet alleen de islamitische landen die negatiever over ons zijn gaan denken sinds Wilders.Op donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En jij denkt dat Nederland opeens arm wordt als islamitische landen ons gaan boycotten?
quote:Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat Geert internationaal zowat bekend staat als extreem-rechts, wat ons in de ogen van andere landen niet beter dan een bananenrepubliek maakt.Op donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En jij denkt dat Nederland opeens arm wordt als islamitische landen ons gaan boycotten?
quote:Je bent een bange man en angst is een slechte raadgever.Op donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh absoluut dat punt C (punt A is mierenneukerij en punt B neem jij niet serieus, dus waarom zou ik), ik vind dan dat mij onrecht wordt aangedaan. Maar dan kijk ik naar mijn bankrekening, besef me dat die niet leeg mag raken, en slik ik gewoon wat me wordt aangedaan. Ik kan wel overal tegen aan gaan schoppen, maar op het eind van de maand moeten wel de rekeningen betaald worden. Dat geldt ook voor Nederland.
quote:Had jij al ideeen over mijn PM trouwens?Op donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef L-E het volgende:
Toen moest hij gaan lopen, met de fiets aan zijn hand.
quote:Ik heb een tijdje rondgelopen bij de jongeren van D66. Wat een over het paard getilde politieke carrieremannetjes (m/v) zijn dat. En zij zijn nog een van de meest "open minded" van allemaal.Op donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
naïef of niet, maar dat weiger ik te geloven.
quote:Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen hoor.... dan denken ze maar negatief als regering zijnde, bedrijven zullen daar maling aan hebben, die moeten ook geld verdienen, dus ik ga er echt niet van uit dat het zo'n vaart zal lopen op export/import gebied.....Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet arm, wel armer. En het zijn niet alleen de islamitische landen die negatiever over ons zijn gaan denken sinds Wilders.
quote:Nee, ik moet nog de maandag vrij regelen want moet met Peuter naar de kinderarts. Ben morgen weer op t werk, dan kan ik dat gaan regelen/ruilen, en dan hoor je van me.Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had jij al ideeen over mijn PM trouwens?
quote:Mijn geschiedenisleraar zij vroeger altijd dat je geschiedenis krijgt zodat wij de fouten die in het verleden zijn gemaakt niet opnieuw maken.Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent een bange man en angst is een slechte raadgever.
Op welke grond denk jij, bange man, een andere bange man (Wilders) aan te kunnen vallen eigenlijk?
quote:Flip
quote:Dat we toch ook niet?Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat Geert internationaal zowat bekend staat als extreem-rechts, wat ons in de ogen van andere landen niet beter dan een bananenrepubliek maakt.
quote:BangOp donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent een bange man en angst is een slechte raadgever.
Op welke grond denk jij, bange man, een andere bange man (Wilders) aan te kunnen vallen eigenlijk?
quote:Dat.Op donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
De zaak van Wilders is lachwekkend. Zuiver juridisch gezien.
quote:De rijke olie sjeiks willen nog steeds onze toppaarden, dus ik denk ook niet dat t zo'n vaart loopt.Op donderdag 21 oktober 2010 10:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen hoor.... dan denken ze maar negatief als regering zijnde, bedrijven zullen daar maling aan hebben, die moeten ook geld verdienen, dus ik ga er echt niet van uit dat het zo'n vaart zal lopen op export/import gebied.....
quote:Mensen worden niet tegen elkaar opgezet.Op donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om recht op vrije meningsuiting, leuk stokpaardje van Wilders, maar complete kul. Hij probeert op zeer trieste wijze die grens op te zoeken. Ik vind dat je mensen niet tegen elkaar op moet zetten.
En dat vind ik misschien dan nog wel belangrijker dan recht op vrije meningsuiting.
quote:"De tolerantie"?Dat is zeker van belang. Als het een hoger doel dient waardoor het doel de middelen heiligt, oke. Maar er is tot nu toe in mijn ogen niets goeds gekomen van de dingen die hij de samenleving in durft te slingeren. Hoe denk je bijvoorbeeld dat het voor de gemiddelde, aangepaste moslim is die hier woont? Die ziet de tolerantie hier in NL door zo’n figuur terug bij af zijn.
quote:TofOp donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog de maandag vrij regelen want moet met Peuter naar de kinderarts. Ben morgen weer op t werk, dan kan ik dat gaan regelen/ruilen, en dan hoor je van me.
quote:Dus je bent bang voor de fysieke overmacht van buitenlandse mogenheden? Wat vind jij als ITer van internetcensuur om "de lieve Vrede te bewaren"?Op donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BangOh come on!
Ik ben niet bang, ik ben realistisch.
Als ik niet tegen een brede aggresieve kerel, die hartstikke bezopen op een zaterdagnacht een fiets in elkaar trapt zeg dat hij daarmee moet ophouden. Dan ben ik niet bang, dan ben ik realistisch.
Same here.
quote:Nederland staat wereldwijd enorm goed bekend. En dat zal echt niet minder worden.Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat Geert internationaal zowat bekend staat als extreem-rechts, wat ons in de ogen van andere landen niet beter dan een bananenrepubliek maakt.
quote:Eerst in stukjes snijden dan.Op donderdag 21 oktober 2010 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Je trots inslikken is een stuk moeilijker dan men denkt
quote:Hij is aangeklaagd he. Je kan niet niet komen opdagen als je een dagvaarding krijgt.Op donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef Kluts het volgende:
Daarbij vind ik het ook wel knap asociaal dat hij het tot een rechtszaak laat komen en dat zo uitmelkt. Weet je wat dát kost aan belastingcenten.
quote:Dat heeft hij niet gedaan. Zelfs het OM niet. Dat hebben een aantal "gekwetste zielen" gedaan. Zo'n gek van een Rabbae. Die zelf zo intolerant als de tering is. Nee, die heeft recht van spreken, de hypocriete zak.Op donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef Kluts het volgende:
Daarbij vind ik het ook wel knap asociaal dat hij het tot een rechtszaak laat komen en dat zo uitmelkt. Weet je wat dát kost aan belastingcenten.
quote:Ik ben pas overtuigd als je net zo lief blijft reageren als ik weer es een AirwiN-opmerking maakt.
quote:Dat vindt Wilders vast niet!Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef L-E het volgende:
Dat politieke gezwets, laten we het hebben over zaken die er ECHT toe doen: mijn minty-morocco thee is op. Dat is pas erg!!
quote:Dat is totaal niet waar. Ik wil niet de lieve vrede bewaren, ik wil gewoon niet in een land wonen dat geleid wordt door een of andere idioot waardoor ik me zowat kapot schaam Nederlander te zijn. En het hele "vrijheid van meningsuitingverhaal" is complete kul, maar een leuk stokpaardje van GW waarmee hij punten probeert te scoren bij simpele figuren. Ik had jou daar niet onder geschaard en het valt me dan ook tegen dat jij er, net als heel veel mensen, met open ogen intrapt.Op donderdag 21 oktober 2010 10:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen worden niet tegen elkaar opgezet.
Die clash IS er al, Wilders overdrijft die alleen.
En dan hebben we een fundamenteel meningsverschil te pakken tussen ons. Ik geef geen stuiver voor "de lieve vrede". Jij wel, je goed recht. Ik vind vrije meningsuiting veel belangrijker.
[..]
"De tolerantie"?
Dat is exact het probleem; het collectiviteitsdenken. Wilders maakt zich er zelf ook keihard schuldig aan en ik laat geen kans voorbijgaan om die clown van repliek te dienen. Maar het gaat niet om hem, dat is het punt. Ik geef niks om hem, vind hem niet zielig noch bewonderenswaardig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef L-E het volgende:
Dat politieke gezwets, laten we het hebben over zaken die er ECHT toe doen: mijn minty-morocco thee is op. Dat is pas erg!!
quote:Oh noes!!!Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef L-E het volgende:
quote:Het meisje met de
quote:We zullen zien.Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben pas overtuigd als je net zo lief blijft reageren als ik weer es een AirwiN-opmerking maakt.
quote:E_M, je vult dingen in voor mij, die compleet nergens op slaan. Ik ben er voor nu wel klaar mee.Op donderdag 21 oktober 2010 10:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus je bent bang voor de fysieke overmacht van buitenlandse mogenheden? Wat vind jij als ITer van internetcensuur om "de lieve Vrede te bewaren"?
quote:Ach, als Polen hier netjes werken en intergreren... prima!Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef Feitosa het volgende:
Ach, als de rest van politiek Nederland wat betreft de integratieperikelen hun kop niet in het zand had gestoken was Wilders nu niet zo populair.
Nu maken ze met de Polen weer dezelfde fout als met de Turkse migranten, aangezien ze denken dat die uiteindelijk ook weer naar huis gaan.
quote:Wil je misschien andere thee? Ik heb zoethout, earl grey, bosbessen, aardbei, tropische vruchten en groene thee.Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef L-E het volgende:
quote:Dat dus.Op donderdag 21 oktober 2010 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
E_M, je vult dingen in voor mij, die compleet nergens op slaan. Ik ben er voor nu wel klaar mee.
quote:En ze dringen voor in de rij bij de supermarkt!!Op donderdag 21 oktober 2010 10:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, als Polen hier netjes werken en intergreren... prima!![]()
Echter doen velen van hen aan illegale praktijken, rijden ze als aso's in hun auto's met Pools kenteken en intergreren ho maar....
quote:AardbeiOp donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je misschien andere thee? Ik heb zoethout, earl grey, bosbessen, aardbei, tropische vruchten en groene thee.
quote:Jammer dat je me zo afschildert.Op donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is totaal niet waar. Ik wil niet de lieve vrede bewaren, ik wil gewoon niet in een land wonen dat geleid wordt door een of andere idioot waardoor ik me zowat kapot schaam Nederlander te zijn. En het hele "vrijheid van meningsuitingverhaal" is complete kul, maar een leuk stokpaardje van GW waarmee hij punten probeert te scoren bij simpele figuren. Ik had jou daar niet onder geschaard en het valt me dan ook tegen dat jij er, net als heel veel mensen, met open ogen intrapt.
quote:Ook VOOR Wilders werd de vrijheid van meningsuiting al aardig ingeperkt. De politiek wil namelijk niet dat de burger nog z'n mond open trekt tegen dingen waar hij/zij het niet mee eens is.Op donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is totaal niet waar. Ik wil niet de lieve vrede bewaren, ik wil gewoon niet in een land wonen dat geleid wordt door een of andere idioot waardoor ik me zowat kapot schaam Nederlander te zijn. En het hele "vrijheid van meningsuitingverhaal" is complete kul, maar een leuk stokpaardje van GW waarmee hij punten probeert te scoren bij simpele figuren. Ik had jou daar niet onder geschaard en het valt me dan ook tegen dat jij er, net als heel veel mensen, met open ogen intrapt.
quote:Ervaring leert dat Polen daar niet exclusief in zijn anders.Op donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
En ze dringen voor in de rij bij de supermarkt!!
quote:http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013Bij een bedrijf in Beek is donderdagmorgen rond kwart over negen een gaslek ontstaan in een van de ruimtes. De onderneming ligt aan de Australiëlaan op het bedrijventerrein in de buurt van Maastricht Aachen Airport. Het pand is ontruimd en de brandweer is ter plekke. Meer informatie ontbreekt nog.
quote:Ik bedoel juist meer dat je slimmer bent dan dat.Op donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer dat je me zo afschildert.
quote:Maar je neemt hem wel als voorbeeld. Dus logisch dat het daar dan over gaat.Ik was al ver voor Wilders bezig met dit onderwerp. Vrije meningsuiting ligt aan de basis van ons succes als superieure Westerse beschaving. Kijk naar landen waar dit niet een recht is. Hoe vreselijk het daar is, zowel in het verleden als in het heden.
Ik heb liever een schreeuwende clown die je kan negeren (tijd dat de media dat eens gaan doen) dan een zwijgzaam volk dat bang is voor beschadigde handelsbelangen. Zo zijn wij Nederlanders nooit geweest. Goeie handelaren, maar toch uitgesproken in onze taal. Dat heeft ons een heel sterk welvarend land gemaakt. Ja, ook door immigranten. Maar wel de immigranten die meedoen, en niet degenen die de boel verzieken. Wilders maakt dat onderscheid te weinig, maar ik verdedig die man ook niet. Ik verdedig een recht. En dat moet los staan van de persoon die dat recht gebruikt vind ik.
quote:Ja, en gaan klagen over het feit dat ze ''teveel'' betaald hebben voor 2 flessen Sprite, niet wetende dat je statiegeld moet betalen, en leg dat maar eens uit als Marokkaanse supermarktmedewerker aan een geen nederlands sprekende Pool.Op donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ze dringen voor in de rij bij de supermarkt!!
quote:Gelukkig!Op donderdag 21 oktober 2010 10:26 schreef Rifoki het volgende:
We leven nog!
[..]
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Voorbeeld?Op donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook VOOR Wilders werd de vrijheid van meningsuiting al aardig ingeperkt. De politiek wil namelijk niet dat de burger nog z'n mond open trekt tegen dingen waar hij/zij het niet mee eens is.
Vrijheid van meningsuiting gaat verder dan allochtonen hoor....
quote:Tropische vruchten, dank je.Op donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je misschien andere thee? Ik heb zoethout, earl grey, bosbessen, aardbei, tropische vruchten en groene thee.
quote:Jij brengt de fysieke overmacht van die dronken gast ter sprake. Uit angst voor hem (begrijpelijke angst, daar gaat het niet om) houd jij je bek. In die situatie logisch en verdedigbaar.Op donderdag 21 oktober 2010 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
E_M, je vult dingen in voor mij, die compleet nergens op slaan. Ik ben er voor nu wel klaar mee.
quote:Mijn gebeden zijn verhoord.Op donderdag 21 oktober 2010 10:26 schreef Rifoki het volgende:
We leven nog!
[..]
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Ik heb gewoon thee met thee smaakOp donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Laat Wilders het maar niet horen.... oh wacht, Limburg was toch al buitenland
quote:*kuch* Ik ben er voor nu wel klaar mee. *kuch*Op donderdag 21 oktober 2010 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij brengt de fysieke overmacht van die dronken gast ter sprake. Uit angst voor hem (begrijpelijke angst, daar gaat het niet om) houd jij je bek. In die situatie logisch en verdedigbaar.
Maar dat geldt toch niet voor een parlement of krant waar uitspraken gedaan worden, hoop ik?
quote:Wat dan?Op donderdag 21 oktober 2010 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Je trots inslikken is een stuk moeilijker dan men denkt
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat Wilders het maar niet horen.... oh wacht, Limburg was toch al buitenland
quote:Hij komt zelf uit Limburg, snelleOp donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Het gaat niet over slim of dom. Ik "trap niet in Wilderspraat". Dat is het punt niet. Ik verdedig net zo hard de rechten van moslima's om zich in het openbaar te kleden zoals ze zelf willen, ook als anderen door die looks "gekwetst" worden.Op donderdag 21 oktober 2010 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel juist meer dat je slimmer bent dan dat.
quote:Zeg jij nou dat IK voordring in de rij bij de supermarkt?!Op donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring leert dat Polen daar niet exclusief in zijn anders.In dat opzicht zijn ze prima geïntegreerd.
quote:De allerbeste!
quote:Nee, maar blijkbaar voel jij je wel aangesproken. Waarom eigenlijk? Ben jij zo'n voordringer?Op donderdag 21 oktober 2010 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Zeg jij nou dat IK voordring in de rij bij de supermarkt?!
quote:Ze is een vrouw...Op donderdag 21 oktober 2010 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar voel jij je wel aangesproken. Waarom eigenlijk? Ben jij zo'n voordringer?
quote:Ja stiekem welOp donderdag 21 oktober 2010 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar voel jij je wel aangesproken. Waarom eigenlijk? Ben jij zo'n voordringer?
quote:ieeehhhh, dat vind ik eng klinkenOp donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef El_Matador het volgende:
als superieure Westerse beschaving
quote:Waarom heb je het dan de hele tijd over hem? Is er dan geen enkel ander argument wat krachtig genoeg voor je is om je punt mee te maken?Op donderdag 21 oktober 2010 10:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet over slim of dom. Ik "trap niet in Wilderspraat". Dat is het punt niet. Ik verdedig net zo hard de rechten van moslima's om zich in het openbaar te kleden zoals ze zelf willen, ook als anderen door die looks "gekwetst" worden.
Wilders is irrelevant en wordt groter gemaakt dan hij is. Het zit dieper en breder.
quote:Mmmm... Ik vond je overigens wel iets Pools hebben nu ik erover nadenk. Heb jij Poolse voorouders?
quote:Nee, Limburgse. Maar dat is praktisch Polen, geloof ikOp donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Ik vond je overigens wel iets Pools hebben nu ik erover nadenk. Heb jij Poolse voorouders?
quote:Wilders komt toch zelf uit Limburrg?Op donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Ik denk dat uitkomen voor je geaardheid in beschavingen van knoflookknagers, bamboebijters, cocakauwers en sushislurpers nog veeeeeeel enger is.
quote:Ja, wanneer zetten we zo'n leuk kamp op voor alleen blauw-ogigen en blondjes?
quote:Het dialect is net zo onverstaanbaar.Op donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, Limburgse. Maar dat is praktisch Polen, geloof ik
quote:En volgens Trouw is dat het buitenlandOp donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wilders komt toch zelf uit Limburrg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |