quote:Vriendjes die je verzorgen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:32 schreef Lotusss het volgende:
Ben blij datweer langs komt vandaag, kan hij me heerlijk verzorgen vandaag. Nog steeds bah en keelpijn en hoesten en duf enzo...
quote:Dat wilde ik letterlijk gaan typenOp donderdag 21 oktober 2010 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Psychologisch/sociologisch interessant
quote:zo'n beetje alle optredens die ik op m'n verlanglijstje heb staan, vallen in weekenden dat ik m'n ventje hier heb. Dan gaat het over wat mij betreft.Op donderdag 21 oktober 2010 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nog een flink lijstje geplanned tot het eind van het jaar. Tenminste 2 zeker, rest zijn een optie.
quote:Naar welke ga je?Op donderdag 21 oktober 2010 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nog een flink lijstje geplanned tot het eind van het jaar. Tenminste 2 zeker, rest zijn een optie.
quote:Ja door hubbie. Ik was snachts een beetje veel aan het spoken door de oorpijn.Op donderdag 21 oktober 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik 'normaal' ook denken, maar nu zou ik toch wat voorzichtiger zijnJe bent zeker naar de dokter gestuurd door anderen?
![]()
quote:Ai.. Oke.. Dus toch vakantie!Normaal gesproken wel, maar de opmerkingen begonnen op maandag al en mijn 'slaapritme' is ook ineens heel anders deze week.
quote:Hubbie wil niet terug. Of er moet een autobeurs zijnIk ook, ontzettend fascinerend, die stad. Daarom ga ik dus weer
quote:Uberhaupt iemand die me verzorgt tijdens ziek zijn....
quote:22 oktober Anti-Flag + support in Melkweg, a'dam
quote:môgguh
quote:Ik heb 2 terroristjes in huis!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Herinnering Sinterklaasfeest
Beste Jasper,
Heb je kinderen en ben je nog niet aangemeld voor het Sinterklaasfeest? Schrijf je dan snel in!
Inschrijven kan via de link ik kom naar het ***** Sinterklaasfeest
Voor meer informatie kun je kijken op http://www.sinterklaasfeest.*****-registratie.nl.
Wij hopen je samen met je kind(eren) te mogen verwelkomen op één van de zeven feestlocaties.
Hartelijke groet,
Sinterklaas
Iemand heeft een deathwish volgens mij...
quote:Tenzij het Sinterklaasfeest inhoudt dat alle onschuldige kindertjes in een bioscoopzaal worden gepropt en verplicht " Sint " moeten kijken....Op donderdag 21 oktober 2010 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Herinnering Sinterklaasfeest
Beste Jasper,
Heb je kinderen en ben je nog niet aangemeld voor het Sinterklaasfeest? Schrijf je dan snel in!
Inschrijven kan via de link ik kom naar het ***** Sinterklaasfeest
Voor meer informatie kun je kijken op http://www.sinterklaasfeest.*****-registratie.nl.
Wij hopen je samen met je kind(eren) te mogen verwelkomen op één van de zeven feestlocaties.
Hartelijke groet,
Sinterklaas
Iemand heeft een deathwish volgens mij...
quote:Yep! Maar als ik me niet ok voel, komen ze wel heel lief naast me liggen!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tenzij het Sinterklaasfeest inhoudt dat alle onschuldige kindertjes in een bioscoopzaal worden gepropt en verplicht " Sint " moeten kijken....
quote:Katten ( en honden ook trouwens) voelen dat aan. Heel schattig.Op donderdag 21 oktober 2010 09:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep! Maar als ik me niet ok voel, komen ze wel heel lief naast me liggen!
quote:Behalve die eneOp donderdag 21 oktober 2010 09:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo'n beetje alle optredens die ik op m'n verlanglijstje heb staan, vallen in weekenden dat ik m'n ventje hier heb. Dan gaat het over wat mij betreft.
quote:Die tekst ken ik ergens vanOp donderdag 21 oktober 2010 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Mij een beetje beschuldigen van het hebben van kinderen!
quote:Zolang ze voldoende te eten hebben wel ja. Een keer meegemaakt dat ik 2 dagen op bed lag en er alleen maar uitkwam om naar de wc te kruipen, na 2 dagen geen voer, werd ze toch best 'vervelend'.Op donderdag 21 oktober 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Katten ( en honden ook trouwens) voelen dat aan. Heel schattig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dat wilde ik letterlijk gaan typen
quote:Nee, gewoon intern op de afdeling.Op donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij werkt toch bij een klein IT-bedrijf??
quote:Welke locatie dan? Amstelveen?Op donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon intern op de afdeling.
quote:Ik vind Danko Jones wel de grootste mongool die ik ooit op een podium heb gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb iig nog Therapy?, Disturbed, Thin Lizzy, Danko Jones en misschien Lifehouse, staan voor dit jaar nog.
quote:
quote:Amsterdam ZuidOp donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke locatie dan? Amstelveen?
quote:Eens en oneens, hij doet echt achterlijk, maar het klinkt wel altijd als een klokOp donderdag 21 oktober 2010 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind Danko Jones wel de grootste mongool die ik ooit op een podium heb gezien.
quote:Haha, heeft hij dat maar 1x hoeven zeggen? Ik luister nooit zo snelOp donderdag 21 oktober 2010 09:35 schreef Tally het volgende:
Ja door hubbie. Ik was snachts een beetje veel aan het spoken door de oorpijn.
Die zei me dat het misschien eens handig was om er naar te laten kijken
quote:Zou wel lekker zijn, maar kan nietAi.. Oke.. Dus toch vakantie!
quote:Ooh dat is een beetje jammer. Op zich heeft hij gelijk, want er is genoeg te zien. Ik ga ook niet heel snel terug naar iets waar ik al geweest ben, maar was daar met mijn ex en wil het graag aan vriendje laten zienHubbie wil niet terug. Of er moet een autobeurs zijnVoor de stad zelf niet.
Als hij er een keer geweest is dan wil hij over het algemeen niet terug. Of er moeten nog dingen zijn die we niet gezien hebben. Wat ongetwijfeld zo zou zijn al hebben we wel 4 dagen lang kapot gelopenO en gebust/getramt
quote:Ik heb dan ook geen idee wat Logica isOp donderdag 21 oktober 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet echt als een Logica locatie die ik ken
quote:Hij zit dan ook niet bij logica maar ergens intern.Op donderdag 21 oktober 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet echt als een Logica locatie die ik ken
quote:Logica CMG ken je toch wel?Op donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen idee wat Logica is.
quote:Mensen die zich eeuwig en altijd "gekwetst" voelen, zouden es wat minder met anderen bezig moeten zijn, en meer met zichzelf. Bij ZICHZELF te rade gaan, waarom ze zo verongelijkt lopen te janken.Op donderdag 21 oktober 2010 08:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je gekwetst voelen is een automatische emotionele reactie. Daar heeft de rede weinig grip op.
Je kunt op een gegeven moment wel jezelf een houding aanmeten dat het je geen reet interesseert wat een ander vind natuurlijk. Maar dat is iets wat je vooraf doet. Niet op het moment dat de mogelijk kwetsende uitspraak bij je aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Ik doe niet aan Sinterklaas enOp donderdag 21 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
Sowieso, naar volwassenen een mail sturen en die ondertekenen met "Sinterklaas".
quote:Vaagjes, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van dat soort bedrijven
quote:Dan is het heel vreemd dat jij die tekst kent, aangezien het een interne Logica mail is. (en dat jij Logica voorheen LogicaCMG niet kent... tsssk)Op donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen idee wat Logica is.
quote:Ik kende die tekst, "mij beschuldigen van het hebben van kinderen" omdat ik gisteren precies hetzelfde had getikt ergens in SinglesOp donderdag 21 oktober 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan is het heel vreemd dat jij die tekst kent, aangezien het een interne Logica mail is. (en dat jij Logica voorheen LogicaCMG niet kent... tsssk)
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen die zich eeuwig en altijd "gekwetst" voelen, zouden es wat minder met anderen bezig moeten zijn, en meer met zichzelf. Bij ZICHZELF te rade gaan, waarom ze zo verongelijkt lopen te janken.
Van die hersenloze sukkels die een clowneske dramaqueen van een Wilders het zwijgen willen opleggen alleen omdat hij dingen zegt die zij niet leuk vinden. NOU fokking EN? Er staat in de koran veel gruwelijker dingen. Vind ik niet leuk. Ben ik gekwetst? Welnee. De schrijfsels van een epileptische 7e eeuwse zandrover, kom op zeg.
Get a life.*Ook goeiemorgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu echt aankleden en naar de apotheek...-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Anders mis je even een smiley?Op donderdag 21 oktober 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan is het heel vreemd dat jij die tekst kent, aangezien het een interne Logica mail is. (en dat jij Logica voorheen LogicaCMG niet kent... tsssk)
quote:Sinterklaas doe ik idd niet aan. Gister bij Beetman een balletje opgegooid over een kerstboom, maar na een heel verhaal over naalden/katten/stofzuigen elke dag etc is dat idee aardig de kop in gedrukt.Op donderdag 21 oktober 2010 09:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas engelukkig ook niet. Voor de sfeer een zak pepernoten en een lekkere boterletter, maar dat is het ook wel.
quote:En kinderen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaagjes, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van dat soort bedrijven.
quote:Mogguh.Op donderdag 21 oktober 2010 09:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen...![]()
Nu echt aankleden en naar de apotheek...
[..]
Mensen die zich eeuwig en altijd "gekwetst" voelen, zouden es wat minder met anderen bezig moeten zijn, en meer met zichzelf. Bij ZICHZELF te rade gaan, waarom ze zo verongelijkt lopen te janken.
Van die hersenloze sukkels die een clowneske dramaqueen van een Wilders het zwijgen willen opleggen alleen omdat hij dingen zegt die zij niet leuk vinden. NOU fokking EN? Er staat in de koran veel gruwelijker dingen. Vind ik niet leuk. Ben ik gekwetst? Welnee. De schrijfsels van een epileptische 7e eeuwse zandrover, kom op zeg.
Get a life.*Gast het is een emotionele reactie. Dan kan je wel hard schreeuwen , maar dat maakt nog niet dat je gelijk hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
quote:SinterklaasOp donderdag 21 oktober 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sinterklaas doe ik idd niet aan. Gister bij Beetman een balletje opgegooid over een kerstboom, maar na een heel verhaal over naalden/katten/stofzuigen elke dag etc is dat idee aardig de kop in gedrukt.
quote:Ook daar waren we gisteren al uit, niet kinderen, de ouders vooral
quote:KerstboomOp donderdag 21 oktober 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sinterklaas doe ik idd niet aan. Gister bij Beetman een balletje opgegooid over een kerstboom, maar na een heel verhaal over naalden/katten/stofzuigen elke dag etc is dat idee aardig de kop in gedrukt.
quote:KunstboompjeOp donderdag 21 oktober 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:dat harde schreeuwen is ook een emotionele reactie, kan hij ook niks aan doen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gast het is een emotionele reactie. Dan kan je wel hard schreeuwen , maar dat maakt nog niet dat je gelijk hebt.
[..]
Get a life.*Als Wilders ergens op een zeepdoos staat in Limbabwe hoor je mij echt niet zeuren. Maar aangezien die pipo zich bezig houdt met het beleid van Nederland, ja, wil ik wel heel graag dat hij zijn klep dicht houdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Get a life.*Mata, nuance, eerst nadenken voor je typt. Ik weet dat het moeilijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Ja, als je kind bent. Ikzelf doe er niet aan.Op donderdag 21 oktober 2010 09:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinterklaas![]()
Prachtig stukje Nederlandse cultuur.
quote:na enig plussen en minnen ben ik tot de conclusie gekomen dat je gelijk hebt.
quote:Ernstig. Dus er zijn bepalingen wat iemand wanneer waar wel of niet mag zeggen?Op donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als Wilders ergens op een zeepdoos staat in Limbabwe hoor je mij echt niet zeuren. Maar aangezien die pipo zich bezig houdt met het beleid van Nederland, ja, wil ik wel heel graag dat hij zijn klep dicht houdt.
quote:Dat niet alleen, hij is allesbehalve goed voor ons internationale imago.Op donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als Wilders ergens op een zeepdoos staat in Limbabwe hoor je mij echt niet zeuren. Maar aangezien die pipo zich bezig houdt met het beleid van Nederland, ja, wil ik wel heel graag dat hij zijn klep dicht houdt.
quote:wat schattigOp donderdag 21 oktober 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als je kind bent. Ikzelf doe er niet aan.
(al kijk ik nog steeds elk jaar de intocht met een stuk speculaas.)
quote:Nuance is prima, maar een proces.Op donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mata, nuance, eerst nadenken voor je typt. Ik weet dat het moeilijk is.
quote:Ik niet, ben het niet zozeer met hem eens, maar hij opent de discussie iig. Ik heb ook niets met mensen die zich totaal niet willen aanpassen namelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:L-E
quote:Ik ook niet.Op donderdag 21 oktober 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
quote:Je mag van alles zeggen, maar gelukkig geen haatzaaien. Om maar even een voorbeeldje te noemen van WOII-achtige propaganda die nu nog actueel is.Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ernstig. Dus er zijn bepalingen wat iemand wanneer waar wel of niet mag zeggen?
Gezellige boel. De rechters die zich gaan buigen over wat je mag zeggen. Ik hoopte op iets meer vrijheid. Ja, ook van de kant van die conservatieve idioot van een Wilders die mensen hun boeken en kleding wil afpakken.
quote:Er zijn bepalingen van mij. Mijn mening is dat Wilders op een druk kruispunt mag gaan spelen, want ik vind dat wat die man zegt en wil doen met mijn land, niet goed is voor mijn land. Dat mag ik vinden ja.Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ernstig. Dus er zijn bepalingen wat iemand wanneer waar wel of niet mag zeggen?
Gezellige boel. De rechters die zich gaan buigen over wat je mag zeggen. Ik hoopte op iets meer vrijheid. Ja, ook van de kant van die conservatieve idioot van een Wilders die mensen hun boeken en kleding wil afpakken.
quote:Ben jij daar bang voor?Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij is allesbehalve goed voor ons internationale imago.
quote:Why not?Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
L-E
Barb gaat niet mee naar Caro
Maar ik heb een hele waardige vervanger gevonden
quote:Wij doen het met de familie nog steeds, ook al is m'n jongste nichtje al 14. Wij vieren kerst juist niet met cadeausOp donderdag 21 oktober 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op lange termijn merken we dat wel degelijk aan de exportcijfers ja. En dat merken we op den duur dus allemaal in de portomonnee.Op donderdag 21 oktober 2010 10:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij daar bang voor?
Anders gezegd: merk jij in het buitenland verschil hoe men tegen Nederland of Nederlanders aankijkt?
quote:Dat mag jij vinden EN zeggen. Diezelfde vrijheid heeft Wilders. Dat HIJ het anderen misgunt, moet niet uitmaken. Daar moet je boven staan vind ik.Op donderdag 21 oktober 2010 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn bepalingen van mij. Mijn mening is dat Wilders op een druk kruispunt mag gaan spelen, want ik vind dat wat die man zegt en wil doen met mijn land, niet goed is voor mijn land. Dat mag ik vinden ja.
quote:Hij kan geen vrij krijgen
quote:Dat proces is precies wat Geert zelf wil.Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nuance is prima, maar een proces.
En ik denk heel snel na.
quote:Dat zijn excessen, maar het gros past zich denk ik aardig aan. En natuurlijk heb je cultuurverschillen, maar dat is toch niet erg?// Zolang het een beetje in harmonie met elkaar kan.Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, ben het niet zozeer met hem eens, maar hij opent de discussie iig. Ik heb ook niets met mensen die zich totaal niet willen aanpassen namelijk. Zoals die pipo die Wilders aanklaagt, die vertikt het om op te staan voor de rechtbank... dat soort dingen horen hier gewoon niet.
quote:A - die lange termijn, hoe is die gedefinieerd?Op donderdag 21 oktober 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op lange termijn merken we dat wel degelijk aan de exportcijfers ja. En dat merken we op den duur dus allemaal in de portomonnee.
quote:Denk aan Jurg Haider en Oostenrijk toen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij daar bang voor?
Anders gezegd: merk jij in het buitenland verschil hoe men tegen Nederland of Nederlanders aankijkt?
quote:Wat jij bijvoorbeeld zegt, kan ik best prima boven staan en je laten gaan. Maar jij bepaalt niet op zo'n directe manier wat er met mijn leven gebeurt, Wilders wel. Dus dat hoef ik niet zo maar te slikken en ja en amen te zeggen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden EN zeggen. Diezelfde vrijheid heeft Wilders. Dat HIJ het anderen misgunt, moet niet uitmaken. Daar moet je boven staan vind ik.
quote:Dat weet ik, en hij als persoon boeit me niet. Ben het in 50% van de gevallen met hem eens en 50% oneens denk ik.Op donderdag 21 oktober 2010 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat proces is precies wat Geert zelf wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:In wat voor zin is het constructief wat Geert Wilders doet? Dat is de enige vraag die je moet stellen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
A - die lange termijn, hoe is die gedefinieerd?
B - welke tekenen zijn er nu anders dan wat islamistische regeringen die lopen te sputteren?
C - moet je je laten leiden door economie als je iets te zeggen hebt wat op je lever ligt? trek dat eens door; als jij in jouw werk gehinderd wordt kritiek te leveren omdat men je anders zal ontslaan, vind je dan niet dat je onrecht wordt aangedaan?
quote:Sorry, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.Op donderdag 21 oktober 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk aan Jurg Haider en Oostenrijk toen.
quote:Sinterklaas is goed voor een etentje in een restaurant, kerst een high thea en diner met familie bij mijn ouders. Cadeau's doen we gelukkig al heel lang niet meer aan, heb die altijd als een belediging gezien. Sinterklaas is gewoon een excuus geworden om uit eten te gaanOp donderdag 21 oktober 2010 10:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij doen het met de familie nog steeds, ook al is m'n jongste nichtje al 14. Wij vieren kerst juist niet met cadeaus
quote:En terecht.Op donderdag 21 oktober 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
Gister bij Beetman een balletje opgegooid over een kerstboom, maar na een heel verhaal over naalden/katten/stofzuigen elke dag etc is dat idee aardig de kop in gedrukt.
quote:Wilders is geen beleidsmaker.Op donderdag 21 oktober 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat jij bijvoorbeeld zegt, kan ik best prima boven staan en je laten gaan. Maar jij bepaalt niet op zo'n directe manier wat er met mijn leven gebeurt, Wilders wel. Dus dat hoef ik niet zo maar te slikken en ja en amen te zeggen.
quote:Oh absoluut dat punt C (punt A is mierenneukerij en punt B neem jij niet serieus, dus waarom zou ik), ik vind dan dat mij onrecht wordt aangedaan. Maar dan kijk ik naar mijn bankrekening, besef me dat die niet leeg mag raken, en slik ik gewoon wat me wordt aangedaan. Ik kan wel overal tegen aan gaan schoppen, maar op het eind van de maand moeten wel de rekeningen betaald worden. Dat geldt ook voor Nederland.Op donderdag 21 oktober 2010 10:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
A - die lange termijn, hoe is die gedefinieerd?
B - welke tekenen zijn er nu anders dan wat islamistische regeringen die lopen te sputteren?
C - moet je je laten leiden door economie als je iets te zeggen hebt wat op je lever ligt? trek dat eens door; als jij in jouw werk gehinderd wordt kritiek te leveren omdat men je anders zal ontslaan, vind je dan niet dat je onrecht wordt aangedaan?
quote:Is dat van belang? Nee, ik vind het vaak erg destructief. Maar dat vind ik van vrijwel alle politici. Is mijn mening over zijn constructiviteit dan wel destructiviteit bepalend voor het feit dat hij mag zeggen wat hij wil?Op donderdag 21 oktober 2010 10:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
In wat voor zin is het constructief wat Geert Wilders doet? Dat is de enige vraag die je moet stellen.
Die man doet niet wat goed is voor NL, maar wat hij zelf als ideaal ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |