quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tenzij het Sinterklaasfeest inhoudt dat alle onschuldige kindertjes in een bioscoopzaal worden gepropt en verplicht " Sint " moeten kijken....
quote:Katten ( en honden ook trouwens) voelen dat aan. Heel schattig.Op donderdag 21 oktober 2010 09:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep! Maar als ik me niet ok voel, komen ze wel heel lief naast me liggen!
quote:Behalve die eneOp donderdag 21 oktober 2010 09:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo'n beetje alle optredens die ik op m'n verlanglijstje heb staan, vallen in weekenden dat ik m'n ventje hier heb. Dan gaat het over wat mij betreft.
quote:Die tekst ken ik ergens vanOp donderdag 21 oktober 2010 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Mij een beetje beschuldigen van het hebben van kinderen!
quote:Zolang ze voldoende te eten hebben wel ja. Een keer meegemaakt dat ik 2 dagen op bed lag en er alleen maar uitkwam om naar de wc te kruipen, na 2 dagen geen voer, werd ze toch best 'vervelend'.Op donderdag 21 oktober 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Katten ( en honden ook trouwens) voelen dat aan. Heel schattig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dat wilde ik letterlijk gaan typen
quote:Nee, gewoon intern op de afdeling.Op donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij werkt toch bij een klein IT-bedrijf??
quote:Welke locatie dan? Amstelveen?Op donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon intern op de afdeling.
quote:Ik vind Danko Jones wel de grootste mongool die ik ooit op een podium heb gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb iig nog Therapy?, Disturbed, Thin Lizzy, Danko Jones en misschien Lifehouse, staan voor dit jaar nog.
quote:
quote:Amsterdam ZuidOp donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke locatie dan? Amstelveen?
quote:Eens en oneens, hij doet echt achterlijk, maar het klinkt wel altijd als een klokOp donderdag 21 oktober 2010 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind Danko Jones wel de grootste mongool die ik ooit op een podium heb gezien.
quote:Haha, heeft hij dat maar 1x hoeven zeggen? Ik luister nooit zo snelOp donderdag 21 oktober 2010 09:35 schreef Tally het volgende:
Ja door hubbie. Ik was snachts een beetje veel aan het spoken door de oorpijn.
Die zei me dat het misschien eens handig was om er naar te laten kijken
quote:Zou wel lekker zijn, maar kan nietAi.. Oke.. Dus toch vakantie!
quote:Ooh dat is een beetje jammer. Op zich heeft hij gelijk, want er is genoeg te zien. Ik ga ook niet heel snel terug naar iets waar ik al geweest ben, maar was daar met mijn ex en wil het graag aan vriendje laten zienHubbie wil niet terug. Of er moet een autobeurs zijnVoor de stad zelf niet.
Als hij er een keer geweest is dan wil hij over het algemeen niet terug. Of er moeten nog dingen zijn die we niet gezien hebben. Wat ongetwijfeld zo zou zijn al hebben we wel 4 dagen lang kapot gelopenO en gebust/getramt
quote:Ik heb dan ook geen idee wat Logica isOp donderdag 21 oktober 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet echt als een Logica locatie die ik ken
quote:Hij zit dan ook niet bij logica maar ergens intern.Op donderdag 21 oktober 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet echt als een Logica locatie die ik ken
quote:Logica CMG ken je toch wel?Op donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen idee wat Logica is.
quote:Mensen die zich eeuwig en altijd "gekwetst" voelen, zouden es wat minder met anderen bezig moeten zijn, en meer met zichzelf. Bij ZICHZELF te rade gaan, waarom ze zo verongelijkt lopen te janken.Op donderdag 21 oktober 2010 08:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je gekwetst voelen is een automatische emotionele reactie. Daar heeft de rede weinig grip op.
Je kunt op een gegeven moment wel jezelf een houding aanmeten dat het je geen reet interesseert wat een ander vind natuurlijk. Maar dat is iets wat je vooraf doet. Niet op het moment dat de mogelijk kwetsende uitspraak bij je aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Ik doe niet aan Sinterklaas enOp donderdag 21 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
Sowieso, naar volwassenen een mail sturen en die ondertekenen met "Sinterklaas".
quote:Vaagjes, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van dat soort bedrijven
quote:Dan is het heel vreemd dat jij die tekst kent, aangezien het een interne Logica mail is. (en dat jij Logica voorheen LogicaCMG niet kent... tsssk)Op donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen idee wat Logica is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |