quote:Ik vond het prachtig. En wij zijn ook al die WOII gerelateerde dingen langs geweest (en ook shoppen natuurlijk- hubbie vind dat leuk
quote:Ik wil er idd ook heel graag een keer heen. Lijkt me een heel gave stad.Op donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het prachtig. En wij zijn ook al die WOII gerelateerde dingen langs geweest (en ook shoppen natuurlijk- hubbie vind dat leuk) en ik vond het geweldig.
quote:EensOp donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Maar dan wél het propaganda-gedeelte. Gevechtsmateriaal en dergelijke boeit me dan weer een stuk minder.
quote:Na Muse de enige concerten die ik ECHT wil meemaken dit jaar. Dus jaOp donderdag 21 oktober 2010 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snap ik jazeker als je er echt zin in hebt
quote:De fuckers. Ik heb dat dus een poosje terug echt een maand lang elke ochtend gehad, om 7 uur 's ochtends.Op donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Nog steeds keelpijn
En ze zijn hiernaast vanaf half 8 aan het boren...
quote:irritant is dat,gisteren ook, tot 9u ofso. Begin dan gewoon later!Op donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef Lotusss het volgende:
quote:Ik kreeg het al verrassing van hubbieOp donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil er idd ook heel graag een keer heen. Lijkt me een heel gave stad.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg het al verrassing van hubbieHet jaar daar voor kreeg ik Parijs als verrassing.
Hij is lief
quote:Same here. Het gegeven hoe ze al die wreedheden hebben kunnen uitvoeren onder het 'oog' van de bevolking is erg boeiend.Op donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Maar dan wél het propaganda-gedeelte. Gevechtsmateriaal en dergelijke boeit me dan weer een stuk minder.
quote:Uhuh. Had ik dus ook, zelfs toen de verbouwing al officieel klaar was. En het is ook precies onder mijn slaapkamerraam he...Op donderdag 21 oktober 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
De fuckers. Ik heb dat dus een poosje terug echt een maand lang elke ochtend gehad, om 7 uur 's ochtends.
quote:Wanneer gaan we?Op donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
*koffers pakt*
ik wil best een keer terug
quote:Ah, lekker.Op donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef Lotusss het volgende:
quote:Nog 8 dagen tot Jay KOp donderdag 21 oktober 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
Een concertje pakken. Dat heb ik lang niet gedaan.
quote:Het gegeven dat 1 iemand of kleine groep een heel volk meekrijgt in bepaalde ideologiën is inderdaad interessant maar ook nog steeds actueel.Op donderdag 21 oktober 2010 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. Het gegeven hoe ze al die wreedheden hebben kunnen uitvoeren onder het 'oog' van de bevolking is erg boeiend.
quote:Amerika doet het nog steedsOp donderdag 21 oktober 2010 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. Het gegeven hoe ze al die wreedheden hebben kunnen uitvoeren onder het 'oog' van de bevolking is erg boeiend.
quote:Ja, dat zou ik 'normaal' ook denken, maar nu zou ik toch wat voorzichtiger zijnOp donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Tally het volgende:
Ik dacht: Het is vanzelf gekomen dus zal ook wel weer vanzelf gaan.
quote:Normaal gesproken wel, maar de opmerkingen begonnen op maandag al en mijn 'slaapritme' is ook ineens heel anders deze week.Owh nou dan zie je er op maandag wel uitgeslapen uit?
Vakantie moet het worden dan! Want je moet dan gewoon even bijtanken!
quote:Ik ook, ontzettend fascinerend, die stad. Daarom ga ik dus weerOp donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Tally het volgende:
Ik vond het prachtig. En wij zijn ook al die WOII gerelateerde dingen langs geweest (en ook shoppen natuurlijk- hubbie vind dat leuk) en ik vond het geweldig.
quote:Dichter bij huis ook.Op donderdag 21 oktober 2010 09:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Amerika doet het nog steedsmaar daar hoor je niemand over
quote:Dat dus. Psychologisch/sociologisch interessantOp donderdag 21 oktober 2010 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Heb nog een flink lijstje geplanned tot het eind van het jaar. Tenminste 2 zeker, rest zijn een optie.Op donderdag 21 oktober 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
Een concertje pakken. Dat heb ik lang niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |