quote:Ik wil ook naar die tentoonstelling vanwege oprechte interesse in WOII propaganda hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 09:15 schreef STING het volgende:
[..]
Die is fan van fascistische onderwerpen
Gelijk heb je
quote:balen, maar moet wel lukken om iemand anders te vinden toch?Op donderdag 21 oktober 2010 09:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich niet eens slecht opgestaan, for a change. Maar dan lezen dat plannen voor 2 concerten gecanceld worden
quote:Lekker heur. Nog plannen?Op donderdag 21 oktober 2010 09:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb ook weekend vanaf 16:15![]()
Maandag ook nog vrij.
quote:Jurk in Tivoli met vencodark. Dat kan heel misschien nog op een andere dag in Paradiso.Op donderdag 21 oktober 2010 09:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, damn. Naar welke concerten zou je gaan?
quote:Over 3 weken ga ik weer. Misschien ga ik daar ook wel heenOp donderdag 21 oktober 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
Ik wil naar Berlijn. Die Hitler-tentoonstelling lijkt me loei-interessant.
quote:Ontstekingen in je gezicht? Hoe kom je daaraan?Op donderdag 21 oktober 2010 09:14 schreef Tally het volgende:
Baby-gewijs: Onwijs goed
Gezondheid: Wat minderGister antibiotica gehad (die je kan slikken als je zwanger bent) ik heb ontstekingen in mijn gezicht. Das ff minder. Maar ach ga je ook niet dood aan!
En hoe is het met jou?
quote:je weet hoe ik ben
quote:Snap ik hoorOp donderdag 21 oktober 2010 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil ook naar die tentoonstelling vanwege oprechte interesse in WOII propaganda hoor.
quote:Op zich wel, maar wel kut om beide concerten in een keer gecanceld te krijgenOp donderdag 21 oktober 2010 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
balen, maar moet wel lukken om iemand anders te vinden toch?
quote:Het begon met oorpijn. En dus een oorontsteking. Niet naar de dokter gegaan dus inmiddels daar ook bijholte en voorhoofdholte ontsteking bijOp donderdag 21 oktober 2010 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ontstekingen in je gezicht? Hoe kom je daaraan?
Goed, moe alleenIk hoor het ook van iedereen om me heen, dat ik er moe uit zie
quote:Ben je al eens naar Berlijn geweest?Op donderdag 21 oktober 2010 09:19 schreef STING het volgende:
Snap ik hoorWOII vind ik ook altijd heel erg interessant.
quote:Dat snap ik jaOp donderdag 21 oktober 2010 09:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich wel, maar wel kut om beide concerten in een keer gecanceld te krijgen
quote:Sowieso 1 dag het huis schoonmaken. Misschien nog zaterdag wat banken sjouwen en mijn nieuwe ophalen.
quote:Ooh jezusOp donderdag 21 oktober 2010 09:19 schreef Tally het volgende:
Het begon met oorpijn. En dus een oorontsteking. Niet naar de dokter gegaan dus inmiddels daar ook bijholte en voorhoofdholte ontsteking bij
quote:Meestal slaap ik van vrijdag - zaterdag een uur of 12, dat zal dit weekend ook wel weer zo zijnEen keer een weekendje uitslapen?
quote:Nou hopelijk komt het nog goed danOp donderdag 21 oktober 2010 09:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jurk in Tivoli met vencodark. Dat kan heel misschien nog op een andere dag in Paradiso.
Caro Emerald met Barbusse in de BijlmerBierhut. Hoop dat m'n backup kan
quote:Nee, staat nog op m'n lijstjeOp donderdag 21 oktober 2010 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben je al eens naar Berlijn geweest?
quote:Ik dacht: Het is vanzelf gekomen dus zal ook wel weer vanzelf gaan.
quote:Owh nou dan zie je er op maandag wel uitgeslapen uit?Meestal slaap ik van vrijdag - zaterdag een uur of 12, dat zal dit weekend ook wel weer zo zijn
quote:Backup voor Caro heeft zich gemeldOp donderdag 21 oktober 2010 09:21 schreef STING het volgende:
[..]
Nou hopelijk komt het nog goed dan
quote:Idd. Maar dan wél het propaganda-gedeelte. Gevechtsmateriaal en dergelijke boeit me dan weer een stuk minder.Op donderdag 21 oktober 2010 09:19 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik hoorWOII vind ik ook altijd heel erg interessant.
quote:Ik vond het prachtig. En wij zijn ook al die WOII gerelateerde dingen langs geweest (en ook shoppen natuurlijk- hubbie vind dat leuk
quote:Ik wil er idd ook heel graag een keer heen. Lijkt me een heel gave stad.Op donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het prachtig. En wij zijn ook al die WOII gerelateerde dingen langs geweest (en ook shoppen natuurlijk- hubbie vind dat leuk) en ik vond het geweldig.
quote:EensOp donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Maar dan wél het propaganda-gedeelte. Gevechtsmateriaal en dergelijke boeit me dan weer een stuk minder.
quote:Na Muse de enige concerten die ik ECHT wil meemaken dit jaar. Dus jaOp donderdag 21 oktober 2010 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snap ik jazeker als je er echt zin in hebt
quote:De fuckers. Ik heb dat dus een poosje terug echt een maand lang elke ochtend gehad, om 7 uur 's ochtends.Op donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Nog steeds keelpijn
En ze zijn hiernaast vanaf half 8 aan het boren...
quote:irritant is dat,gisteren ook, tot 9u ofso. Begin dan gewoon later!Op donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef Lotusss het volgende:
quote:Ik kreeg het al verrassing van hubbieOp donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil er idd ook heel graag een keer heen. Lijkt me een heel gave stad.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg het al verrassing van hubbieHet jaar daar voor kreeg ik Parijs als verrassing.
Hij is lief
quote:Same here. Het gegeven hoe ze al die wreedheden hebben kunnen uitvoeren onder het 'oog' van de bevolking is erg boeiend.Op donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Maar dan wél het propaganda-gedeelte. Gevechtsmateriaal en dergelijke boeit me dan weer een stuk minder.
quote:Uhuh. Had ik dus ook, zelfs toen de verbouwing al officieel klaar was. En het is ook precies onder mijn slaapkamerraam he...Op donderdag 21 oktober 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
De fuckers. Ik heb dat dus een poosje terug echt een maand lang elke ochtend gehad, om 7 uur 's ochtends.
quote:Wanneer gaan we?Op donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
*koffers pakt*
ik wil best een keer terug
quote:Ah, lekker.Op donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef Lotusss het volgende:
quote:Nog 8 dagen tot Jay KOp donderdag 21 oktober 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
Een concertje pakken. Dat heb ik lang niet gedaan.
quote:Het gegeven dat 1 iemand of kleine groep een heel volk meekrijgt in bepaalde ideologiën is inderdaad interessant maar ook nog steeds actueel.Op donderdag 21 oktober 2010 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. Het gegeven hoe ze al die wreedheden hebben kunnen uitvoeren onder het 'oog' van de bevolking is erg boeiend.
quote:Amerika doet het nog steedsOp donderdag 21 oktober 2010 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. Het gegeven hoe ze al die wreedheden hebben kunnen uitvoeren onder het 'oog' van de bevolking is erg boeiend.
quote:Ja, dat zou ik 'normaal' ook denken, maar nu zou ik toch wat voorzichtiger zijnOp donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Tally het volgende:
Ik dacht: Het is vanzelf gekomen dus zal ook wel weer vanzelf gaan.
quote:Normaal gesproken wel, maar de opmerkingen begonnen op maandag al en mijn 'slaapritme' is ook ineens heel anders deze week.Owh nou dan zie je er op maandag wel uitgeslapen uit?
Vakantie moet het worden dan! Want je moet dan gewoon even bijtanken!
quote:Ik ook, ontzettend fascinerend, die stad. Daarom ga ik dus weerOp donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Tally het volgende:
Ik vond het prachtig. En wij zijn ook al die WOII gerelateerde dingen langs geweest (en ook shoppen natuurlijk- hubbie vind dat leuk) en ik vond het geweldig.
quote:Dichter bij huis ook.Op donderdag 21 oktober 2010 09:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Amerika doet het nog steedsmaar daar hoor je niemand over
quote:Dat dus. Psychologisch/sociologisch interessantOp donderdag 21 oktober 2010 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Heb nog een flink lijstje geplanned tot het eind van het jaar. Tenminste 2 zeker, rest zijn een optie.Op donderdag 21 oktober 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
Een concertje pakken. Dat heb ik lang niet gedaan.
quote:Vriendjes die je verzorgen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:32 schreef Lotusss het volgende:
Ben blij datweer langs komt vandaag, kan hij me heerlijk verzorgen vandaag. Nog steeds bah en keelpijn en hoesten en duf enzo...
quote:Dat wilde ik letterlijk gaan typenOp donderdag 21 oktober 2010 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Psychologisch/sociologisch interessant
quote:zo'n beetje alle optredens die ik op m'n verlanglijstje heb staan, vallen in weekenden dat ik m'n ventje hier heb. Dan gaat het over wat mij betreft.Op donderdag 21 oktober 2010 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nog een flink lijstje geplanned tot het eind van het jaar. Tenminste 2 zeker, rest zijn een optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |