abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:59:48 #276
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87784053
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen! O+
L-E :*

Barb gaat niet mee naar Caro ;(
Maar ik heb een hele waardige vervanger gevonden O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:59:49 #277
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_87784054
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
Ja, als je kind bent. Ikzelf doe er niet aan.
(al kijk ik nog steeds elk jaar de intocht met een stuk speculaas. :@ )
Ik ook niet.

Ik ben ieder jaar weer verbaasd als ik presentatoren van het journaal een item over Sinterklaas zie doen :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_87784069
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ernstig. Dus er zijn bepalingen wat iemand wanneer waar wel of niet mag zeggen?

Gezellige boel. De rechters die zich gaan buigen over wat je mag zeggen. Ik hoopte op iets meer vrijheid. Ja, ook van de kant van die conservatieve idioot van een Wilders die mensen hun boeken en kleding wil afpakken. ;)
Je mag van alles zeggen, maar gelukkig geen haatzaaien. Om maar even een voorbeeldje te noemen van WOII-achtige propaganda die nu nog actueel is. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_87784071
quote:

[..]

Ernstig. Dus er zijn bepalingen wat iemand wanneer waar wel of niet mag zeggen?

Gezellige boel. De rechters die zich gaan buigen over wat je mag zeggen. Ik hoopte op iets meer vrijheid. Ja, ook van de kant van die conservatieve idioot van een Wilders die mensen hun boeken en kleding wil afpakken. ;)
Er zijn bepalingen van mij. Mijn mening is dat Wilders op een druk kruispunt mag gaan spelen, want ik vind dat wat die man zegt en wil doen met mijn land, niet goed is voor mijn land. Dat mag ik vinden ja.
pi_87784097
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat niet alleen, hij is allesbehalve goed voor ons internationale imago.
Ben jij daar bang voor?

Anders gezegd: merk jij in het buitenland verschil hoe men tegen Nederland of Nederlanders aankijkt? :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_87784098
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef Yuki het volgende:

[..]

L-E :*

Barb gaat niet mee naar Caro ;(
Maar ik heb een hele waardige vervanger gevonden O+
Why not? ;(

En wie dan? :9
pi_87784121
Nice... de Cisco installatie op de werk-pc vindt dat ELKE mp3 illegaal is gedownload en dus niet gebruikt mag worden...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:02:30 #283
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87784123
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, als je kind bent. Ikzelf doe er niet aan.
(al kijk ik nog steeds elk jaar de intocht met een stuk speculaas. :@ )
Wij doen het met de familie nog steeds, ook al is m'n jongste nichtje al 14. Wij vieren kerst juist niet met cadeaus :)
pi_87784143
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben jij daar bang voor?

Anders gezegd: merk jij in het buitenland verschil hoe men tegen Nederland of Nederlanders aankijkt? :o
Op lange termijn merken we dat wel degelijk aan de exportcijfers ja. En dat merken we op den duur dus allemaal in de portomonnee.
pi_87784148
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Er zijn bepalingen van mij. Mijn mening is dat Wilders op een druk kruispunt mag gaan spelen, want ik vind dat wat die man zegt en wil doen met mijn land, niet goed is voor mijn land. Dat mag ik vinden ja.
Dat mag jij vinden EN zeggen. Diezelfde vrijheid heeft Wilders. Dat HIJ het anderen misgunt, moet niet uitmaken. Daar moet je boven staan vind ik.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 21 oktober 2010 @ 10:03:23 #286
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87784150
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Why not? ;(

En wie dan? :9
Hij kan geen vrij krijgen ;(

Maar Joe is zo lief om me te vergezellen O+
pi_87784168
quote:

[..]

Nuance is prima, maar een proces.

En ik denk heel snel na. :)
Dat proces is precies wat Geert zelf wil.

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik niet, ben het niet zozeer met hem eens, maar hij opent de discussie iig. Ik heb ook niets met mensen die zich totaal niet willen aanpassen namelijk. Zoals die pipo die Wilders aanklaagt, die vertikt het om op te staan voor de rechtbank... dat soort dingen horen hier gewoon niet.
Dat zijn excessen, maar het gros past zich denk ik aardig aan. En natuurlijk heb je cultuurverschillen, maar dat is toch niet erg?// Zolang het een beetje in harmonie met elkaar kan.

Ik merk bijvoorbeeld een heel groot verschil in hoe "allochtonen" in Utrecht zijn tov in Apeldoorn.
Hier is het normaal, in Apeldoorn worden ze nog een beetje bekeken als "anders". Komt omdat mensen een angst voor het onbekende hebben. Ik had nog nooit met een allochtoon in de klas of sportclub gezeten tot ik een jaar of 16 was. Mensen zijn bang voor wat ze niet kennen en de wildersstemmers zijn de mensen die uit angst of onwetendheid zo denken.
pi_87784192
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Op lange termijn merken we dat wel degelijk aan de exportcijfers ja. En dat merken we op den duur dus allemaal in de portomonnee.
A - die lange termijn, hoe is die gedefinieerd?
B - welke tekenen zijn er nu anders dan wat islamistische regeringen die lopen te sputteren?
C - moet je je laten leiden door economie als je iets te zeggen hebt wat op je lever ligt? trek dat eens door; als jij in jouw werk gehinderd wordt kritiek te leveren omdat men je anders zal ontslaan, vind je dan niet dat je onrecht wordt aangedaan?

pi_87784201
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben jij daar bang voor?

Denk aan Jurg Haider en Oostenrijk toen.
pi_87784213
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden EN zeggen. Diezelfde vrijheid heeft Wilders. Dat HIJ het anderen misgunt, moet niet uitmaken. Daar moet je boven staan vind ik.
Wat jij bijvoorbeeld zegt, kan ik best prima boven staan en je laten gaan. Maar jij bepaalt niet op zo'n directe manier wat er met mijn leven gebeurt, Wilders wel. Dus dat hoef ik niet zo maar te slikken en ja en amen te zeggen.
pi_87784215
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:03 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat proces is precies wat Geert zelf wil.
Dat weet ik, en hij als persoon boeit me niet. Ben het in 50% van de gevallen met hem eens en 50% oneens denk ik.

Waar het mij om gaat is het algemene recht op vrije meningsuiting. Ja, ook van mongolide baardapen die homo's van torens willen flikkeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_87784236
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

B - welke tekenen zijn er nu anders dan wat islamistische regeringen die lopen te sputteren?
C - moet je je laten leiden door economie als je iets te zeggen hebt wat op je lever ligt? trek dat eens door; als jij in jouw werk gehinderd wordt kritiek te leveren omdat men je anders zal ontslaan, vind je dan niet dat je onrecht wordt aangedaan?
In wat voor zin is het constructief wat Geert Wilders doet? Dat is de enige vraag die je moet stellen.
Die man doet niet wat goed is voor NL, maar wat hij zelf als ideaal ziet.
pi_87784243
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Denk aan Jurg Haider en Oostenrijk toen.
Sorry, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

Wat is er met Oostenrijk gebeurd sindsdien? Derdewereldland geworden omdat men geen zaken meer met hen deed? :o

pi_87784254
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wij doen het met de familie nog steeds, ook al is m'n jongste nichtje al 14. Wij vieren kerst juist niet met cadeaus :)
Sinterklaas is goed voor een etentje in een restaurant, kerst een high thea en diner met familie bij mijn ouders. Cadeau's doen we gelukkig al heel lang niet meer aan, heb die altijd als een belediging gezien. Sinterklaas is gewoon een excuus geworden om uit eten te gaan :')
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_87784257
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
Gister bij Beetman een balletje opgegooid over een kerstboom, maar na een heel verhaal over naalden/katten/stofzuigen elke dag etc is dat idee aardig de kop in gedrukt. :D
En terecht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87784264
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat jij bijvoorbeeld zegt, kan ik best prima boven staan en je laten gaan. Maar jij bepaalt niet op zo'n directe manier wat er met mijn leven gebeurt, Wilders wel. Dus dat hoef ik niet zo maar te slikken en ja en amen te zeggen.
Wilders is geen beleidsmaker.

Ik zou het zelfs zeer zwak vinden als je ja en amen zou zeggen tegen die clown. Maar daar gaat het ook niet om. Heeft hij het RECHT om te zeggen wat hij wil, net als iedereen?

donderdag 21 oktober 2010 @ 10:08:57 #297
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87784279
Dag Troeliewoelies :W
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_87784282
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh absoluut dat punt C (punt A is mierenneukerij en punt B neem jij niet serieus, dus waarom zou ik), ik vind dan dat mij onrecht wordt aangedaan. Maar dan kijk ik naar mijn bankrekening, besef me dat die niet leeg mag raken, en slik ik gewoon wat me wordt aangedaan. Ik kan wel overal tegen aan gaan schoppen, maar op het eind van de maand moeten wel de rekeningen betaald worden. Dat geldt ook voor Nederland.
pi_87784288
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:07 schreef Kluts het volgende:

[..]

In wat voor zin is het constructief wat Geert Wilders doet? Dat is de enige vraag die je moet stellen.
Die man doet niet wat goed is voor NL, maar wat hij zelf als ideaal ziet.
Is dat van belang? Nee, ik vind het vaak erg destructief. Maar dat vind ik van vrijwel alle politici. Is mijn mening over zijn constructiviteit dan wel destructiviteit bepalend voor het feit dat hij mag zeggen wat hij wil?

Geen enkele politicus denkt aan wat goed is voor Nederland, maar aan de eigen politieke carriere. Het is allemaal tuig.

donderdag 21 oktober 2010 @ 10:09:43 #300
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87784292
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Dag Troeliewoelies :W
Dag Engeltje :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties