abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87784460
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen :D

De zaak van Wilders is lachwekkend. Zuiver juridisch gezien.
Dat.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_87784466
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef Solique het volgende:

[..]
Flip :W
Morgen Solique :W
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:17:39 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87784470
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:15 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen hoor.... dan denken ze maar negatief als regering zijnde, bedrijven zullen daar maling aan hebben, die moeten ook geld verdienen, dus ik ga er echt niet van uit dat het zo'n vaart zal lopen op export/import gebied.....
De rijke olie sjeiks willen nog steeds onze toppaarden, dus ik denk ook niet dat t zo'n vaart loopt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_87784473
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om recht op vrije meningsuiting, leuk stokpaardje van Wilders, maar complete kul. Hij probeert op zeer trieste wijze die grens op te zoeken. Ik vind dat je mensen niet tegen elkaar op moet zetten.
En dat vind ik misschien dan nog wel belangrijker dan recht op vrije meningsuiting.
Mensen worden niet tegen elkaar opgezet.

Die clash IS er al, Wilders overdrijft die alleen.

En dan hebben we een fundamenteel meningsverschil te pakken tussen ons. Ik geef geen stuiver voor "de lieve vrede". Jij wel, je goed recht. Ik vind vrije meningsuiting veel belangrijker.
quote:
Dat is zeker van belang. Als het een hoger doel dient waardoor het doel de middelen heiligt, oke. Maar er is tot nu toe in mijn ogen niets goeds gekomen van de dingen die hij de samenleving in durft te slingeren. Hoe denk je bijvoorbeeld dat het voor de gemiddelde, aangepaste moslim is die hier woont? Die ziet de tolerantie hier in NL door zo’n figuur terug bij af zijn.
"De tolerantie"?

Dat is exact het probleem; het collectiviteitsdenken. Wilders maakt zich er zelf ook keihard schuldig aan en ik laat geen kans voorbijgaan om die clown van repliek te dienen. Maar het gaat niet om hem, dat is het punt. Ik geef niks om hem, vind hem niet zielig noch bewonderenswaardig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_87784474
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat we toch ook niet? :7
Je vergeet weer woorden. ;(
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:18:04 #31
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87784476
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Nee, ik moet nog de maandag vrij regelen want moet met Peuter naar de kinderarts. Ben morgen weer op t werk, dan kan ik dat gaan regelen/ruilen, en dan hoor je van me. :)
Tof :)
Kinderarts niet echt btw -O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_87784479
Daarbij vind ik het ook wel knap asociaal dat hij het tot een rechtszaak laat komen en dat zo uitmelkt. Weet je wat dát kost aan belastingcenten. :r
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:18:55 #33
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_87784492
c_/
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_87784500
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Bang :') Oh come on!

Ik ben niet bang, ik ben realistisch.

Als ik niet tegen een brede aggresieve kerel, die hartstikke bezopen op een zaterdagnacht een fiets in elkaar trapt zeg dat hij daarmee moet ophouden. Dan ben ik niet bang, dan ben ik realistisch.

Same here.
Dus je bent bang voor de fysieke overmacht van buitenlandse mogenheden? Wat vind jij als ITer van internetcensuur om "de lieve Vrede te bewaren"?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 21 oktober 2010 @ 10:19:38 #35
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87784505
Je trots inslikken is een stuk moeilijker dan men denkt :(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87784510
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef AirwiN het volgende:
c_/
Hoi. O+

(Zie je, hoe ik je níet negeer? :7 )
pi_87784518
goeiemorgen *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_87784526
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat Geert internationaal zowat bekend staat als extreem-rechts, wat ons in de ogen van andere landen niet beter dan een bananenrepubliek maakt.
Nederland staat wereldwijd enorm goed bekend. En dat zal echt niet minder worden.

Ik ben niet bang voor wat andere landen vinden. Ik kijk liever naar individuen.

pi_87784528
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Je trots inslikken is een stuk moeilijker dan men denkt :(
Eerst in stukjes snijden dan.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:20:57 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87784537
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef Kluts het volgende:
Daarbij vind ik het ook wel knap asociaal dat hij het tot een rechtszaak laat komen en dat zo uitmelkt. Weet je wat dát kost aan belastingcenten. :r
Hij is aangeklaagd he. Je kan niet niet komen opdagen als je een dagvaarding krijgt.

Maar dan nog, die hele zaak stinkt. Het OM dat vrijspraak eist, en de Hoge Raad die toch vervolging wil... Het slaat nergens op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:21:17 #41
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87784548
de Sint ging uit eten, toen klapte zijn band...

toen stond ie met een lek paard triest aan de kant
gelukkig kwam daar de ANWB
en mocht hij met de gele auto mee!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_87784552
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef Kluts het volgende:
Dat heeft hij niet gedaan. Zelfs het OM niet. Dat hebben een aantal "gekwetste zielen" gedaan. Zo'n gek van een Rabbae. Die zelf zo intolerant als de tering is. Nee, die heeft recht van spreken, de hypocriete zak. :')

pi_87784557
Dat politieke gezwets, laten we het hebben over zaken die er ECHT toe doen: mijn minty-morocco thee is op. Dat is pas erg! :'(!
pi_87784561
Ach, als de rest van politiek Nederland wat betreft de integratieperikelen hun kop niet in het zand had gestoken was Wilders nu niet zo populair.

Nu maken ze met de Polen weer dezelfde fout als met de Turkse migranten, aangezien ze denken dat die uiteindelijk ook weer naar huis gaan.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:21:56 #45
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_87784563
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:19 schreef L-E het volgende:
Hoi. O+

(Zie je, hoe ik je níet negeer? :7 )
Ik ben pas overtuigd als je net zo lief blijft reageren als ik weer es een AirwiN-opmerking maakt.
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_87784565
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef L-E het volgende:
Dat politieke gezwets, laten we het hebben over zaken die er ECHT toe doen: mijn minty-morocco thee is op. Dat is pas erg! :'(!
Dat vindt Wilders vast niet! :D
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_87784569
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mensen worden niet tegen elkaar opgezet.

Die clash IS er al, Wilders overdrijft die alleen.

En dan hebben we een fundamenteel meningsverschil te pakken tussen ons. Ik geef geen stuiver voor "de lieve vrede". Jij wel, je goed recht. Ik vind vrije meningsuiting veel belangrijker.
[..]

"De tolerantie"?

Dat is exact het probleem; het collectiviteitsdenken. Wilders maakt zich er zelf ook keihard schuldig aan en ik laat geen kans voorbijgaan om die clown van repliek te dienen. Maar het gaat niet om hem, dat is het punt. Ik geef niks om hem, vind hem niet zielig noch bewonderenswaardig.
Dat is totaal niet waar. Ik wil niet de lieve vrede bewaren, ik wil gewoon niet in een land wonen dat geleid wordt door een of andere idioot waardoor ik me zowat kapot schaam Nederlander te zijn. En het hele "vrijheid van meningsuitingverhaal" is complete kul, maar een leuk stokpaardje van GW waarmee hij punten probeert te scoren bij simpele figuren. Ik had jou daar niet onder geschaard en het valt me dan ook tegen dat jij er, net als heel veel mensen, met open ogen intrapt.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:22:16 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87784571
quote:
:o Oh nooozzz!!! Snel, die de AAH online bestelling truc ding!~
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:23:02 #49
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87784592
quote:
Oh noes!!! :'(

Ik leef met je mee :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:23:07 #50
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_87784594
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen *O*
Het meisje met de zwaveldrumstokjes! O+