abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87784337

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Het is hier ook een seksdatingtopic, dus behandel elkaar met respect.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_87784343
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wilders is geen beleidsmaker.

Ik zou het zelfs zeer zwak vinden als je ja en amen zou zeggen tegen die clown. Maar daar gaat het ook niet om. Heeft hij het RECHT om te zeggen wat hij wil, net als iedereen?
Nee, dat heeft hij niet, net als iedereen dat niet heeft.
pi_87784347
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh absoluut dat punt C (punt A is mierenneukerij en punt B neem jij niet serieus, dus waarom zou ik), ik vind dan dat mij onrecht wordt aangedaan. Maar dan kijk ik naar mijn bankrekening, besef me dat die niet leeg mag raken, en slik ik gewoon wat me wordt aangedaan. Ik kan wel overal tegen aan gaan schoppen, maar op het eind van de maand moeten wel de rekeningen betaald worden. Dat geldt ook voor Nederland.
En jij denkt dat Nederland opeens arm wordt als islamitische landen ons gaan boycotten?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_87784352
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is dat van belang? Nee, ik vind het vaak erg destructief. Maar dat vind ik van vrijwel alle politici. Is mijn mening over zijn constructiviteit dan wel destructiviteit bepalend voor het feit dat hij mag zeggen wat hij wil?

Geen enkele politicus denkt aan wat goed is voor Nederland, maar aan de eigen politieke carriere. Het is allemaal tuig.
naïef of niet, maar dat weiger ik te geloven.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_87784364
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat weet ik, en hij als persoon boeit me niet. Ben het in 50% van de gevallen met hem eens en 50% oneens denk ik.

Waar het mij om gaat is het algemene recht op vrije meningsuiting. Ja, ook van mongolide baardapen die homo's van torens willen flikkeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat helemaal niet om recht op vrije meningsuiting, leuk stokpaardje van Wilders, maar complete kul. Hij probeert op zeer trieste wijze die grens op te zoeken. Ik vind dat je mensen niet tegen elkaar op moet zetten.
En dat vind ik misschien dan nog wel belangrijker dan recht op vrije meningsuiting.

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is dat van belang? Nee, ik vind het vaak erg destructief. Maar dat vind ik van vrijwel alle politici. Is mijn mening over zijn constructiviteit dan wel destructiviteit bepalend voor het feit dat hij mag zeggen wat hij wil?

Geen enkele politicus denkt aan wat goed is voor Nederland, maar aan de eigen politieke carriere. Het is allemaal tuig.
Dat is zeker van belang. Als het een hoger doel dient waardoor het doel de middelen heiligt, oke. Maar er is tot nu toe in mijn ogen niets goeds gekomen van de dingen die hij de samenleving in durft te slingeren. Hoe denk je bijvoorbeeld dat het voor de gemiddelde, aangepaste moslim is die hier woont? Die ziet de tolerantie hier in NL door zo’n figuur terug bij af zijn.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_87784375
politiek gezwets :O
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_87784377
:O moet er maar eens uit komen :')
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_87784379
Toen moest hij gaan lopen, met de fiets aan zijn hand.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:13:49 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87784380
Goede TT ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_87784385
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

En jij denkt dat Nederland opeens arm wordt als islamitische landen ons gaan boycotten?
Niet arm, wel armer. En het zijn niet alleen de islamitische landen die negatiever over ons zijn gaan denken sinds Wilders.
pi_87784386
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat Geert internationaal zowat bekend staat als extreem-rechts, wat ons in de ogen van andere landen niet beter dan een bananenrepubliek maakt.
pi_87784388
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh absoluut dat punt C (punt A is mierenneukerij en punt B neem jij niet serieus, dus waarom zou ik), ik vind dan dat mij onrecht wordt aangedaan. Maar dan kijk ik naar mijn bankrekening, besef me dat die niet leeg mag raken, en slik ik gewoon wat me wordt aangedaan. Ik kan wel overal tegen aan gaan schoppen, maar op het eind van de maand moeten wel de rekeningen betaald worden. Dat geldt ook voor Nederland.
Je bent een bange man en angst is een slechte raadgever.

Op welke grond denk jij, bange man, een andere bange man (Wilders) aan te kunnen vallen eigenlijk? :)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 21 oktober 2010 @ 10:14:25 #13
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87784393
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef L-E het volgende:
Toen moest hij gaan lopen, met de fiets aan zijn hand.
Had jij al ideeen over mijn PM trouwens? :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_87784406
Goedemorgen :W
pi_87784407
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

naïef of niet, maar dat weiger ik te geloven.
Ik heb een tijdje rondgelopen bij de jongeren van D66. Wat een over het paard getilde politieke carrieremannetjes (m/v) zijn dat. En zij zijn nog een van de meest "open minded" van allemaal. :')

pi_87784409
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef Solique het volgende:
politiek gezwets :O
Eens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87784412
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Niet arm, wel armer. En het zijn niet alleen de islamitische landen die negatiever over ons zijn gaan denken sinds Wilders.
Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen hoor.... dan denken ze maar negatief als regering zijnde, bedrijven zullen daar maling aan hebben, die moeten ook geld verdienen, dus ik ga er echt niet van uit dat het zo'n vaart zal lopen op export/import gebied.....
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:16:01 #18
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87784424
Ik ben er ook weer.

Jezus wat een slechte tvp :X
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:16:03 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_87784425
Goedemorgen :D

De zaak van Wilders is lachwekkend. Zuiver juridisch gezien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_87784426
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Eens.
Ook eens omdat ik onwetend overkom als ik me er mee bemoei.
pi_87784429
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Had jij al ideeen over mijn PM trouwens? :)
Nee, ik moet nog de maandag vrij regelen want moet met Peuter naar de kinderarts. Ben morgen weer op t werk, dan kan ik dat gaan regelen/ruilen, en dan hoor je van me. :)
pi_87784430
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op welke grond denk jij, bange man, een andere bange man (Wilders) aan te kunnen vallen eigenlijk? :)
Mijn geschiedenisleraar zij vroeger altijd dat je geschiedenis krijgt zodat wij de fouten die in het verleden zijn gemaakt niet opnieuw maken.
pi_87784431
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:15 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen :W
Flip :W
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_87784432
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat Geert internationaal zowat bekend staat als extreem-rechts, wat ons in de ogen van andere landen niet beter dan een bananenrepubliek maakt.
Dat we toch ook niet? :7
For great justice!
pi_87784433
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bang :') Oh come on!

Ik ben niet bang, ik ben realistisch.

Als ik niet tegen een brede aggresieve kerel, die hartstikke bezopen op een zaterdagnacht een fiets in elkaar trapt zeg dat hij daarmee moet ophouden. Dan ben ik niet bang, dan ben ik realistisch.

Same here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')