quote:oowwwww crap, neeeeeeeeee!!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien ziet mijn eikel er wel altijd zo uit
quote:Daar waren we al een tijdje achter
quote:die maakt het echt helemaal af
quote:Jajajajajaja doe maar weer zo.Op donderdag 21 oktober 2010 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar waren we al een tijdje achter.
quote:ook goedOp donderdag 21 oktober 2010 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, die maakt je behoorlijk misselijk
quote:Dan moet je delen!Op donderdag 21 oktober 2010 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, die maakt je behoorlijk misselijk
quote:Goed te zien via een forum.
quote:Ja, gaat prima met meOp donderdag 21 oktober 2010 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jajajajajaja doe maar weer zo.
Tis goed met je
quote:Wat was ie leuk hè
quote:Ja, hij was super leuk! Dat is er ook wel één die ik op dvd wil
quote:Ik nam ze niet mee naar huis!Op donderdag 21 oktober 2010 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen jij laatst twee jongens mee naar huis nam was het ook niet eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoelde je barman 1 en barman 2?
Die nam ik wel mee naar huis ja
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:dat is de kers op de slagroom!
quote:Kom je ook gezelligOp donderdag 21 oktober 2010 11:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker manKrijg er bijna trek in.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nam ze niet mee naar huis!
Goed zo. Het moet allemaal niet teveel moeite kosten natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nam ze niet mee naar huis!
nee, die trio bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoelde je barman 1 en barman 2?
Die nam ik wel mee naar huis ja
Maar goed, dat was delen, en niet eng![]()
quote:dat doe je helemaal zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |