quote:bij ons in de kroeg zullen de meeste wel verkleed zijnOp donderdag 21 oktober 2010 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerste feestje is ook alleen maar de eerste helft verkleed
quote:Ik ook. Maar daar is wel weer eens sprake van geweest.Op donderdag 21 oktober 2010 11:01 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit een gekleurde Piet gezien, ik ken ze alleen maar zwart.
quote:Candy canes zijn toch met kerst?Op donderdag 21 oktober 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan komt je huge tampeloerus verkleed als candy cane bij de 2e helft tevoorschijn?
quote:Dat dusOp donderdag 21 oktober 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was een paar jaar terug, geloof dat de EO opeens een sinterklaasshow had met gekleurde pieten. Want de negroide medemens kon wel eens aanstoot nemen aan het zwart van de piet.
quote:Moet je een naar Nickelodeon kijken. Met sinterklaas. Echt erg is dat .Op donderdag 21 oktober 2010 11:01 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit een gekleurde Piet gezien, ik ken ze alleen maar zwart.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:04 schreef Giertje het volgende:
die discussie over negers enzo doet me aan dit liedje denken
quote:Als wij ooit daten gaan we samen koffie drinkenOp donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik de lekkerste koffie van het station.
quote:Als wij dat ooit zouden doen, vind ik dat een heel strak planOp donderdag 21 oktober 2010 11:06 schreef mahlah het volgende:
[..]
Als wij ooit daten gaan we samen koffie drinken![]()
[ afbeelding ]
quote:terwijl die het juist niet als een probleem zien vaak.Op donderdag 21 oktober 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was een paar jaar terug, geloof dat de EO opeens een sinterklaasshow had met gekleurde pieten. Want de negroide medemens kon wel eens aanstoot nemen aan het zwart van de piet.
quote:
quote:"Zeg soldaat 401, zullen we ff samen je loopgraaf ingaan?"Op donderdag 21 oktober 2010 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je even samen terugtrekken in een berm is ook al geen aandrader.
quote:Wild hoorOp donderdag 21 oktober 2010 11:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als wij dat ooit zouden doen, vind ik dat een heel strak plan
quote:Niet ook met Halloween?
quote:Om een uur of elf mag je alleen nog maar in lingerie/ondergoed rondsjouwen. Misschien dat ik daar nog iets mee doe, maar betwijfel hetOp donderdag 21 oktober 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan komt je huge tampeloerus verkleed als candy cane bij de 2e helft tevoorschijn?
quote:Misschien ziet mijn eikel er wel altijd zo uitOp donderdag 21 oktober 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet ook met Halloween?
Ow. Nou dan douw er maar een pompoenkop op!
quote:En chocoladetaart!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga toch een stuk geruster het weekend in nu ik weer 2 sollicitaties heb uitstaan
quote:Ooo tof! GefeliciteerdOp donderdag 21 oktober 2010 11:13 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga toch een stuk geruster het weekend in nu ik weer 2 sollicitaties heb uitstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |