quote:EEN BUITENLANDER IS EEN BUITENLANDER JA!Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komt niet uit Afrika
Die komt uit Turkije!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij mag heel de dag aan mijn borsten zitten, voor nu is dat voldoende.
quote:Hmmmmm boobiesOp donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geen wonder dat al die gastjes zo worden. Ze worden al van jongs af aan geindoctrineerd met boobies!
quote:Ik las gele afrikaan en dacht huh?Op donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende zal zijn: Angel, naakt, een minty marocco drinkend met een geile Afrikaan!
quote:Oh dear, hier komt het "gebrek aan moederliefde" verhaal weerOp donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geen wonder dat al die gastjes zo worden. Ze worden al van jongs af aan geindoctrineerd met boobies!
quote:Ik ga voor de optie: "Don't ask, don't care"Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don;t ask don;t tell..... fuck it! ASK! TELL!
quote:Wederom eens!
quote:de borsten van mammaOp donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij mag heel de dag aan mijn borsten zitten, voor nu is dat voldoende.
quote:Me three
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Die van mij kwam uit Nederland hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
daar issie geboren... hij komt al jaren uit spanje
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:54 schreef Yuki het volgende:
Me threeDat zeggen ze allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Me threeOh, ik zag je al helemaal zo voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Me threeme fourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Ik ben meer voor de: You may ask if you want to, but I don;t careOp donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ga voor de optie: "Don't ask, don't care"
Mag dat ook?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, ik zag je al helemaal zo voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Ook dat zeggen ze allemaal!
quote:Da's pas integratie!Op donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik las gele afrikaan en dacht huh?
quote:Nee! De trein stond al op het perron, dus kon kiezen om een kwartier later de trein te nemen of in Amsterdam Zuid halen. Nu heb ik koffie van De BroodzaakOp donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je gehaald al bij de StaBa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |