quote:Ja dat was meer zo op MSN van:Op donderdag 21 oktober 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo. Het moet allemaal niet teveel moeite kosten natuurlijk
quote:Dat was reuze eng!Op donderdag 21 oktober 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, die trio bedoelde ik
Maar goed, dat was delen, en niet eng
quote:MI
quote:Lucky Bastard
quote:Dat zeg ik. Lekker makkelijk, moet allemaal niet teveel moeite kosten.Op donderdag 21 oktober 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was meer zo op MSN van:
"We zijn bij m'n ouders, komen zo langs Ehvn. Zullen we ff binnenwippen?"
Hiihihi, wippen
quote:En dat mag niet want ik moet je nog aan naar een familiefeestjeOp donderdag 21 oktober 2010 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jamaar dan komen er vlekken op haar nieuwe kleren
quote:Soort van fastfood sexOp donderdag 21 oktober 2010 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Lekker makkelijk, moet allemaal niet teveel moeite kosten.
quote:Moet je mij aan naar een familiefeestje? Das pas een enge MIOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat mag niet want ik moet je nog aan naar een familiefeestje
quote:Dan moet ze zich eerst uitkleden en met haar blote kont in de taart gaan zittenOp donderdag 21 oktober 2010 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jamaar dan komen er vlekken op haar nieuwe kleren
quote:Je gaat te ver, griezelOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet ze zich eerst uitkleden en met haar blote kont in de taart gaan zitten
quote:Neh, niet fastfood, ja het is er wel snel, maar het is wel uitgebreid en luxe en lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soort van fastfood sex
Dat je de chinees belt en die komt ff een rijsttafeltje brengen
quote:Tot straks!Op donderdag 21 oktober 2010 11:30 schreef JoeBravo het volgende:
ah, droog hier. dan ga ik m'n zooi in de auto gooien en op pad
quote:Lijkt me een goed plan.Op donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soort van fastfood sex
Dat je de chinees belt en die komt ff een rijsttafeltje brengen
quote:Doe je er anderhalf uur over dan?Op donderdag 21 oktober 2010 11:30 schreef JoeBravo het volgende:
ah, droog hier. dan ga ik m'n zooi in de auto gooien en op pad
quote:Ik krijg nu een hele rare MIOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Moet je mij aan naar een familiefeestje? Das pas een enge MI
quote:Perv!Op donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet ze zich eerst uitkleden en met haar blote kont in de taart gaan zitten
quote:Ik weet niet waarom maar ik moet opeens aan Seks voor de Buch denken.
quote:HUPPEL!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet opeens aan Seks voor de Buch denken.
Aan mensen die naakt in een zwembadje met vla of witte bonen in tomatensaus spelen![]()
En nu zie ik die aubergine ook weer voor me
quote:Ik ga nooit te vur!
quote:Sorry
quote:Bah vieslelOp donderdag 21 oktober 2010 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga nooit te vur!
Ik ben ik, en ik ben nou eenmaal een goorlap! Deal with it! (you ain't seen nothing yet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |