quote:Een McDrive idee voor sex?
quote:nu zie ik dat wietzakje misbruikt wordenOp donderdag 21 oktober 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Seks voor de Buch denken.
En nu zie ik die aubergine ook weer voor me
quote:McDrive is er toch nog steeds?
quote:Ja en als die trage bouwvakkers eens hun best gaan doen hebben we er straks een KFC bij ookOp donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
McDrive is er toch nog steeds?
/blondt
quote:Zie editOp donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en als die trage bouwvakkers eens hun best gaan doen hebben we er straks een KFC bij ook
quote:Met of zonder mayo
quote:Het is misschien voor je tijd, maar ik heb hier VEEL ranzigere dingen neer gezet, en die waren net dat weekend ervoor echt gebeurt
quote:Ja er werd zondag al iemand helemaal blij naast me in de auto want de KFC is bijna klaarOp donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en als die trage bouwvakkers eens hun best gaan doen hebben we er straks een KFC bij ook
quote:Hebben ze in amsterdam al jarenOp donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
McDrive is er toch nog steeds?
/blondt
Oh, en heb je gezien? De KFC krijgt ook een drive-in
quote:betaal me scheel aan benzinekostenOp donderdag 21 oktober 2010 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hebben ze in amsterdam al jaren
quote:Ja maar PurmerendOp donderdag 21 oktober 2010 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hebben ze in amsterdam al jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Laat ik aan de baas over.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja maar PurmerendKFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat het zo godsverschrikkelijk duur is.....
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef rival het volgende:
NATUURLIJK HEB IK DAT GEZIEN!
dit is voor mij zegmaar zoiets als datze bij jou in de straat ineens een bibliotheek of koffiehuis gaan bouwen...
quote:Scheelt niet veel met McDo en ik vind het stukken beter te etenOp donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
KFC
jammer dat het zo godsverschrikkelijk duur is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |