quote:Agossie, er zegt iemand neger, dat mag natuurlijk nietOp donderdag 21 oktober 2010 12:04 schreef kitao het volgende:
[..]
het tegendeel druipt er gewoon vanaf als mayo van een frikandel.
quote:Ja thee inschenken en hond liep langs en toen ging het over mn hand
quote:Ik heb tegenwoordig ook een nieuw geheugen nodig. Vergeet echt de meest belangrijke dingen als ik ze niet meteen in mijn telefoon-agenda zet...Op donderdag 21 oktober 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Morgen komt mijn geheugen binnen bij Salland. Hopelijk versturen ze het dan ook nog, dan kan ik het zaterdag ophalen op het postagentschap
quote:wat is een negercapital dan ?Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie, er zegt iemand neger, dat mag natuurlijk niet.
quote:De stad in Nederland waar de meeste negers wonen, lijkt me duidelijk.
quote:Iedereen weet toch dat Rotterdam negercapital van NL is
quote:Reepjes computergeheugen, voor bij de rest van mijn bestelling, om mijn pc te upgraden naar een echte bazenbakOp donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook een nieuw geheugen nodig. Vergeet echt de meest belangrijke dingen als ik ze niet meteen in mijn telefoon-agenda zet...
quote:Midden in negercounty, oftewel Holland.Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Rotterdam negercapital van NL is
quote:Dat snapte ik nog net welOp donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Reepjes computergeheugen, voor bij de rest van mijn bestelling, om mijn pc te upgraden naar een echte bazenbak
quote:al goed, ik vond het geen leuke grap, beetje onsmakelijk eigenlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Rotterdam negercapital van NL is
quote:Mijn computer heeft 6 reepjes.Op donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Reepjes computergeheugen, voor bij de rest van mijn bestelling, om mijn pc te upgraden naar een echte bazenbak
quote:Negers zijn ook onsmakelijkOp donderdag 21 oktober 2010 12:10 schreef kitao het volgende:
[..]
al goed, ik vond het geen leuke grap, beetje onsmakelijk eigenlijk.
en dat was niet de reden dat ik hier binnenwipte, ik zag het pas bij binnenkomst.
maar laat maar gaan.
quote:Gelukkig ben jij het toppunt van smakelijkheidOp donderdag 21 oktober 2010 12:10 schreef kitao het volgende:
[..]
al goed, ik vond het geen leuke grap, beetje onsmakelijk eigenlijk.
en dat was niet de reden dat ik hier binnenwipte, ik zag het pas bij binnenkomst.
maar laat maar gaan.
quote:6x2GB OCZ 2000mhzOp donderdag 21 oktober 2010 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn nieuwe setup komt 4x2GB GeIL 1333
quote:Die wordt overal weggepest.Op donderdag 21 oktober 2010 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ogod, moesten ze je in TAL SC weer wegjagen kitao? Of ben je hier vrijwillig heengekomen?
quote:En toch wint Babsje. Want hij heeft een leven. En seks.
quote:Heul veul seksOp donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En toch wint Babsje. Want hij heeft een leven. En seks.
quote:wil je me proeven ?Op donderdag 21 oktober 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig ben jij het toppunt van smakelijkheid
quote:Ik heb tegenwoordig ook seksOp donderdag 21 oktober 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul veul seks
Zo'n zin in de 30ste he
quote:Mensen met een leven.Op donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En toch wint Babsje. Want hij heeft een leven. En seks.
quote:*knuf*Op donderdag 21 oktober 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Make me but jealous!
Mag hier niet streaming luisteren
quote:Mijn ouders hebben 100 euro betaald.Op donderdag 21 oktober 2010 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook zelf voor je hele systeem betaald?
quote:Netjes, netjesOp donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 100 euro betaald.
2000 euro zelf betalen.
quote:Wel alleen met vriendje, maar "ouderwets" zou ik de seks niet noemenOp donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I knows
Maar alleen zeer ouderwets met je vriendje
quote:Nee, als je nooit met andere sekst, of swingt, of trio/quartetjes doet, dan ben je hoogst ouderwetsOp donderdag 21 oktober 2010 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel alleen met vriendje, maar "ouderwets" zou ik de seks niet noemen
quote:ik vertrek soms 'vrijwillig' om een ban te voorkomen.
quote:innovatief bezig op het gebied van seks? Hoe doe je datOp donderdag 21 oktober 2010 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel alleen met vriendje, maar "ouderwets" zou ik de seks niet noemen
quote:GRASJEOp donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 100 euro betaald.
2000 euro zelf betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |