quote:dat dus
quote:KFC is echt beter dan McD vind ik hoor, alleen moet je bij de KFC echt alleen de kip nemen, alle andere meuk (patat, salades, weet ik het) is er niet te eten...Op donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Negers eten KFC-meuk en meloenen, dat weet toch iedereen.
quote:Dat is in Eindhoven idd wel 90% van het personeel, maar ook 90% van de klandizie, en 100% van de mensen die er buiten rondhangt ja.
quote:Duur? Een hele emmer met 18 kipstukken voor minder dan 10 euro vind ik niet duur iig..Op donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met McDo en ik vind het stukken beter te eten
quote:zown gladjakker als Mata of een geharste als Ang3l?Op donderdag 21 oktober 2010 11:39 schreef Tally het volgende:
IK KRIJG EEN NIEUWE COLLEGA!!! Zo'n gladde
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:39 schreef Tally het volgende:
IK KRIJG EEN NIEUWE COLLEGA!!! Zo'n gladde
quote:Bij de lucht van KFC alleen al draai ik om.Op donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met McDo en ik vind het stukken beter te eten
quote:Mwah, ben niet zo'n buiten de deur kip eter. En rundvlees is baas (zelfs van MickyD)Op donderdag 21 oktober 2010 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
KFC is echt beter dan McD vind ik hoor, alleen moet je bij de KFC echt alleen de kip nemen, alle andere meuk (patat, salades, weet ik het) is er niet te eten...
quote:IK HEB BORSTHAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
zown gladjakker als Mata of een geharste als Ang3l?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb 1x Veet for Men gebruikt... en toen had ik brandwonden
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik hier ook even Purmerend de hemel inprijzen?
Voor de lurkers onder ons is dat wel leuk
quote:Deal
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK HEB BORSTHAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hars niet
VeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb 1x Veet for Men gebruikt... en toen had ik brandwonden
Ik heb mijn oksels eens gebrand
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
quote:Daar is geen vraag voor nodig hoor
quote:Blijft Purmerend...Op donderdag 21 oktober 2010 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch niet evil. Purmerend is best leuk, wonen gezellige mensen ook
quote:Unable to confirm that.Op donderdag 21 oktober 2010 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:![]()
Dat is toch niet evil. Purmerend is best leuk, wonen gezellige mensen ook
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK HEB BORSTHAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hars niet
Hij is zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb 1x Veet for Men gebruikt... en toen had ik brandwonden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |