quote:ik dacht het wel. daar kon je dan op de site steeds dingen (wenslijstjes, hints, etc...) aangeven dacht ikOp donderdag 21 oktober 2010 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben trouwens nu 36 adressen dus we kunnen dit jaar weer gewoon lootjestrekken.nl gebruiken waar de lootjes aangepast kunnen worden.Althans, ik ga er niet vanuit dat er ineens nog 50 mensen opduiken die mee doen.
Het was toch lootjestrekken.nl die de handigste was?
quote:Wel nee joh! Wat typisch Nederlandse productenOp donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef leonieke het volgende:
Ik begin weer te twijfelen wat ik ga doen. Ik zou het echt leuk vinden om mee te doen, maar als ik in de OP lees over een verlanglijstje krijg ik al de kriebels. Ik heb helemaal geen idee wat ik er zou moeten op zettenEn dan maak ik het diegene die mijn naam heeft getrokken zo moeilijk
quote:It must be a Canadian Santa!Op donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik had ook al gePM'd!
Een Engelstalige SS? Het moet niet gekker worden hier!
quote:This was not this Canadian Santa,
quote:Bij deze heb je je aangemeldOp vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef amaranta het volgende:
twijfel, twijfel, vorig jaar met hoogzwangere buik ging nog wel... maar nu ben ik straks recent geopereerd, en weet ik niet of ik wel zo mobiel ben om naar de winkel te gaan. Tot wanneer is het aanmelden?
quote:haha zelf knutselen heb ik vorig jaar gedaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef Basboussa het volgende:
Of je gaat zelf knutsuluh. Of je laat je gebroed wat doen.... Zoveel mogelijkheden
quote:Ha, als je je nwe creativiteit dan gebruikt voor je cadeau, weten we meteen dat jij het bent!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:54 schreef Orea het volgende:
Ik was nog even aan het twijfelen (iets met creativiteit enzo) maar aangezien ik mijn creatieve kant aan het her-ontdekken ben (don't ask
) heb ik net mijn mailadres ingestuurd! So i'm in!
quote:het is een operatie aan mijn rug, een soort van hernia-operatie maar dan wordt er tegelijkertijd ook een neurinoom verwijderdOp vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ha, als je je nwe creativiteit dan gebruikt voor je cadeau, weten we meteen dat jij het bent!
amaranta, is je operatie al gepland? ik ben ff kwijt waarvoor het was? iets van een hernia of iets je rug?
quote:Dan pak je een naam van een ander en zet je er 2010 achterOp vrijdag 22 oktober 2010 21:11 schreef mikoxx het volgende:
Ja dat kan, maar dan kan je alle 'oude' kloonnamen niet meer gebruiken, omdat die al bestaan....
quote:Ik weet het wachtwoord niet meer, dus ik kan mijn kloon niet doorgeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dan pak je een naam van een ander en zet je er 2010 achter
quote:die heb j eniet nodig maar die kan je gebruiken om via Fok je lootje te berichtenOp zaterdag 23 oktober 2010 10:59 schreef Marlinde het volgende:
Maar ik vind het best engEerste keer dat ik mee doen en ik geloof dat het voor mij niet geheel duidelijk is wat nou precies de bedoeling is
Uiteraard snap ik die 15 euro incl verzending, spullen kopen, lootjes trekken enzoMaar waar heb je dan een kloon voor nodig?
quote:Daarmee kun je dingen posten voor de gene die je hbt getrokken, zonder dat je verraadt dat jij het bent.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:59 schreef Marlinde het volgende:
Maar ik vind het best engEerste keer dat ik mee doen en ik geloof dat het voor mij niet geheel duidelijk is wat nou precies de bedoeling is
Uiteraard snap ik die 15 euro incl verzending, spullen kopen, lootjes trekken enzoMaar waar heb je dan een kloon voor nodig?
quote:Jep!Op zaterdag 23 oktober 2010 11:07 schreef Marlinde het volgende:
Ohhhh oke!![]()
Kan je daarmee bv ook vragen stellen als je iets van het lootje niet begrijpt of mag dat niet?
quote:Haha, ik ook welOp zaterdag 23 oktober 2010 08:33 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog wel een Santakloon in de aanbieding vor de liefhebber
quote:De eerste keer hebben we nauwelijks kloons gebruikt vlgs mij omdat toen alles via het lootje te doen was, via lootjestrekken.nl, maar omdat er vorig jaar zo veel mee deden moesten we een andere (iets minder functionele) site gebruiken.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
die heb j eniet nodig maar die kan je gebruiken om via Fok je lootje te berichten
quote:nou, vorige keer kon je volgens mij precies op dezelfde manier als de eerste keer via je verlanglijstje/lootje anoniem contact houden met je santa, maar het werd gewoon veel populairder om 't via een kloon te doen. en dat is ook wel wat handiger bovendien, want je verlanglijstje kun je dus wel telkens aanpassen (en er op die manier vragen in zetten, of juist antwoorden), maar niet 'gewoon' berichtjes over en weer versturen. elke vorige versie van 't verlanglijstje was dan ook weer steeds gewist.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De eerste keer hebben we nauwelijks kloons gebruikt vlgs mij omdat toen alles via het lootje te doen was, via lootjestrekken.nl, maar omdat er vorig jaar zo veel mee deden moesten we een andere (iets minder functionele) site gebruiken.
quote:Nou, dat zal wel dan.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:04 schreef trui het volgende:
[..]
nou, vorige keer kon je volgens mij precies op dezelfde manier als de eerste keer via je verlanglijstje/lootje anoniem contact houden met je santa, maar het werd gewoon veel populairder om 't via een kloon te doen. en dat is ook wel wat handiger bovendien, want je verlanglijstje kun je dus wel telkens aanpassen (en er op die manier vragen in zetten, of juist antwoorden), maar niet 'gewoon' berichtjes over en weer versturen. elke vorige versie van 't verlanglijstje was dan ook weer steeds gewist.
een tip kan zijn om je kloon alleen te gebruiken via een andere browser. dus als je normaal gesproken alles via google chrome doet, een andere browser (ik noem maar wat, firefox oid) starten en je daarop inloggen onder je kloonnaam. dan zie je onderaan je scherm ook snel in welke hoedanigheid je ook alweer post, en bovendien hoef je dan niet steeds in-en uit te loggen.
niet dat het voorkomen heeft dat ik toch een keer de mist in ging trouwens...![]()
![]()
quote:Nee, want we hadden meer dan 80 mensen vorig jaar en dat paste bij lootjestrekken.nl niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:37 schreef trui het volgende:
maar was 't niet via lootjestrekken.nl dan, afgelopen jaar? ik begin nu ook weer te twijfelen.(ach jaaa!)
quote:Nee, ik doe niet mee dit jaar.Op zondag 24 oktober 2010 10:34 schreef happyme28 het volgende:
BE doet niet mee dit jaar, toch? Of heb je je bedacht BE? Ja, ja, ja?
quote:Dat heb ik ook! Ik heb ook gestuurd hoor!Op woensdag 27 oktober 2010 17:38 schreef Twinkly het volgende:
Ahh nu word ik helemaal bang dat mijn PM niet goed doorgekomen is ofzo
Ga je nog een lijstje maken van alle mensen die zich opgegeven hebben?
quote:Oh, goed idee! Ik PM voor de zekerheid gewoon 5 keer alle moderatorsOp woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef Keshet het volgende:
Anders PM je voor de zekerheid toch nog een keer?
Sorry BE.
quote:Maakt toch niet uit? Je krijgt een verlanglijstje en iedereen die zich heeft aangemeld post hier. Je kunt dus altijd iets terugzoeken.Op woensdag 27 oktober 2010 18:39 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb twijfelt heftig
ik ken bijna niemand heel goed
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Zal ik me ook opgeven op de valreep? 8)
quote:Ja, dat 'moet' wel voor de OP straks toch?Op woensdag 27 oktober 2010 17:38 schreef Twinkly het volgende:
Ahh nu word ik helemaal bang dat mijn PM niet goed doorgekomen is ofzo
Ga je nog een lijstje maken van alle mensen die zich opgegeven hebben?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:24 schreef simmu het volgende:
we hebben bijvoorbeeld hier nog veel plezier van de kleurtjesdouchelichtjes
quote:nog meer?!Op woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef YPPY het volgende:
Buuf, als je mij hebt, krijg ik dan een taart?
Als je mee doet, moet je volgend jaar gewoon meer posten.
quote:Dat was voor ynskeOp woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog meer?!dan wordt het helemaal een dagtaak
quote:haha, ik ben wel creatief enzo.. ik vraag me alleen af of ik straks genoeg energie heb om het uberhaubt tot de action te redden.... dus mijn santa moet maar een heel specifiek lijstje maken, zo van.Op woensdag 27 oktober 2010 20:17 schreef Marlinde het volgende:
Amaranta ik heb precies hetzelfde
Ik ben niet creatief, dus zelf iets maken zit er niet in en ik ben zo bang dat degene die ik heb het dan zo'n net niks ding vind
quote:On behalf of.
quote:thnxOp woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
On behalf of.
Omdat Luchtbel had aangegeven wel mee te doen heeft Yppy nu aangeboden om mee te doen voor haar als stand-in voor het geval ze over een week of 2 zich alsnog meldt dat ze graag mee zou doen. Uitzondering voor een apart geval dus.
En meldt LB zich niet, dan doe Yppy gewoon dubbel mee. Een keer via het lootje, en een keer met Oxy.
quote:5-11, dan opname 4 dagen, dan 2 wk uit mn neus vreten, en dan 4 wk wat minder hard uit mn neus vretenOp woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef happyme28 het volgende:
Oee.. leuk! Bijna 50! Ben benieuwd!
Amaranta, hoelang heb je nog voor je operatie? Anders ga je toch meteen volgende week aan de slag? (als je lootje tenminste meewerkt met het invullen van het verlanglijstje natuurlijk)
Diaan, leuk dat je meedoet! Dit is toch helemaal geen sint of kerst. De 23e december is niets
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:30 schreef trui het volgende:
ja maar sindsdien doet ze niet meer mee.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef happyme28 het volgende:
Oee.. leuk! Bijna 50! Ben benieuwd!
Amaranta, hoelang heb je nog voor je operatie? Anders ga je toch meteen volgende week aan de slag? (als je lootje tenminste meewerkt met het invullen van het verlanglijstje natuurlijk)
Diaan, leuk dat je meedoet! Dit is toch helemaal geen sint of kerst. De 23e december is niets
quote:Oxy stond niet in de lijst die BE heeft gepost toch?Op donderdag 28 oktober 2010 09:32 schreef trui het volgende:
amaranta, vergeet je oxy nu in de lijst? of ben ik gewoon slechtziend aan 't worden.
quote:die van nijna is hier ook favoriet jaOp donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef simmu het volgende:
volledig offtopic:
amaranta: namens selene die zonet je icoontje zag: "eend! kwakwa!" en *smak*
ze heeft haar favo icoontjes (die van nijna is ook gaaf)
quote:Onderaan heb je "preview" "invoeren" eenOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
5-11, dan opname 4 dagen, dan 2 wk uit mn neus vreten, en dan 4 wk wat minder hard uit mn neus vreten
Dus als de buuf (mijn werkelijke irl buuf dus) zo vriendelijk is om mij rond te rijden, dan komt het wel goed denk ik...
zeker als ik nog tot de 23ste heb [insert smiley, waar zijn ze nou gebleven]
quote:Hahahaha zeker! En dat jij niet iedereen kent, wil niet zeggen dat ze jou niet kennen
quote:Gewoon meedoen! Dan ga ik hopen dat je mij hebt en dan wil ik graag zo'n mooie, Afrikaanse doek.Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef Zuster87 het volgende:
Haha ik denk eerder dat het omgekeerd is![]()
Ik post nauwelijks maar lees heel veel.
quote:dat mag hoor, dan borduur ik daar gewoon weer wat van...Op donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Nijna het volgende:
Leuk dat mn icoontje ok bevonden is.
Ik zit eigenlijk te denken of ik niet eens wat anders zal doen...
Op het moment dat 1 van ons (Lois, Rocka, of ikzelf) er tijd voor heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:12 schreef mikoxx het volgende:
Hoe laat gaan de lootjes in de pot?
* oh ja... lijstje.......*
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op het moment dat 1 van ons (Lois, Rocka, of ikzelf) er tijd voor heeft.
Ikzelf iig niet tot vanavond. Ben nu even snel online, maar moet zo weer weg. Geen tijd om 1 voor 1 alle mailadressen in het programma in te voeren.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt nog iets spannender!
Om te voorkomen dat ikzelf ook mee lootte heb ik het e-mailadres van RockabeIIa als organisator opgegeven en zij moet nu eerst de loting nog bevestigen via haar e-mail.
Het wachten is dus op Rocka!![]()
Jup, gewoon iig vast op ''lootje inleveren'' drukken en dan kan je daarna nog wat invullen en dit zelfs ook nog wijzigen of aanvullen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef Orea het volgende:
Je kunt toch ook later nog invullen wat je graag wilt hebben? Ik kom op dit moment niet verder dan iets voor Leia![]()
Ja herkenbaar! Voor mij is een rondje langs de winkels gewoon niet geslaagd als ik niks voor Wolf gekocht heb.... te erg toch?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef Orea het volgende:
Goeie Amaranta!!
Poppejans, erg hè.. Voor ik beviel had ik echt niet het idee dat ik zo zou zijn, altijd genoeg voor mezelf te willen!! Maar sinds ze er iscliche is echt waar! laatst was ik in de stad en had ik zowaar een haarbandje voor mezelf gekocht en niets voor Leia
ik was gewoon trots
![]()
waar kun je autoraamstickers kopen, ik ben ook op zoek naar leukequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind het niet zo moeilijk, hoor, dingen voor mezelf.Dit heb ik: lange sokken, haarmasker, DVD met Nederlandse film, Bumba-dvd; sleutelhanger, oorbellen, autoraamstickers voor Lente, speelgoed voor Lente, Koken Op De Groei Van 0-6 Jaar, Nicole Willemse, Sesamstraat-DVD.
Gewoon bij de speelgoedwinkel, denk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
waar kun je autoraamstickers kopen, ik ben ook op zoek naar leuke
ja lijkt me wel handig.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er niet eerder aan gedacht, maar heeft er nog niemand een suggestie van wanneer de lootjes uiterlijk 'ingeleverd' moeten zijn zodat de echte trekking plaats kan vinden?
Het is niet leuk als daar te veel tijd overheen gaat.
Of zie ik nu spoken die er helemaal nog niet zijn?
Vanavond om 2200 uur?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er niet eerder aan gedacht, maar heeft er nog niemand een suggestie van wanneer de lootjes uiterlijk 'ingeleverd' moeten zijn zodat de echte trekking plaats kan vinden?
Het is niet leuk als daar te veel tijd overheen gaat.
Of zie ik nu spoken die er helemaal nog niet zijn?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja lijkt me wel handig.
Is het ook mogelijk om iemand achteraf te verwijderen, stel dat op 23 november (bv) niet iedereen zn lootje heeft ingeleverd... kun je die personen dan verwijderen??
Ja maar stel dat iemand dat niet doet. Vind wel dat ze een punt heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef Poppejans het volgende:
Chocola en iets v onder de douche heb ik voorgaande jaren ook al gevraagd en gekregen en dit jaar met mn verjaardag ook al dus ik kom om in de (haar)maskertjes en Dovedouche
Dankje Ssserpente, daar zitten wel meerdere leuke ideetjes bij!!
BE, is het niet automatisch zo dat het versturen gebeurd nadat de laatste zn lootje heeft terug gestuurd dan?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:37 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vanavond om 2200 uur?![]()
En wat als niet iedereen uiteindelijk een lootje heeft getrokken? Ik heb nl zomaar een donkerbruin vermoeden...
oooh nu vat ik 'm. Het zou inderdaad knap lullig zijn als iemand toch niet meer blijkt mee te doen en niks van zoch laat horen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar stel dat iemand dat niet doet. Vind wel dat ze een punt heeft.
Goeiequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind het niet zo moeilijk, hoor, dingen voor mezelf.Bumba-dvd;
Het kan dusquote:Ik wil iemand verwijderen uit de groep
Dit kan op de overzichtspagina zolang de lootjes nog niet zijn getrokken.
Ik ga daar gewoon van uit. Iedereen doet mee!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat scheelt weer.
Nou ja goed, laten we hopen dat het niet nodig is!
Ook goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, een week lijkt me lang zat toch?
Gewoon volgende week zondag 12.00.
Er is niemand die zich aanmeldde geweest die zei 'Oei, ik ben eind okt op vakantie dus ik kan dan mijn lootje niet meteen invullen', dus een weekje voor 'onvoorzien' lijkt me wel voldoende. Niet?
Dit!! Half november is best wel laat.. binnen een week moet iedereen toch wel online geweest zijn?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, een week lijkt me lang zat toch?
Gewoon volgende week zondag 12.00.
Er is niemand die zich aanmeldde geweest die zei 'Oei, ik ben eind okt op vakantie dus ik kan dan mijn lootje niet meteen invullen', dus een weekje voor 'onvoorzien' lijkt me wel voldoende. Niet?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er iemand die haar lootje nog niet ingevuld heeft daar nog heel even mee wachten!!!!!!
Oh... dan is er iets met haar mailadres mis gegaan mss.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef happyme28 het volgende:
Huh... ik zie Sonnetje er wel bijstaan? Of zeg ik nu iets raars?
Volgens mij wel. Dat kon vorig jaar wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
kan je je verlanglijstje nog bijwerken nadat je m verzonden hebt?
Jups!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
kan je je verlanglijstje nog bijwerken nadat je m verzonden hebt?
Dat was toch al bekend?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Kleurdoos het volgende:
oh ik had mijne al verzondenopnieuw dus straks?
en ik zag joshua er ook tussen staan enzo, ook niet erg handig, van die lui die hier amper posten...daar moeten we dan op wachten
BE heeft geen typfoutjes gemaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ga kijken
t kan anders ook aan de server liggen
Je krijgt na het insturen van je lootje nog een mailtje naar je overzichtspagina waar je je lijstje kunt bewerken.quote:
Het mailadres lijkt goed te zijn. Er zit dus een hikje op een server.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef happyme28 het volgende:
BE en Sonnetje, is het mysterie inmiddels opgelost? Anders moet er nog steeds even minimaal even 1 persoon wachten met lootje insturen anders worden de lootjes getrokken.....
Daarom ook, ik hoor het wel als je wilt, zo niet, dan zorg ik ervoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
Nee, oh yppy ik ;lees net jke mail, ikl kan echt niet meedoen. ik ben gewoon niet in staat. kan het nog weg_
ik doe al meequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het mailadres lijkt goed te zijn. Er zit dus een hikje op een server.
Enige is dat Sonnetje zelf dus niet kan bevestigen, dus het wachten is sowieso op haar.
Clever!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik doe al mee
rocka heeft mijn mail veranderd haha.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef Keshet het volgende:
De lootjes zijn nog niet getrokken omdat het lootje nog niet is ingeleverd door Trui, Nijna, Marie79, Joshua., Incantrix, Tan, _Bar_, Ca.ra., Mikoxx, Lijnloos, DaviniaHR, flowerbox, seilram, Becky27, Yppy voor Luchtbel, Stiemie, Leonieke, Sonnetje85 en Zuster87.
![]()
*tap tap*
Komop ze heeft het voordeel van de twijfel gekregen.quote:Op maandag 1 november 2010 08:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik voel aankomen dat het gewoon wachten gaat worden op die Joshua die hier nooit komt
quote:Op maandag 1 november 2010 09:56 schreef Sorbootje het volgende:
Joshua levert het lootje heus wel in. Komt vast goed.
quote:Op maandag 1 november 2010 09:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Komop ze heeft het voordeel van de twijfel gekregen.
En, als alle lootjes niet zijn ingeleverd, kunnen er nog mensen verwijderd worden. Dus als ze zondag niks heeft ingeleverd dan wordt ze gewoon verwijderd.
Ik zou me daar niet zo druk om maken.
Ik hoop maar dat ze woord houdt en ook daadwerkelijk meedoet, dat zou toch veel erger zijn, maar nogmaals, voordeel van de twijfel, ik ga even uit van positieve van de mensch
Joshua heeft toch in het estafette topic gepost? Misschien dat dat in het algemeen wel een tip is! Om daar je lootje op te zoeken!quote:Op maandag 1 november 2010 13:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee spannend!!!
en Joshua; misschien is het handig om wat info over jezelf in je lijstje te zetten??
ik weet echt 0 van je?
(en denk meerdere hier?)
hij staat in mijn bookmarksquote:
Het begint er op te lijken. Al drie hele zinnen!quote:Op maandag 1 november 2010 14:06 schreef Joshua. het volgende:
Het probleem met mij is altijd dat ik nooit zoveel weet te vertellen.
Als ik al wat vertel krijg ik vaak ruzie met jullie.
Dus ik bedenk me wel twee keer tegenwoordig voor dat ik wat post.
of je posts weer te verwijderen..quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken. Al drie hele zinnen!![]()
Je bent natuurlijk welkom, maar vertel dan ook iets dan alleen kortaffe zinnen te plaatsen!
nee ik sla dit jaar over...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |