quote:It must be a Canadian Santa!Op donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik had ook al gePM'd!
Een Engelstalige SS? Het moet niet gekker worden hier!
quote:This was not this Canadian Santa,
quote:Bij deze heb je je aangemeldOp vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef amaranta het volgende:
twijfel, twijfel, vorig jaar met hoogzwangere buik ging nog wel... maar nu ben ik straks recent geopereerd, en weet ik niet of ik wel zo mobiel ben om naar de winkel te gaan. Tot wanneer is het aanmelden?
quote:haha zelf knutselen heb ik vorig jaar gedaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef Basboussa het volgende:
Of je gaat zelf knutsuluh. Of je laat je gebroed wat doen.... Zoveel mogelijkheden
quote:Ha, als je je nwe creativiteit dan gebruikt voor je cadeau, weten we meteen dat jij het bent!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:54 schreef Orea het volgende:
Ik was nog even aan het twijfelen (iets met creativiteit enzo) maar aangezien ik mijn creatieve kant aan het her-ontdekken ben (don't ask
) heb ik net mijn mailadres ingestuurd! So i'm in!
quote:het is een operatie aan mijn rug, een soort van hernia-operatie maar dan wordt er tegelijkertijd ook een neurinoom verwijderdOp vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ha, als je je nwe creativiteit dan gebruikt voor je cadeau, weten we meteen dat jij het bent!
amaranta, is je operatie al gepland? ik ben ff kwijt waarvoor het was? iets van een hernia of iets je rug?
quote:Dan pak je een naam van een ander en zet je er 2010 achterOp vrijdag 22 oktober 2010 21:11 schreef mikoxx het volgende:
Ja dat kan, maar dan kan je alle 'oude' kloonnamen niet meer gebruiken, omdat die al bestaan....
quote:Ik weet het wachtwoord niet meer, dus ik kan mijn kloon niet doorgeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dan pak je een naam van een ander en zet je er 2010 achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |