quote:ik dacht het wel. daar kon je dan op de site steeds dingen (wenslijstjes, hints, etc...) aangeven dacht ikOp donderdag 21 oktober 2010 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben trouwens nu 36 adressen dus we kunnen dit jaar weer gewoon lootjestrekken.nl gebruiken waar de lootjes aangepast kunnen worden.Althans, ik ga er niet vanuit dat er ineens nog 50 mensen opduiken die mee doen.
Het was toch lootjestrekken.nl die de handigste was?
quote:Wel nee joh! Wat typisch Nederlandse productenOp donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef leonieke het volgende:
Ik begin weer te twijfelen wat ik ga doen. Ik zou het echt leuk vinden om mee te doen, maar als ik in de OP lees over een verlanglijstje krijg ik al de kriebels. Ik heb helemaal geen idee wat ik er zou moeten op zettenEn dan maak ik het diegene die mijn naam heeft getrokken zo moeilijk
quote:It must be a Canadian Santa!Op donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik had ook al gePM'd!
Een Engelstalige SS? Het moet niet gekker worden hier!
quote:This was not this Canadian Santa,
quote:Bij deze heb je je aangemeldOp vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef amaranta het volgende:
twijfel, twijfel, vorig jaar met hoogzwangere buik ging nog wel... maar nu ben ik straks recent geopereerd, en weet ik niet of ik wel zo mobiel ben om naar de winkel te gaan. Tot wanneer is het aanmelden?
quote:haha zelf knutselen heb ik vorig jaar gedaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef Basboussa het volgende:
Of je gaat zelf knutsuluh. Of je laat je gebroed wat doen.... Zoveel mogelijkheden
quote:Ha, als je je nwe creativiteit dan gebruikt voor je cadeau, weten we meteen dat jij het bent!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:54 schreef Orea het volgende:
Ik was nog even aan het twijfelen (iets met creativiteit enzo) maar aangezien ik mijn creatieve kant aan het her-ontdekken ben (don't ask
) heb ik net mijn mailadres ingestuurd! So i'm in!
quote:het is een operatie aan mijn rug, een soort van hernia-operatie maar dan wordt er tegelijkertijd ook een neurinoom verwijderdOp vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ha, als je je nwe creativiteit dan gebruikt voor je cadeau, weten we meteen dat jij het bent!
amaranta, is je operatie al gepland? ik ben ff kwijt waarvoor het was? iets van een hernia of iets je rug?
quote:Dan pak je een naam van een ander en zet je er 2010 achterOp vrijdag 22 oktober 2010 21:11 schreef mikoxx het volgende:
Ja dat kan, maar dan kan je alle 'oude' kloonnamen niet meer gebruiken, omdat die al bestaan....
quote:Ik weet het wachtwoord niet meer, dus ik kan mijn kloon niet doorgeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dan pak je een naam van een ander en zet je er 2010 achter
quote:die heb j eniet nodig maar die kan je gebruiken om via Fok je lootje te berichtenOp zaterdag 23 oktober 2010 10:59 schreef Marlinde het volgende:
Maar ik vind het best engEerste keer dat ik mee doen en ik geloof dat het voor mij niet geheel duidelijk is wat nou precies de bedoeling is
Uiteraard snap ik die 15 euro incl verzending, spullen kopen, lootjes trekken enzoMaar waar heb je dan een kloon voor nodig?
quote:Daarmee kun je dingen posten voor de gene die je hbt getrokken, zonder dat je verraadt dat jij het bent.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:59 schreef Marlinde het volgende:
Maar ik vind het best engEerste keer dat ik mee doen en ik geloof dat het voor mij niet geheel duidelijk is wat nou precies de bedoeling is
Uiteraard snap ik die 15 euro incl verzending, spullen kopen, lootjes trekken enzoMaar waar heb je dan een kloon voor nodig?
quote:Jep!Op zaterdag 23 oktober 2010 11:07 schreef Marlinde het volgende:
Ohhhh oke!![]()
Kan je daarmee bv ook vragen stellen als je iets van het lootje niet begrijpt of mag dat niet?
quote:Haha, ik ook welOp zaterdag 23 oktober 2010 08:33 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog wel een Santakloon in de aanbieding vor de liefhebber
quote:De eerste keer hebben we nauwelijks kloons gebruikt vlgs mij omdat toen alles via het lootje te doen was, via lootjestrekken.nl, maar omdat er vorig jaar zo veel mee deden moesten we een andere (iets minder functionele) site gebruiken.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
die heb j eniet nodig maar die kan je gebruiken om via Fok je lootje te berichten
quote:nou, vorige keer kon je volgens mij precies op dezelfde manier als de eerste keer via je verlanglijstje/lootje anoniem contact houden met je santa, maar het werd gewoon veel populairder om 't via een kloon te doen. en dat is ook wel wat handiger bovendien, want je verlanglijstje kun je dus wel telkens aanpassen (en er op die manier vragen in zetten, of juist antwoorden), maar niet 'gewoon' berichtjes over en weer versturen. elke vorige versie van 't verlanglijstje was dan ook weer steeds gewist.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De eerste keer hebben we nauwelijks kloons gebruikt vlgs mij omdat toen alles via het lootje te doen was, via lootjestrekken.nl, maar omdat er vorig jaar zo veel mee deden moesten we een andere (iets minder functionele) site gebruiken.
quote:Nou, dat zal wel dan.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:04 schreef trui het volgende:
[..]
nou, vorige keer kon je volgens mij precies op dezelfde manier als de eerste keer via je verlanglijstje/lootje anoniem contact houden met je santa, maar het werd gewoon veel populairder om 't via een kloon te doen. en dat is ook wel wat handiger bovendien, want je verlanglijstje kun je dus wel telkens aanpassen (en er op die manier vragen in zetten, of juist antwoorden), maar niet 'gewoon' berichtjes over en weer versturen. elke vorige versie van 't verlanglijstje was dan ook weer steeds gewist.
een tip kan zijn om je kloon alleen te gebruiken via een andere browser. dus als je normaal gesproken alles via google chrome doet, een andere browser (ik noem maar wat, firefox oid) starten en je daarop inloggen onder je kloonnaam. dan zie je onderaan je scherm ook snel in welke hoedanigheid je ook alweer post, en bovendien hoef je dan niet steeds in-en uit te loggen.
niet dat het voorkomen heeft dat ik toch een keer de mist in ging trouwens...![]()
![]()
quote:Nee, want we hadden meer dan 80 mensen vorig jaar en dat paste bij lootjestrekken.nl niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:37 schreef trui het volgende:
maar was 't niet via lootjestrekken.nl dan, afgelopen jaar? ik begin nu ook weer te twijfelen.(ach jaaa!)
quote:Nee, ik doe niet mee dit jaar.Op zondag 24 oktober 2010 10:34 schreef happyme28 het volgende:
BE doet niet mee dit jaar, toch? Of heb je je bedacht BE? Ja, ja, ja?
quote:Dat heb ik ook! Ik heb ook gestuurd hoor!Op woensdag 27 oktober 2010 17:38 schreef Twinkly het volgende:
Ahh nu word ik helemaal bang dat mijn PM niet goed doorgekomen is ofzo
Ga je nog een lijstje maken van alle mensen die zich opgegeven hebben?
quote:Oh, goed idee! Ik PM voor de zekerheid gewoon 5 keer alle moderatorsOp woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef Keshet het volgende:
Anders PM je voor de zekerheid toch nog een keer?
Sorry BE.
quote:Maakt toch niet uit? Je krijgt een verlanglijstje en iedereen die zich heeft aangemeld post hier. Je kunt dus altijd iets terugzoeken.Op woensdag 27 oktober 2010 18:39 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb twijfelt heftig
ik ken bijna niemand heel goed
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Zal ik me ook opgeven op de valreep? 8)
quote:Ja, dat 'moet' wel voor de OP straks toch?Op woensdag 27 oktober 2010 17:38 schreef Twinkly het volgende:
Ahh nu word ik helemaal bang dat mijn PM niet goed doorgekomen is ofzo
Ga je nog een lijstje maken van alle mensen die zich opgegeven hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |