Ook goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, een week lijkt me lang zat toch?
Gewoon volgende week zondag 12.00.
Er is niemand die zich aanmeldde geweest die zei 'Oei, ik ben eind okt op vakantie dus ik kan dan mijn lootje niet meteen invullen', dus een weekje voor 'onvoorzien' lijkt me wel voldoende. Niet?
Dit!! Half november is best wel laat.. binnen een week moet iedereen toch wel online geweest zijn?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, een week lijkt me lang zat toch?
Gewoon volgende week zondag 12.00.
Er is niemand die zich aanmeldde geweest die zei 'Oei, ik ben eind okt op vakantie dus ik kan dan mijn lootje niet meteen invullen', dus een weekje voor 'onvoorzien' lijkt me wel voldoende. Niet?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er iemand die haar lootje nog niet ingevuld heeft daar nog heel even mee wachten!!!!!!
Oh... dan is er iets met haar mailadres mis gegaan mss.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef happyme28 het volgende:
Huh... ik zie Sonnetje er wel bijstaan? Of zeg ik nu iets raars?
Volgens mij wel. Dat kon vorig jaar wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
kan je je verlanglijstje nog bijwerken nadat je m verzonden hebt?
Jups!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
kan je je verlanglijstje nog bijwerken nadat je m verzonden hebt?
Dat was toch al bekend?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Kleurdoos het volgende:
oh ik had mijne al verzondenopnieuw dus straks?
en ik zag joshua er ook tussen staan enzo, ook niet erg handig, van die lui die hier amper posten...daar moeten we dan op wachten
BE heeft geen typfoutjes gemaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ga kijken
t kan anders ook aan de server liggen
Je krijgt na het insturen van je lootje nog een mailtje naar je overzichtspagina waar je je lijstje kunt bewerken.quote:
Het mailadres lijkt goed te zijn. Er zit dus een hikje op een server.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef happyme28 het volgende:
BE en Sonnetje, is het mysterie inmiddels opgelost? Anders moet er nog steeds even minimaal even 1 persoon wachten met lootje insturen anders worden de lootjes getrokken.....
Daarom ook, ik hoor het wel als je wilt, zo niet, dan zorg ik ervoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
Nee, oh yppy ik ;lees net jke mail, ikl kan echt niet meedoen. ik ben gewoon niet in staat. kan het nog weg_
ik doe al meequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het mailadres lijkt goed te zijn. Er zit dus een hikje op een server.
Enige is dat Sonnetje zelf dus niet kan bevestigen, dus het wachten is sowieso op haar.
Clever!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik doe al mee
rocka heeft mijn mail veranderd haha.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef Keshet het volgende:
De lootjes zijn nog niet getrokken omdat het lootje nog niet is ingeleverd door Trui, Nijna, Marie79, Joshua., Incantrix, Tan, _Bar_, Ca.ra., Mikoxx, Lijnloos, DaviniaHR, flowerbox, seilram, Becky27, Yppy voor Luchtbel, Stiemie, Leonieke, Sonnetje85 en Zuster87.
![]()
*tap tap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |