Op het moment dat 1 van ons (Lois, Rocka, of ikzelf) er tijd voor heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:12 schreef mikoxx het volgende:
Hoe laat gaan de lootjes in de pot?
* oh ja... lijstje.......*
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op het moment dat 1 van ons (Lois, Rocka, of ikzelf) er tijd voor heeft.
Ikzelf iig niet tot vanavond. Ben nu even snel online, maar moet zo weer weg. Geen tijd om 1 voor 1 alle mailadressen in het programma in te voeren.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt nog iets spannender!
Om te voorkomen dat ikzelf ook mee lootte heb ik het e-mailadres van RockabeIIa als organisator opgegeven en zij moet nu eerst de loting nog bevestigen via haar e-mail.
Het wachten is dus op Rocka!![]()
Jup, gewoon iig vast op ''lootje inleveren'' drukken en dan kan je daarna nog wat invullen en dit zelfs ook nog wijzigen of aanvullen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef Orea het volgende:
Je kunt toch ook later nog invullen wat je graag wilt hebben? Ik kom op dit moment niet verder dan iets voor Leia![]()
Ja herkenbaar! Voor mij is een rondje langs de winkels gewoon niet geslaagd als ik niks voor Wolf gekocht heb.... te erg toch?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef Orea het volgende:
Goeie Amaranta!!
Poppejans, erg hè.. Voor ik beviel had ik echt niet het idee dat ik zo zou zijn, altijd genoeg voor mezelf te willen!! Maar sinds ze er iscliche is echt waar! laatst was ik in de stad en had ik zowaar een haarbandje voor mezelf gekocht en niets voor Leia
ik was gewoon trots
![]()
waar kun je autoraamstickers kopen, ik ben ook op zoek naar leukequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind het niet zo moeilijk, hoor, dingen voor mezelf.Dit heb ik: lange sokken, haarmasker, DVD met Nederlandse film, Bumba-dvd; sleutelhanger, oorbellen, autoraamstickers voor Lente, speelgoed voor Lente, Koken Op De Groei Van 0-6 Jaar, Nicole Willemse, Sesamstraat-DVD.
Gewoon bij de speelgoedwinkel, denk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
waar kun je autoraamstickers kopen, ik ben ook op zoek naar leuke
ja lijkt me wel handig.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er niet eerder aan gedacht, maar heeft er nog niemand een suggestie van wanneer de lootjes uiterlijk 'ingeleverd' moeten zijn zodat de echte trekking plaats kan vinden?
Het is niet leuk als daar te veel tijd overheen gaat.
Of zie ik nu spoken die er helemaal nog niet zijn?
Vanavond om 2200 uur?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er niet eerder aan gedacht, maar heeft er nog niemand een suggestie van wanneer de lootjes uiterlijk 'ingeleverd' moeten zijn zodat de echte trekking plaats kan vinden?
Het is niet leuk als daar te veel tijd overheen gaat.
Of zie ik nu spoken die er helemaal nog niet zijn?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja lijkt me wel handig.
Is het ook mogelijk om iemand achteraf te verwijderen, stel dat op 23 november (bv) niet iedereen zn lootje heeft ingeleverd... kun je die personen dan verwijderen??
Ja maar stel dat iemand dat niet doet. Vind wel dat ze een punt heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef Poppejans het volgende:
Chocola en iets v onder de douche heb ik voorgaande jaren ook al gevraagd en gekregen en dit jaar met mn verjaardag ook al dus ik kom om in de (haar)maskertjes en Dovedouche
Dankje Ssserpente, daar zitten wel meerdere leuke ideetjes bij!!
BE, is het niet automatisch zo dat het versturen gebeurd nadat de laatste zn lootje heeft terug gestuurd dan?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:37 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vanavond om 2200 uur?![]()
En wat als niet iedereen uiteindelijk een lootje heeft getrokken? Ik heb nl zomaar een donkerbruin vermoeden...
oooh nu vat ik 'm. Het zou inderdaad knap lullig zijn als iemand toch niet meer blijkt mee te doen en niks van zoch laat horen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar stel dat iemand dat niet doet. Vind wel dat ze een punt heeft.
Goeiequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind het niet zo moeilijk, hoor, dingen voor mezelf.Bumba-dvd;
Het kan dusquote:Ik wil iemand verwijderen uit de groep
Dit kan op de overzichtspagina zolang de lootjes nog niet zijn getrokken.
Ik ga daar gewoon van uit. Iedereen doet mee!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat scheelt weer.
Nou ja goed, laten we hopen dat het niet nodig is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |