Op het moment dat 1 van ons (Lois, Rocka, of ikzelf) er tijd voor heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:12 schreef mikoxx het volgende:
Hoe laat gaan de lootjes in de pot?
* oh ja... lijstje.......*
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op het moment dat 1 van ons (Lois, Rocka, of ikzelf) er tijd voor heeft.
Ikzelf iig niet tot vanavond. Ben nu even snel online, maar moet zo weer weg. Geen tijd om 1 voor 1 alle mailadressen in het programma in te voeren.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt nog iets spannender!
Om te voorkomen dat ikzelf ook mee lootte heb ik het e-mailadres van RockabeIIa als organisator opgegeven en zij moet nu eerst de loting nog bevestigen via haar e-mail.
Het wachten is dus op Rocka!![]()
Jup, gewoon iig vast op ''lootje inleveren'' drukken en dan kan je daarna nog wat invullen en dit zelfs ook nog wijzigen of aanvullen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef Orea het volgende:
Je kunt toch ook later nog invullen wat je graag wilt hebben? Ik kom op dit moment niet verder dan iets voor Leia![]()
Ja herkenbaar! Voor mij is een rondje langs de winkels gewoon niet geslaagd als ik niks voor Wolf gekocht heb.... te erg toch?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef Orea het volgende:
Goeie Amaranta!!
Poppejans, erg hè.. Voor ik beviel had ik echt niet het idee dat ik zo zou zijn, altijd genoeg voor mezelf te willen!! Maar sinds ze er iscliche is echt waar! laatst was ik in de stad en had ik zowaar een haarbandje voor mezelf gekocht en niets voor Leia
ik was gewoon trots
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |