Komop ze heeft het voordeel van de twijfel gekregen.quote:Op maandag 1 november 2010 08:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik voel aankomen dat het gewoon wachten gaat worden op die Joshua die hier nooit komt
quote:Op maandag 1 november 2010 09:56 schreef Sorbootje het volgende:
Joshua levert het lootje heus wel in. Komt vast goed.
quote:Op maandag 1 november 2010 09:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Komop ze heeft het voordeel van de twijfel gekregen.
En, als alle lootjes niet zijn ingeleverd, kunnen er nog mensen verwijderd worden. Dus als ze zondag niks heeft ingeleverd dan wordt ze gewoon verwijderd.
Ik zou me daar niet zo druk om maken.
Ik hoop maar dat ze woord houdt en ook daadwerkelijk meedoet, dat zou toch veel erger zijn, maar nogmaals, voordeel van de twijfel, ik ga even uit van positieve van de mensch
Joshua heeft toch in het estafette topic gepost? Misschien dat dat in het algemeen wel een tip is! Om daar je lootje op te zoeken!quote:Op maandag 1 november 2010 13:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee spannend!!!
en Joshua; misschien is het handig om wat info over jezelf in je lijstje te zetten??
ik weet echt 0 van je?
(en denk meerdere hier?)
hij staat in mijn bookmarksquote:
Het begint er op te lijken. Al drie hele zinnen!quote:Op maandag 1 november 2010 14:06 schreef Joshua. het volgende:
Het probleem met mij is altijd dat ik nooit zoveel weet te vertellen.
Als ik al wat vertel krijg ik vaak ruzie met jullie.
Dus ik bedenk me wel twee keer tegenwoordig voor dat ik wat post.
of je posts weer te verwijderen..quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken. Al drie hele zinnen!![]()
Je bent natuurlijk welkom, maar vertel dan ook iets dan alleen kortaffe zinnen te plaatsen!
nee ik sla dit jaar over...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |