quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:24 schreef simmu het volgende:
we hebben bijvoorbeeld hier nog veel plezier van de kleurtjesdouchelichtjes
quote:nog meer?!Op woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef YPPY het volgende:
Buuf, als je mij hebt, krijg ik dan een taart?
Als je mee doet, moet je volgend jaar gewoon meer posten.
quote:Dat was voor ynskeOp woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog meer?!dan wordt het helemaal een dagtaak
quote:haha, ik ben wel creatief enzo.. ik vraag me alleen af of ik straks genoeg energie heb om het uberhaubt tot de action te redden.... dus mijn santa moet maar een heel specifiek lijstje maken, zo van.Op woensdag 27 oktober 2010 20:17 schreef Marlinde het volgende:
Amaranta ik heb precies hetzelfde
Ik ben niet creatief, dus zelf iets maken zit er niet in en ik ben zo bang dat degene die ik heb het dan zo'n net niks ding vind
quote:On behalf of.
quote:thnxOp woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
On behalf of.
Omdat Luchtbel had aangegeven wel mee te doen heeft Yppy nu aangeboden om mee te doen voor haar als stand-in voor het geval ze over een week of 2 zich alsnog meldt dat ze graag mee zou doen. Uitzondering voor een apart geval dus.
En meldt LB zich niet, dan doe Yppy gewoon dubbel mee. Een keer via het lootje, en een keer met Oxy.
quote:5-11, dan opname 4 dagen, dan 2 wk uit mn neus vreten, en dan 4 wk wat minder hard uit mn neus vretenOp woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef happyme28 het volgende:
Oee.. leuk! Bijna 50! Ben benieuwd!
Amaranta, hoelang heb je nog voor je operatie? Anders ga je toch meteen volgende week aan de slag? (als je lootje tenminste meewerkt met het invullen van het verlanglijstje natuurlijk)
Diaan, leuk dat je meedoet! Dit is toch helemaal geen sint of kerst. De 23e december is niets
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:30 schreef trui het volgende:
ja maar sindsdien doet ze niet meer mee.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef happyme28 het volgende:
Oee.. leuk! Bijna 50! Ben benieuwd!
Amaranta, hoelang heb je nog voor je operatie? Anders ga je toch meteen volgende week aan de slag? (als je lootje tenminste meewerkt met het invullen van het verlanglijstje natuurlijk)
Diaan, leuk dat je meedoet! Dit is toch helemaal geen sint of kerst. De 23e december is niets
quote:Oxy stond niet in de lijst die BE heeft gepost toch?Op donderdag 28 oktober 2010 09:32 schreef trui het volgende:
amaranta, vergeet je oxy nu in de lijst? of ben ik gewoon slechtziend aan 't worden.
quote:die van nijna is hier ook favoriet jaOp donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef simmu het volgende:
volledig offtopic:
amaranta: namens selene die zonet je icoontje zag: "eend! kwakwa!" en *smak*
ze heeft haar favo icoontjes (die van nijna is ook gaaf)
quote:Onderaan heb je "preview" "invoeren" eenOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
5-11, dan opname 4 dagen, dan 2 wk uit mn neus vreten, en dan 4 wk wat minder hard uit mn neus vreten
Dus als de buuf (mijn werkelijke irl buuf dus) zo vriendelijk is om mij rond te rijden, dan komt het wel goed denk ik...
zeker als ik nog tot de 23ste heb [insert smiley, waar zijn ze nou gebleven]
quote:Hahahaha zeker! En dat jij niet iedereen kent, wil niet zeggen dat ze jou niet kennen
quote:Gewoon meedoen! Dan ga ik hopen dat je mij hebt en dan wil ik graag zo'n mooie, Afrikaanse doek.Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef Zuster87 het volgende:
Haha ik denk eerder dat het omgekeerd is![]()
Ik post nauwelijks maar lees heel veel.
quote:dat mag hoor, dan borduur ik daar gewoon weer wat van...Op donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Nijna het volgende:
Leuk dat mn icoontje ok bevonden is.
Ik zit eigenlijk te denken of ik niet eens wat anders zal doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |