Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Dan neem je voortaan koffie. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
Ik heb meestal warme chocolademelk in de pauze dus de TT klopt niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan neem je voortaan koffie. Probleem opgelost.
Neuh, vind warme chocolademelk veel lekkerderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
mits MIT.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh, vind warme chocolademelk veel lekkerder
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga even kijken hoorquote:
En wat heeft dat met mijn warme choco te maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Massachusetts Institiute of Technology
Zeg dan gewoon een tik er in dan snap ik het ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit:
http://www.chefkoch.de/re(...)-Rum-Schokolade.html
Als wij tijdens het boarden wat gaan drinken, stellen we alleen nog de vraag: "mit oder ohne?" en dan weten we genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon een tik er in dan snap ik het ook
Nee zo snap ik het ook wel in 1 keerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Als wij tijdens het boarden wat gaan drinken, stellen we alleen nog de vraag: "mit oder ohne?" en dan weten we genoeg.
Doe dat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ga even kijken hoor
Ik heb het voorgevoel dat de juffies van Sander mogelijk kunnen zeggen dat hij adhd/add heeft![]()
(vorig jaar was het nog zo dat hij naar logopedie moest.. conclusie: meneer loopt 5 maanden voor op zijn werkelijke leeftijd dus niks mis mee)
Klopt inderdaad niet want ik de pauze drink ik ook nooit thee. Want thee is vies gewoon warm water met een smaakje. Thee drink ik alleen als ik ziek ben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
Ja precies, ik snap ook wel dat steeds meer kinderen de diagnose krijgen... omdat er ook steeds meer symptomen op die DSM lijst komt te staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doe dat.
Oh echt...Pfft. Nou idd, dan is dit wel ff een goed programma.
Neuh dat niet, heb gewoon liever warme chocoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad niet want ik de pauze drink ik ook nooit thee. Want thee is vies gewoon warm water met een smaakje. Thee drink ik alleen als ik ziek ben.
Ja maar ik vind thee wel vies dus dat drink ik niet in de pauze dus TT klopt nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh dat niet, heb gewoon liever warme choco
Precies.. bizar he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies, ik snap ook wel dat steeds meer kinderen de diagnose krijgen... omdat er ook steeds meer symptomen op die DSM lijst komt te staanEcht he
Maar hier in de TT hebben ze het alleen over koffie of thee dus jij hebt nog je koffie, ik niet mijn warme chocoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind thee wel vies dus dat drink ik niet in de pauze dus TT klopt niet
Oh ja dat is waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hier in de TT hebben ze het alleen over koffie of thee dus jij hebt nog je koffie, ik niet mijn warme choco
Weet ik veel, ik dacht er ineens aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mijn warme choco te maken?
Aha dus daar ging het al misquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht er ineens aan
Lolquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Panda72 het volgende:
he poppelepee
Panda houd toch niet van thee
Dat spoelt ze het liefste door de plee
Maar tegen een kop koffie zegt zei geen nee
Want dat stemt haar wel tevree
Daarvan drinkt zij meer dan twee
Hey Wokquote:
Dat geloof ik best ja, maar om nou zelf een diagnose te gaan stellen vind ik ook weer zo overdreven. En dat doen mensen gewoon teveel*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies.. bizar he.
Terwijl het juist voor degenen die deze stoornis wel echt hebben zo'n opluchting kan zijn
Dan mag je echt wel een ander speeltje meenemen dan die paintgun van jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik GF maar eens een bezoekje ga brengen met mijn nieuwe speeltje
ligt eraan, als hij weer een sm party heeft kan het welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mag je echt wel een ander speeltje meenemen dan die paintgun van je
Wie zegt dat ik er paint in hebquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mag je echt wel een ander speeltje meenemen dan die paintgun van je
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, maar om nou zelf een diagnose te gaan stellen vind ik ook weer zo overdreven. En dat doen mensen gewoon teveel*
er staat ook ofquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind thee wel vies dus dat drink ik niet in de pauze dus TT klopt niet
mwah ben meer van de bondagequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ligt eraan, als hij weer een sm party heeft kan het wel
op de vrijdag zekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik GF maar eens een bezoekje ga brengen met mijn nieuwe speeltje
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ligt eraan, als hij weer een sm party heeft kan het wel
Dat ligt dan aan jou en niet aan mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik dacht aan iets heel vies
dat wordt er ook het meeste gedaanquote:
Ik hou wijs mijn mondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou en niet aan mijwant ik weet zo niet wat er vies aan knikkers is
gezelligquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat wordt er ook het meeste gedaan
De-len.quote:
Why?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb mijn nijntje dvd's weggegeven
Mijn tanden zijn inmiddels gesmolten, zo zoet zijn ze, dus pak er gerust eentjequote:
Ik pas, ik heb al kruidnotenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn inmiddels gesmolten, zo zoet zijn ze, dus pak er gerust eentje
Ik denk dan iets met losse kloddersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga maar nadenken
lieverdjes ik ga douchenMorgen weer een drukke dag
Trusten Toekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga naar bed
als zelf mijn vriendin al begint met me naar werkgerelateerde shit te gaan in de avonduren.................wat moet ik ermee
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga maar nadenken
Slaapze slaperdsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga naar bed
als zelf mijn vriendin al begint met me naar werkgerelateerde shit te gaan in de avonduren.................wat moet ik ermee
slaap ze lovelyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga maar nadenken
trusten TJquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga naar bed
bijnaquote:
Neehoor, ben juist heel zakelijk daarin; als ik wonden goed verzorg helen ze sneller, dus dat is juist mooi. En ik hou van wonden verzorgen, superinteressantquote:
Nog een paaarrr nachtjes slapenquote:
Eens een keer mijn handen verzorgen? Die zijn soms haast een en al wondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, ben juist heel zakelijk daarin; als ik wonden goed verzorg helen ze sneller, dus dat is juist mooi. En ik hou van wonden verzorgen, superinteressant![]()
en dat in combinatie met bondagequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, ben juist heel zakelijk daarin; als ik wonden goed verzorg helen ze sneller, dus dat is juist mooi. En ik hou van wonden verzorgen, superinteressant![]()
niet zoveel met je speeltje spelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eens een keer mijn handen verzorgen? Die zijn soms haast een en al wond
quote:
dan ga ik nog maar even slapen denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Nog een paaarrr nachtjes slapen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eens een keer mijn handen verzorgen? Die zijn soms haast een en al wond
Nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat in combinatie met bondage
Daar heb ik nog niet mee gespeeldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zoveel met je speeltje spelen
Laten we zeggen dat ik geen kleine handen heb en daarmee machines schoon maak waar niet veel ruimte is, dus ze vaak ergens tegen aan stoot, merk het ook al niet meer als er een wondje zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]Zo erg? Wat doe je dan?
Ik wil best advies geven hoor![]()
![]()
trusten wokquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dan ga ik nog maar even slapen denk ik
Slaap lekker wokquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dan ga ik nog maar even slapen denk ik
quote:
Auwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet mee gespeeld
[..]
Laten we zeggen dat ik geen kleine handen heb en daarmee machines schoon maak waar niet veel ruimte is, dus ze vaak ergens tegen aan stoot, merk het ook al niet meer als er een wondje zit
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
wok legde anders wel die link
Trusten DMquote:
Ik heb meer last van natte handen, nu dus ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Auw
Nou, mijn handen zijn ook vaak droog door mn werk, wat ECHT goed helpt, is heel stom, maar het werkt: katoenen handschoentjes kopen en je handen 's avonds invetten met vaseline. Handschoentjes aan, en de volgende ochtend heb je superzachte handen![]()
![]()
Ik ga ook lekker pitten btwtrusten!
jij ook alquote:
trusten enferquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Auw
Nou, mijn handen zijn ook vaak droog door mn werk, wat ECHT goed helpt, is heel stom, maar het werkt: katoenen handschoentjes kopen en je handen 's avonds invetten met vaseline. Handschoentjes aan, en de volgende ochtend heb je superzachte handen![]()
![]()
Ik ga ook lekker pitten btwtrusten!
je bent er toch nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje mij de schuld geven als ik niet ben hé
maar wel waar
ferbquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Ferb het volgende:
Ik ook slaapje doen![]()
Truste slapers en niet slapers![]()
Slaap ze Ferbquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Ferb het volgende:
Ik ook slaapje doen![]()
Truste slapers en niet slapers![]()
zijn wij 2 alleen nog maar overquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn wij 2 alleen nog maar over
dan wordt het meer een msn gesprekquote:
dat is ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wordt het meer een msn gesprek
preciesquote:
Jij ook lekker slapenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
tot morgen trev en alvast weltrusten
dat zal nog wel een paar uren durenquote:
Ik moest lachen hahahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dan iets met losse klodders![]()
Geniet er van![]()
En het liefst als ze daar een bed voor je hebben staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh, kon je maar gewoon gewikkeld in een dekbed naar je werk..met sloffen aan
Oke, ik ga ook maar niet verder radenquote:
Dat zou fijn zijn he? Hihiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh, kon je maar gewoon gewikkeld in een dekbed naar je werk..met sloffen aan
Slaap Lekker LLquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn he? Hihi
Maar zo koud is het niet toch?
Ik ga je morgen ff pmen over a.s weekend
Nu slapen![]()
Nee, geen bed, gewoon rondwaggelen in een dekbedjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het liefst als ze daar een bed voor je hebben staan![]()
[..]
Oke, ik ga ook maar niet verder raden
Jaaaa, ik wil datquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn he? Hihi
Maar zo koud is het niet toch?
Ik ga je morgen ff pmen over a.s weekend
Nu slapen![]()
Zozo, van een dekentje naar een dekbedjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, geen bed, gewoon rondwaggelen in een dekbedje
?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, van een dekentje naar een dekbedje
Net zo als ik zeg, of een dekentje niet genoeg is?quote:
Voor sommige welquote:
Nee, ik wil een dekbedje, zei ik al 2 keerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als ik zeg, of een dekentje niet genoeg is?
[..]
Voor sommige wel
Maar heb jij mijn foto's al gezien?
Van mij mag jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik wil een dekbedje, zei ik al 2 keer
Ja, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als ik zeg, of een dekentje niet genoeg is?
[..]
Voor sommige wel
Maar heb jij mijn foto's al gezien?
Kom je weer eens bij me logeren een keertje?quote:
Dacht ik ookquote:
mag ik ook?quote:[..]
Kom je weer eens bij me logeren een keertje?Ik vind dat zo gezellig
![]()
Maar Trev, lieverd, als ST blijft logeren dan is dat wel andersquote:
Dat snap ik maar een andere keer of zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Trev, lieverd, als ST blijft logeren dan is dat wel andersDus meisjestijd, dus nee niet tegelijkertijd want vriendinnetjes enzo
![]()
Van die snijmachines van Eillertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet mee gespeeld
[..]
Laten we zeggen dat ik geen kleine handen heb en daarmee machines schoon maak waar niet veel ruimte is, dus ze vaak ergens tegen aan stoot, merk het ook al niet meer als er een wondje zit
Sowieso de 27equote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik maar een andere keer of zo
Nee andere machinesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Van die snijmachines van Eillert?
Die dingen zijn een crime om schoon te maken...
Nog meer dan een maandjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sowieso de 27eNog maar een maandje
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom je weer eens bij me logeren een keertje?Ik vind dat zo gezellig
![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme meneer Taart moet verdorie onder het mes de 22e en dan weten we niet hoe het de 27e gaat...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme meneer Taart moet verdorie onder het mes de 22e en dan weten we niet hoe het de 27e gaat...
Dat is wel minder, ik hoop dat het dan goed gaatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Hij snurktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn neus doet niet meer goed ademhalen..dus daar heeft ie last van en ehm..ik ook
Ja, en hij snuift en pruttelt en eet met zijn mond openquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
Hij snurkt?
Das wel vervelend iig. breken ze zijn neus en krijgt ie dan een week spalkjes oid?
Ik hoop het toch.... Na een week zou het toch redelijk op orde moeten zijn... En het is maar één avondje + eventueel nachtje, toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en hij snuift en pruttelt en eet met zijn mond open![]()
Iets met beitels in elk geval![]()
Ik reken er op dat hij dan de 27e wel een nachtje zonder me kan, maar zeker weten doe ik het niet
slaap ze marijkequote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
er is geen klote op tv tot half 1
net of er dan ineens wel wat leuks isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
er is geen klote op tv tot half 1
bij mij welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net of er dan ineens wel wat leuks is
quote:
giertjequote:
heey gfquote:
ik weet dat jij vroeg gaat slapenquote:
dat zal ik morgennacht zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:56 schreef Giertje het volgende:
heey flash
ik ga zo lekker slapen ben kapot
Het wort hoog tijd ja. Voorlopig laatste nacht in mijn eigen bedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet dat jij vroeg gaat slapen
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 046 Trevland
02. 034 goldfinger1963
03. 031 MPG
04. 026 LovelyLady
05. 023 Marijkezwolle
06. 014 TJDoornbos
07. 013 wel.o.k
08. 013 suikertaartje
09. 012 DaMart
10. 010 Enfermera
11. 009 Dr_Flash
12. 009 Muck
13. 008 JaniesBrownie
14. 006 Panda72
15. 004 Giertje
16. 002 Solique
17. 002 friemelaar
18. 001 Ferb
19. 001 TheFamousMan
20. 001 GooseFM
Reeks-statistieken!
waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wort hoog tijd ja. Voorlopig laatste nacht in mijn eigen bed
http://www.konstanz.de/quote:
ziet er leuk uitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.konstanz.de/
randje Duitsland / Zwitserland zeg maar. Nachttrein heen morgenavond, 4 nachten hotelletje daar, nachttrein terug.
Is het ookquote:
en zondag kun je een gratis rondleiding door de stad krijgenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ook![]()
In oktober 2006 ben ik er ook al een geweesthttp://www.pbase.com/dr_flash/bodensee
BOeiendquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zondag kun je een gratis rondleiding door de stad krijgen
trev staat weer bovenaanquote:
quote:Top 100 van dinsdag 19 oktober 2010
09. 198 naatje_1
19. 159 goldfinger1963
44. 108 Symphonic
46. 107 Giertje
73. 081 LovelyLady
90. 070 Trevland
ooit zal ik erbij staanquote:
Welnee joh, iedereen is wegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Zo hey, wat zijn er hier alweer veel actief
Ik probeer ook nog werk te doen tegelijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Tot 10 uur ben ik er ook nogquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh, iedereen is weg
Ik ben de enige
Zo te zien lukt dat goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer ook nog werk te doen tegelijk.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer ook nog werk te doen tegelijk.
Gezelligquote:
Slaap lekker Toekquote:
Ik ben helemaal niet actief... alhoewel, ik ben iets wakkerder dan gisterenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Muckquote:
MPGoedemorgenquote:
Doet mijn vriend ook.. werk op ene scherm, fok/gtalk etc op de anderequote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:04 schreef Solique het volgende:
Ja, er is zoveel werk te doen dat ik rustig op Fok kan huizen.
Sowieso kan het gemakkelijk met meerdere schermen.
Mogguhquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slaap lekker Toek.
[..]
Ik ben helemaal niet actief... alhoewel, ik ben iets wakkerder dan gisteren.
[..]
Muck![]()
.
[..]
MPGoedemorgen.
Hoi LovelyLadyquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doet mijn vriend ook.. werk op ene scherm, fok/gtalk etc op de andere
[..]
Mogguh![]()
[..]geen hoi voor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Goedemorgen meisquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:29 schreef Panda72 het volgende:
Kijken op eigen risicoBluh, dat ziet er echt niet smakelijk uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meisAlles goed daar?
[..]
Bluh, dat ziet er echt niet smakelijk uit...
Haiquote:
Whehehequote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:34 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF heeft 1 of andere debiel met zijn auto tegen de slagboom van de openstaande Erasmusbrug gereden. Zie nu niks meer van de auto ofzo alleen de slagboom die op omvallen staat.
Gaat goed heur en met jou?quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meisAlles goed daar?
Fijn!quote:
Ook geen plons gehoord?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:34 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF heeft 1 of andere debiel met zijn auto tegen de slagboom van de openstaande Erasmusbrug gereden. Zie nu niks meer van de auto ofzo alleen de slagboom die op omvallen staat.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]bijna vakantie
![]()
Oh en ik zat zelf aan zondagmiddag te denken?
Kom, gaan we samen slapenquote:
Ohja ik zal haar nog even pmenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is prima! Ik zal even met ST overleggen, ze had het erover om het bij mij te doen, dus dat moet ik even navragen waar het dan wordt
Kruip lekker in je bedje. Maar waarschijnlijk lukt dat niet vanwege verplichtingenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn!Hier alles okee
Ben alleen zo verdomde moe
Ik wil een winterslaap!
Ja, dan moeten we dat vandaag maar even verzinnenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ik zal haar nog even pmen
Ik weet ook niet hoe Thijs met slaapjes zit enzo
Ik vandaag eens nietquote:
Heb om 12 uur gesprek over traject via de gemeente, ben benieuwdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kruip lekker in je bedje. Maar waarschijnlijk lukt dat niet vanwege verplichtingen
nee. Volgens collega's (lang leve de roddelculuur) is hij doorgereden toen de brug dicht ging en staat hij bij Hotel New York de ANWB te bellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
succes straksquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb om 12 uur gesprek over traject via de gemeente, ben benieuwd
Whehehehe, sukkelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee. Volgens collega's (lang leve de roddelculuur) is hij doorgereden toen de brug dicht ging en staat hij bij Hotel New York de ANWB te bellen.
Heeeerlijk!quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
dit ziet er trouwens ook smerig uit het lijkt net of iemand zich heeft ontlast over de patat/friet.Iuew!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar haal je die plaatjes toch vandaan?
Come on now, you knew you were lost
Vrijdag... na de lunch ongeveer zaterdag willen we gewoon even de omgeving kijken zondagochtend zwemmen en dan ergens tussen 15:00 en 16:00 afspreken? Maandagochtend moeten we voor 10en het huisje al uit en om 10 uur begint ook legoworld in Zwollequote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dan moeten we dat vandaag maar even verzinnenEn vertrekken jullie morgen of vrijdag?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
dit ziet er trouwens ook smerig uit het lijkt net of iemand zich heeft ontlast over de patat/friet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Liebchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
google maar het is gewoon een gerecht hoor. ik google op chili fries dat eten amerikanen graag.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iuew!Waar haal je die plaatjes toch vandaan?
Jeetje wat een gedoequote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heeeerlijk!Hoe ist met jou?
Net (droog!) terug van de huisarts, op de heenweg was ik wel natgeregend namelijk
Ik ging voor nieuwe anticonceptie. Ik, met mijn zuster-achtergrond, had natuurlijk al helemaal uitgezocht wat ik wilde. Heb al heel wat gehad ook namelijk![]()
Dus ik zeg zo tegen die huisarts (vervanger van mn vaste btw), ja, ik zit nu aan dit maar ik wil dat. Zij helemaal doorvragen en alles, of ik dan niet implanon wilde (
), en niet een andere pil zonder stopweken. Ik zo; stopweken doe ik sowieso al niet aan vanwege de schommelingen in hormonen, daar krijg ik helemaal stemmingswisselingen van.
Zegt zij zo: ja, wat jij wil, is eigenlijk niet geïndiceerd bij jou (vakjargon voor; je mag het eigenlijk niet hebben).
Mn moeder heeft dezelfde pil gehad toen ze jong was, ik zie niet in waarom ik 'm niet mag. Dus ik zei ook; waarom niet? Ja, we geven dit alleen aan vrouwen die borstvoeding geven zei ze.Eh. De minipil die ik wil staat er juist om bekend om minder schommelingen in hormonen te krijgen en dan dus minder stemmingswisselingen
Magoed, uiteindelijk heeft ze 'm wel voorgeschreven en wil ze ook wel graag weten of het werkt bij mij, dus ze wil me sowieso terugzien.Dat was dan wel weer aardig van dr.
Mja.
Hoe ist hier met iedereen?
Klinkt goed allemaalquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrijdag... na de lunch ongeveer zaterdag willen we gewoon even de omgeving kijken zondagochtend zwemmen en dan ergens tussen 15:00 en 16:00 afspreken? Maandagochtend moeten we voor 10en het huisje al uit en om 10 uur begint ook legoworld in Zwolle
Liebchenquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:45 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
&^%#$*&@$
![]()
![]()
![]()
Na 2 jaar wordt de VISTA versie van een klant ineens als NIET LEGITIEM aangemerkt
WindowsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een heerlijk OS is het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ja, artsenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoeMaar fijn dat je em wel alsnog gekregen hebt
![]()
[..]
Klinkt goed allemaal![]()
En zondag heb ik helemaal niets verder, dus dat is geen enkel probleem
[..]
Liebchen![]()
Wtf?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uniek wimpergroei complexWat is dat toch met die wimpers tegenwoordig? Het nichtje van m'n ex ook, zoveel mascara erop dat het gewoon 2 zwarte plakken zijn zo'n beetje
Ziet er niet uit!
quote:
Ja vertel mij watquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, artsenMeestal pummels, soms tref je een aardige, is mijn motto geworden inmiddels
Hoe ist met jou?
Sorry, kwam een reclame voorbij op tv, en die zag ik gister voor het eerst en blijf me erover verbazenquote:
Jeuzesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja vertel mij watJaren geleden een galblaasontsteking gehad, midden in de nacht naar het zh voor de huisartsenpost. Eerst vroegen ze over de telefoon 20 keer of ik echt niet zwanger was
Die huisarts ter plaatse was zo chagrijnig, die kijk 10 sec, vond dat het mijn mag was en stuurde me naar huis met maagzuurremmers. Ik werd zieker en zieker, volgende dag weer heen, die vrouw nam wel de tijd en deed de goede diagnose, kreeg pijnmedicatie en binnen 10 minuten voelde ik me weer mens
Echt die eerste huisarts was zo'n hork
Hier alles okee
Ik zie em gewoon nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto maar je ziet de slagboom vreemd hangen
wat zit jij eng hoogquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto maar je ziet de slagboom vreemd hangen
Klinkt bekendquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja vertel mij watJaren geleden een galblaasontsteking gehad, midden in de nacht naar het zh voor de huisartsenpost. Eerst vroegen ze over de telefoon 20 keer of ik echt niet zwanger was
Die huisarts ter plaatse was zo chagrijnig, die kijk 10 sec, vond dat het mijn mag was en stuurde me naar huis met maagzuurremmers. Ik werd zieker en zieker, volgende dag weer heen, die vrouw nam wel de tijd en deed de goede diagnose, kreeg pijnmedicatie en binnen 10 minuten voelde ik me weer mens
Echt die eerste huisarts was zo'n hork
Hier alles okee
omgquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, kwam een reclame voorbij op tv, en die zag ik gister voor het eerst en blijf me erover verbazenDie mascara zou je wimpers tot 110% laten groeien in een maand ofzo
de meest linker lieverdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie em gewoon niet![]()
Welke slagboom moet ik naar kijken?
Whut? Dan stap je er op een gegeven moment op manquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, kwam een reclame voorbij op tv, en die zag ik gister voor het eerst en blijf me erover verbazenDie mascara zou je wimpers tot 110% laten groeien in een maand ofzo
Ooohhhmmmggggquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Mijn moeder, 2 kinderen op de wereld gezet zonder klagen en stond een uurtje later de was weer te doen kon niet meer staan, zitten, liggen of lopen van de pijn in haar rug, dus mijn vader is met haar naar de huisartsenpost gegaan. Dat wil wat zeggen voor de vrouw die over een longembolie zei 'dat dat niet zo prettig was'
Daar aangekomen is er 2 tellen naar haar gekeken en is ze naar huis gestuurd met de boodschap dat ze maar een paracetamolletje moest nemen![]()
Een paar dagen later heeft haar eigen huisarts haar doorverwezen naar de neuroloog vanwege een dubbele hernia in haar onderrug.
Nu, 3 jaar later, heeft ze weer een beetje controle over haar been en mag ze vanmiddag haar derde paar aangepaste schoenen ophalen![]()
Huisartsenposten!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Mijn moeder, 2 kinderen op de wereld gezet zonder klagen en stond een uurtje later de was weer te doen kon niet meer staan, zitten, liggen of lopen van de pijn in haar rug, dus mijn vader is met haar naar de huisartsenpost gegaan. Dat wil wat zeggen voor de vrouw die over een longembolie zei 'dat dat niet zo prettig was'
Daar aangekomen is er 2 tellen naar haar gekeken en is ze naar huis gestuurd met de boodschap dat ze maar een paracetamolletje moest nemen![]()
Een paar dagen later heeft haar eigen huisarts haar doorverwezen naar de neuroloog vanwege een dubbele hernia in haar onderrug.
Nu, 3 jaar later, heeft ze weer een beetje controle over haar been en mag ze vanmiddag haar derde paar aangepaste schoenen ophalen![]()
Huisartsenposten!
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Whut? Dan stap je er op een gegeven moment op man
Mja, dat heb ik weleens serieus overwogen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ooohhhmmmgggg![]()
![]()
![]()
![]()
Kolere. Daar kan je haast een klacht over indienen over nalatigheid.. My lord.![]()
Belachelijk toch?quote:Ja, erg hè. Echt bizar. Ik kwam er begin van het jaar achter dat je gewoon van te voren naar zo'n HAP moet bellen als je wilt komenDan kunnen zij wel even inschatten of je mag komen of niet. Kijk, voor sommige dingen snap ik het, maar gewoon ... ff serieus.
Nogal jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jezus.... Beetje gemiste kans...
Dat is wel heel fijn ja!quote:Ik had de laatste keer in augustus wel geluk, ik had een hele fijne die echt de tijd nam. Ik ha pijn in m'n linkerbeen en het leek op een ontsteking/trombose been (dat lijkt erg op elkaar). Dus ze heeft me bloed laten prikken en echt alles uitgezocht, het was gelukkig een ontsteking![]()
Dat heb ik nou nooooitquote:Ik zie em nu, duidelijk
OMG mijn hoofd is zo stuk
Nee, spinnepootjes aan je oogleden, hupjeequote:Ja minimaal
Maar die volumemascara's van tegenwoordig ook, het ziet er gewoon niet uit!
Yeah right en ik ben eigenlijk prinses maxima en ik heb een geldboom in mijn tuinquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
was dat toen met die ontploffietaartquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik weleens serieus overwogen.
Ze werkte normaal halve dagen en 's middags was ze dan thuis of bij vrienden ofzo. Na die hernia heeft ze 2 jaar niet kunnen fietsen en ze heeft geen rijbewijs, dus ze zat ineens 24/7 thuis. Dat deed haar geestelijk ook niet veel goeds
Maar ze wil het niet. 'gebeurd is gebeurd, wat heb ik eraan?'
[..]
Belachelijk toch?
Ik had een fikse brandwond, die moest ik maar koelen en afdekken van de dienstdoende arts. Twee dagen later schrok mijn huisarts zich kapot
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Huisartsenposten!
Eikels zijn het. Hoe vaak hoor je nou niet bij die huisartsenposten neem maar een parcetamolletje. Terwijl er echt iets ernstigs aan de hand is. Wat een laksheid.
![]()
Nou, als het echt nalatigheid is geweest kun je wel bijv. een schadevergoeding krijgen voor de tijd dat je niet hebt kunnen werken, als die hernia eerder gediagnosticeerd was had ze misschien wel kunnen werken en had ze dus meer inkomsten gehad. Plus de arts kan een waarschuwing krijgen ofzo. Schrale troost, maar toch. Maar snap ook wel dat ze niet alles weer wil oprakelen enzo..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik weleens serieus overwogen.
Ze werkte normaal halve dagen en 's middags was ze dan thuis of bij vrienden ofzo. Na die hernia heeft ze 2 jaar niet kunnen fietsen en ze heeft geen rijbewijs, dus ze zat ineens 24/7 thuis. Dat deed haar geestelijk ook niet veel goeds
Maar ze wil het niet. 'gebeurd is gebeurd, wat heb ik eraan?'
[..]
Belachelijk toch?
Ik had een fikse brandwond, die moest ik maar koelen en afdekken van de dienstdoende arts. Twee dagen later schrok mijn huisarts zich kapot
Wattan?quote:
Kijk, tuurlijk is het mensenwerk enzo, maar sommige artsen nemen mensen gewoon niet serieus.... Ik ben bijna nooit zo erg ziek dat ik moet overgeven (voedselvergiftiging was de laatste keer voor m'n gal), dus toen ik moest kotsen wist ik dat het mis was....quote:
Ze had alleen wel een hele interessante kledingkeuze waar mijn vriendin en ik heeeeeel hard om gelachen hebbenquote:Dat is wel heel fijn ja!
Dat is super fijn! Met name als het om dit soort dingen gaat vind ik dat je dat niet lichtjes moet opnemenquote:Ik heb nu een hele fijne cardioloog. Ondanks het feit dat hij zo snel niets kon vinden, toch gelijk een berg onderzoeken aangevraagd en me met spoed overal tussen gewurmd
"1986? Hmm, dan zou je hier niet moeten zijn, kom maar tussendoor"
quote:Dat heb ik nou nooooit
MPG, ken ik er tege schuppe?
quote:Nee, spinnepootjes aan je oogleden, hupjee
Die volumemascara van Lancome is wel goed ik ben er iig zeer tevreden meequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja minimaal
Maar die volumemascara's van tegenwoordig ook, het ziet er gewoon niet uit!
Nicequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Yeah right en ik ben eigenlijk prinses maxima en ik heb een geldboom in mijn tuin
Ik gebruik het helemaal nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die volumemascara van Lancome is wel goed ik ben er iig zeer tevreden mee
Veel plezier!quote:
Nouhou dat wil je alleen maar vanwege die geldboomquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nouhou dat wil je alleen maar vanwege die geldboom. Maar goed ik vind het best hoor mag ik dan sofie adopteren?
en en en en ik danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door
Maar dat mag hoor
Wil je ook Hilde adopteren?
Jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
was dat toen met die ontploffietaart?
Ik hoor het echt vaak jaquote:
Dat heb ik haar ook gezegd, maar ze wil nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, als het echt nalatigheid is geweest kun je wel bijv. een schadevergoeding krijgen voor de tijd dat je niet hebt kunnen werken, als die hernia eerder gediagnosticeerd was had ze misschien wel kunnen werken en had ze dus meer inkomsten gehad. Plus de arts kan een waarschuwing krijgen ofzo. Schrale troost, maar toch. Maar snap ook wel dat ze niet alles weer wil oprakelen enzo..Mocht je niet komen met die brandwond?!?! Belachelijk!!
Precies, artsen zijn ook maar mensen, maar dat vergeten ze weleens geloof ik...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kijk, tuurlijk is het mensenwerk enzo, maar sommige artsen nemen mensen gewoon niet serieus.... Ik ben bijna nooit zo erg ziek dat ik moet overgeven (voedselvergiftiging was de laatste keer voor m'n gal), dus toen ik moest kotsen wist ik dat het mis was....Is jammer dat een arts dat niet geloofd... Net als bij je moeder
Dr. Wet t-shirt contestquote:Ze had alleen wel een hele interessante kledingkeuze waar mijn vriendin en ik heeeeeel hard om gelachen hebbenZe had een wit shirt aan, wat te strak en je zag d'r ondergoed er doorheen
Precies, dat geeft toch wel het gevoel dat ze je serieus nemen en dat ze ermee bezig zijnquote:Dat is super fijn! Met name als het om dit soort dingen gaat vind ik dat je dat niet lichtjes moet opnemenDus fijn dat ie zo z'n best doet ookal is het allemaal super kut!
[..]
Nouuuu, ik liep met MPG en zijn vrienden door Venlo en het was vasteloavend (voor ons stervelingen gewoon carnavalquote:En ik kan wel tegen een stootje, maar schoppen houd ik niet zo van
![]()
[..]
Brrrrquote:Ja of dus van die enorme plakkaten
Natuurlijk wil ik ook Hilde adopterenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door
Maar dat mag hoor
Wil je ook Hilde adopteren?
pech gehad ik was eerstquote:
die klopte idd niet er was iets mee misgegaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet met die Top20 KSC cijfers
Er staat dat ik in de KSC 26 berichten heb geplaatst
Maar ik sta ook in de daglijst met 81 posts
Dat houdt in dat ik 55 berichten elders heb gepost... En dat kan niet
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-10-2010 (i)
01. 066 Trevland
02. 063 Muck
03. 059 LovelyLady
04. 050 goldfinger1963
05. 045 MPG
06. 045 TJDoornbos
07. 043 Panda72
08. 040 Enfermera
09. 036 Marijkezwolle
10. 021 wel.o.k
11. 018 Giertje
12. 016 DaMart
13. 015 suikertaartje
14. 012 Dr_Flash
15. 009 Ferb
16. 008 JaniesBrownie
17. 006 cablegunmaster
18. 003 OA
19. 002 Solique
20. 002 friemelaar
Reeks-statistieken!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3Rgluurt stiekem om het hoekje
sssshhhht!!!quote:
Oh worden er hier nog steeds stats geplaatst joh.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die klopte idd niet er was iets mee misgegaan.
maar hier de juiste
[..]
ik zie je welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3Rgluurt stiekem om het hoekje
Hé ga es ergens anders MSN-en.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh worden er hier nog steeds stats geplaatst joh.
Verraajer!quote:
ik heb toch niets gezegdquote:
eet ze ik heb ook net gelunchtquote:
ik ga eerst maar eens wakker worden met een lekker bakkiequote:
* Panda72gooit emmer ijskoud water in gezicht van GF word je ook lekker wakker vanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga eerst maar eens wakker worden met een lekker bakkie
kaas/ui pita en een grote kop bospaddestoelensoepquote:
* goldfinger1963 pakt de brandslang en spuit panda natquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72gooit emmer ijskoud water in gezicht van GF word je ook lekker wakker van
Die pitta klinkt wel lekker, hier zijn het met boterhammen, een salade en een kopje soepquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kaas/ui pita en een grote kop bospaddestoelensoep
krijg ik daar ook een brandweerman bij?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 pakt de brandslang en spuit panda natwordt je lekker schoon van
![]()
Pita was ook lekker. Wat zat er op jouw boterhammen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die pitta klinkt wel lekker, hier zijn het met boterhammen, een salade en een kopje soep
nee je krijgt:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
krijg ik daar ook een brandweerman bij?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pasta en pindakaasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Pita was ook lekker. Wat zat er op jouw boterhammen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee je krijgt:Ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
Lekkerquote:
Panda's zijn lief hoor ik ben toch ook liefquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja dat durf ik niet te beloven.
maar jij bent ook een S.I.P.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Panda's zijn lief hoor ik ben toch ook lief
ja jij maar wilde panda's wellicht niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Panda's zijn lief hoor ik ben toch ook lief
Dat is zoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij bent ook een S.I.P.
Ja dat is zo. Maar ja wanneer kom je nou een wilde panda tegen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja jij maar wilde panda's wellicht niet.
in de dierentuinquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ja wanneer kom je nou een wilde panda tegen?
Ja maar dat bedoelde ik niet.quote:
als ik in een Panda-tuin ben in Chinaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ja wanneer kom je nou een wilde panda tegen?
Ben je in China geweest?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ik in een Panda-tuin ben in China
oh hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |