quote:
Ja

quote:
Ik hoor het echt vaak ja
Dan ben je toch geneigd om gewoon naar de SEH te gaan?
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:[..]
Nou, als het echt nalatigheid is geweest kun je wel bijv. een schadevergoeding krijgen voor de tijd dat je niet hebt kunnen werken, als die hernia eerder gediagnosticeerd was had ze misschien wel kunnen werken en had ze dus meer inkomsten gehad. Plus de arts kan een waarschuwing krijgen ofzo. Schrale troost, maar toch. Maar snap ook wel dat ze niet alles weer wil oprakelen enzo..

Mocht je niet komen met die brandwond?!?! Belachelijk!!
Dat heb ik haar ook gezegd, maar ze wil niet

En nee, ik huilde bijna van de pijn (en schrik), maar ik moest het maar koelen....
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:Kijk, tuurlijk is het mensenwerk enzo, maar sommige artsen nemen mensen gewoon niet serieus.... Ik ben bijna nooit zo erg ziek dat ik moet overgeven (voedselvergiftiging was de laatste keer voor m'n gal), dus toen ik moest kotsen wist ik dat het mis was....

Is jammer dat een arts dat niet geloofd... Net als bij je moeder

Precies, artsen zijn ook maar mensen, maar dat vergeten ze weleens geloof ik...
quote:
Ze had alleen wel een hele interessante kledingkeuze waar mijn vriendin en ik heeeeeel hard om gelachen hebben

Ze had een wit shirt aan, wat te strak en je zag d'r ondergoed er doorheen

Dr. Wet t-shirt contest

quote:
Dat is super fijn! Met name als het om dit soort dingen gaat vind ik dat je dat niet lichtjes moet opnemen

Dus fijn dat ie zo z'n best doet ookal is het allemaal super kut!

[..]
Precies, dat geeft toch wel het gevoel dat ze je serieus nemen en dat ze ermee bezig zijn

quote:

En ik kan wel tegen een stootje, maar schoppen houd ik niet zo van

[..]
Nouuuu, ik liep met MPG en zijn vrienden door Venlo en het was vasteloavend (voor ons stervelingen gewoon carnaval

) en ehm, ik dacht een stuiterbal met zo'n lampje erin te zien liggen, dus daar wilde ik een schop tegen geven, zodat ie lichtjes gaf en ging stuiteren

Na dat gedaan te hebben gebeurde er niets

MPG en zijn vrienders stonden alleen zo te kijken:

als in 'wtf doe jij nou?!'
het bleek gewoon een streng lampjes te zijn die daar toevallig lag

kapot

quote:

Ja of dus van die enorme plakkaten

Brrrr