Hij snurktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn neus doet niet meer goed ademhalen..dus daar heeft ie last van en ehm..ik ook
Ja, en hij snuift en pruttelt en eet met zijn mond openquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
Hij snurkt?
Das wel vervelend iig. breken ze zijn neus en krijgt ie dan een week spalkjes oid?
Ik hoop het toch.... Na een week zou het toch redelijk op orde moeten zijn... En het is maar één avondje + eventueel nachtje, toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en hij snuift en pruttelt en eet met zijn mond open![]()
Iets met beitels in elk geval![]()
Ik reken er op dat hij dan de 27e wel een nachtje zonder me kan, maar zeker weten doe ik het niet
slaap ze marijkequote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
er is geen klote op tv tot half 1
net of er dan ineens wel wat leuks isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
er is geen klote op tv tot half 1
bij mij welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net of er dan ineens wel wat leuks is
quote:
giertjequote:
heey gfquote:
ik weet dat jij vroeg gaat slapenquote:
dat zal ik morgennacht zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:56 schreef Giertje het volgende:
heey flash
ik ga zo lekker slapen ben kapot
Het wort hoog tijd ja. Voorlopig laatste nacht in mijn eigen bedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet dat jij vroeg gaat slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |