quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
wok legde anders wel die link
Trusten DMquote:
Ik heb meer last van natte handen, nu dus ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Auw
Nou, mijn handen zijn ook vaak droog door mn werk, wat ECHT goed helpt, is heel stom, maar het werkt: katoenen handschoentjes kopen en je handen 's avonds invetten met vaseline. Handschoentjes aan, en de volgende ochtend heb je superzachte handen![]()
![]()
Ik ga ook lekker pitten btwtrusten!
jij ook alquote:
trusten enferquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Auw
Nou, mijn handen zijn ook vaak droog door mn werk, wat ECHT goed helpt, is heel stom, maar het werkt: katoenen handschoentjes kopen en je handen 's avonds invetten met vaseline. Handschoentjes aan, en de volgende ochtend heb je superzachte handen![]()
![]()
Ik ga ook lekker pitten btwtrusten!
je bent er toch nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje mij de schuld geven als ik niet ben hé
maar wel waar
ferbquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Ferb het volgende:
Ik ook slaapje doen![]()
Truste slapers en niet slapers![]()
Slaap ze Ferbquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Ferb het volgende:
Ik ook slaapje doen![]()
Truste slapers en niet slapers![]()
zijn wij 2 alleen nog maar overquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn wij 2 alleen nog maar over
dan wordt het meer een msn gesprekquote:
dat is ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wordt het meer een msn gesprek
preciesquote:
Jij ook lekker slapenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
tot morgen trev en alvast weltrusten
dat zal nog wel een paar uren durenquote:
Ik moest lachen hahahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dan iets met losse klodders![]()
Geniet er van![]()
En het liefst als ze daar een bed voor je hebben staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh, kon je maar gewoon gewikkeld in een dekbed naar je werk..met sloffen aan
Oke, ik ga ook maar niet verder radenquote:
Dat zou fijn zijn he? Hihiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh, kon je maar gewoon gewikkeld in een dekbed naar je werk..met sloffen aan
Slaap Lekker LLquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn he? Hihi
Maar zo koud is het niet toch?
Ik ga je morgen ff pmen over a.s weekend
Nu slapen![]()
Nee, geen bed, gewoon rondwaggelen in een dekbedjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het liefst als ze daar een bed voor je hebben staan![]()
[..]
Oke, ik ga ook maar niet verder raden
Jaaaa, ik wil datquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn he? Hihi
Maar zo koud is het niet toch?
Ik ga je morgen ff pmen over a.s weekend
Nu slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |