Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Dan neem je voortaan koffie. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
Ik heb meestal warme chocolademelk in de pauze dus de TT klopt niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan neem je voortaan koffie. Probleem opgelost.
Neuh, vind warme chocolademelk veel lekkerderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
mits MIT.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh, vind warme chocolademelk veel lekkerder
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga even kijken hoorquote:
En wat heeft dat met mijn warme choco te maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Massachusetts Institiute of Technology
Zeg dan gewoon een tik er in dan snap ik het ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit:
http://www.chefkoch.de/re(...)-Rum-Schokolade.html
Als wij tijdens het boarden wat gaan drinken, stellen we alleen nog de vraag: "mit oder ohne?" en dan weten we genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon een tik er in dan snap ik het ook
Nee zo snap ik het ook wel in 1 keerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Als wij tijdens het boarden wat gaan drinken, stellen we alleen nog de vraag: "mit oder ohne?" en dan weten we genoeg.
Doe dat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ga even kijken hoor
Ik heb het voorgevoel dat de juffies van Sander mogelijk kunnen zeggen dat hij adhd/add heeft![]()
(vorig jaar was het nog zo dat hij naar logopedie moest.. conclusie: meneer loopt 5 maanden voor op zijn werkelijke leeftijd dus niks mis mee)
Klopt inderdaad niet want ik de pauze drink ik ook nooit thee. Want thee is vies gewoon warm water met een smaakje. Thee drink ik alleen als ik ziek ben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
Ja precies, ik snap ook wel dat steeds meer kinderen de diagnose krijgen... omdat er ook steeds meer symptomen op die DSM lijst komt te staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doe dat.
Oh echt...Pfft. Nou idd, dan is dit wel ff een goed programma.
Neuh dat niet, heb gewoon liever warme chocoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad niet want ik de pauze drink ik ook nooit thee. Want thee is vies gewoon warm water met een smaakje. Thee drink ik alleen als ik ziek ben.
Ja maar ik vind thee wel vies dus dat drink ik niet in de pauze dus TT klopt nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh dat niet, heb gewoon liever warme choco
Precies.. bizar he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies, ik snap ook wel dat steeds meer kinderen de diagnose krijgen... omdat er ook steeds meer symptomen op die DSM lijst komt te staanEcht he
Maar hier in de TT hebben ze het alleen over koffie of thee dus jij hebt nog je koffie, ik niet mijn warme chocoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind thee wel vies dus dat drink ik niet in de pauze dus TT klopt niet
Oh ja dat is waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hier in de TT hebben ze het alleen over koffie of thee dus jij hebt nog je koffie, ik niet mijn warme choco
Weet ik veel, ik dacht er ineens aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mijn warme choco te maken?
Aha dus daar ging het al misquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht er ineens aan
Lolquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Panda72 het volgende:
he poppelepee
Panda houd toch niet van thee
Dat spoelt ze het liefste door de plee
Maar tegen een kop koffie zegt zei geen nee
Want dat stemt haar wel tevree
Daarvan drinkt zij meer dan twee
Hey Wokquote:
Dat geloof ik best ja, maar om nou zelf een diagnose te gaan stellen vind ik ook weer zo overdreven. En dat doen mensen gewoon teveel*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies.. bizar he.
Terwijl het juist voor degenen die deze stoornis wel echt hebben zo'n opluchting kan zijn
Dan mag je echt wel een ander speeltje meenemen dan die paintgun van jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik GF maar eens een bezoekje ga brengen met mijn nieuwe speeltje
ligt eraan, als hij weer een sm party heeft kan het welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mag je echt wel een ander speeltje meenemen dan die paintgun van je
Wie zegt dat ik er paint in hebquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mag je echt wel een ander speeltje meenemen dan die paintgun van je
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, maar om nou zelf een diagnose te gaan stellen vind ik ook weer zo overdreven. En dat doen mensen gewoon teveel*
er staat ook ofquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind thee wel vies dus dat drink ik niet in de pauze dus TT klopt niet
mwah ben meer van de bondagequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ligt eraan, als hij weer een sm party heeft kan het wel
op de vrijdag zekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik GF maar eens een bezoekje ga brengen met mijn nieuwe speeltje
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ligt eraan, als hij weer een sm party heeft kan het wel
Dat ligt dan aan jou en niet aan mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik dacht aan iets heel vies
dat wordt er ook het meeste gedaanquote:
Ik hou wijs mijn mondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou en niet aan mijwant ik weet zo niet wat er vies aan knikkers is
gezelligquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat wordt er ook het meeste gedaan
De-len.quote:
Why?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb mijn nijntje dvd's weggegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |